Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin turhake: TALVISAAPPAAT

Vierailija
13.10.2017 |

Kaupungeissa ei tarvita saappaita ylipäänsään. Jos on saapasfetissi, niitä kannattaa hankkia, muuten ei. Normaaleilla tennistossuilla pärjää kesät talvet, muussa tapauksessa jaloissa on niin huono verenkierto että kannattaa mennä lääkäriin.

Nykytietämyksen mukaan vilustumiseen ei voi sairastua ja pakkasta käytetään esim nivelreuman hoidossa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ei sitten ollut varaa talvisaappaisiin :(

Vierailija
2/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä sukat märkinä töihin jos aamulla on satanut lunta ja varsinkin niin paljon että ylettää kenkien yläpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika taitava täytyy olla, jos loskassa selviää kuivin jaloin pelkillä tennareilla.

Vierailija
4/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei asu Helsingissä... Mun jalat jäätyis ja tippuis paikoiltaan jos kulkisin talvella 25 asteen pakkasessa jossain tennareissa

Vierailija
5/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs kumisaappaita?

Vierailija
6/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se mukavaa rämpiä koiran kanssa lumisessa metsässä tennareissa.....tai korkkareissa....

Vierailija
7/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on goretexmaiharit.... niitä voi  pitää kesälläkin, toisin kuin tennareita loskassa.

Vierailija
8/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Kokeileppa olla leikkipuistossa pari-kolme tuntia tennareissa.

Vierailija
9/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli ihanat flashbackit teinivuosiin kun kuljin tennareissa kymmenen asteen pakkasessa koska "talvinkengät on rumia :(" Muistan yhden kerran kun baari-illan jälkeen jalkoihin sattui pirusti, kun alkoivat lämpeämään. 

10/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei asu Helsingissä... Mun jalat jäätyis ja tippuis paikoiltaan jos kulkisin talvella 25 asteen pakkasessa jossain tennareissa

Helsingissä varsinkin on tarvetta talvisaappaille. Jäätävä merituuli ja varrettomat tai matalavartiset talvikengät eivät ole kiva yhdistelmä. Itse tykkään, kun pitkävartiset talvisaappaat lämmittävät sääriä ja pohkeita ja ovat mulle ihan ehdoton juttu, jos nyt puhutaan muista kuin talviKUMIsaappaista.

Vierailija
11/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että sitä autuutta kun muutama vuosi sitten ostin vihdoin kunnon talvisaappat. Paksut pohjat, nahkaa ja kunnon vuoraus. Enää ei varpaita palele ja käytän niitä vaikka olen kaupunkilainen ;)

Vierailija
12/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän pitää tuntea se kun "joku lämmittää", sitä sairaampi on. Terve ja vastustuskykyinen ihminen kestää kylmää.

Vierailija
13/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä kaikilla saapasihmisillä on nimenomaan huono ääreisverenkierto. Paha juttu.

Vierailija
14/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saappaat on mummojen ja täti-ihmisten jalkine ja siitä ei pääse mihinkään. Sitten töissä vaihdatte tietysti Birkenstockeihin. Heheheheh!

Vierailija
15/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit vaan kulkee tennareissa kun pakkasta yli 30. Onko ap teini?

Vierailija
16/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli ihanat flashbackit teinivuosiin kun kuljin tennareissa kymmenen asteen pakkasessa koska "talvinkengät on rumia :(" Muistan yhden kerran kun baari-illan jälkeen jalkoihin sattui pirusti, kun alkoivat lämpeämään. 

Mä oon elänyt teini-ikäni 90-l alussa. Silllin oli kovia pakkasia, eikä edes saatavissa (ainakaan meillä pikkukaupungissa) niin lämpimiä kenkiä kuin nykyään.

Oisin pitänyt.

Jalkoihin sattui joka hemmetin ilta.

17/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saappaat on mummojen ja täti-ihmisten jalkine ja siitä ei pääse mihinkään. Sitten töissä vaihdatte tietysti Birkenstockeihin. Heheheheh!

Kuinkahan moni mummeli käyttää tämän tyyppisiä talvisaappaita?

http://www.aconlabs.fi/naiset-kengät-rieker-saappaat-smoke-black-ri111x…

Tuossa nyt yksi äkkiseltään repäisty esimerkki mutta jotenkin tuntuu siltä, että tässä ketjussa ymmärretään saappaalla hyvinkin erinäköisiä kenkiä aina Kuomista ja kumppareista sexyihin korkkarisaappaisiin.

Vierailija
18/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä täällä Helsibgissäkin riittää loskaa lunta ja liukasta. En pärjäisi ilman nilkkureita. On täällä metsiäkin niin että kunnon kengät sinnekin tarvitaan.

Vierailija
19/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä varsinkin on tarvetta talvisaappaille. Jäätävä merituuli ja varrettomat tai matalavartiset talvikengät eivät ole kiva yhdistelmä. Itse tykkään, kun pitkävartiset talvisaappaat lämmittävät sääriä ja pohkeita ja ovat mulle ihan ehdoton juttu, jos nyt puhutaan muista kuin talviKUMIsaappaista.

Jos niissä ei ole esim. sähkövastuksia niin eivät ne itsessään lämmitä sinun sääriä ja pohkeita, vaan ainoastaan estävät lämpöä karkaamasta.

Vierailija
20/29 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hybridisaappaat on nyt IN ja MUST!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän