Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko intiaanipäähineen pitäminen siis oikeasti väärin?

Vierailija
13.10.2017 |

Paheksuisitteko meitä vanhempina jos lapsemme laittaisi esim. kerhon naamiaisiin sellaisen?

Kommentit (700)

Vierailija
641/700 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vain, ettei kulttuureja lainailla tai vaihdeta. Pysytään kaikki vain omissa piireissämme. Sitten on hyvä.

Vierailija
642/700 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapsi pukeutuu intiaaniksi niin eikö se ole ennemmin kunnianosoitus ko. kulttuurille? Saamelaisilla meni herne nenään kun saamelaisvaatteita pidettiin sketseissä pilkanteon vuoksi.

Kukaan Suomessa ei edes tietäisi mitä saamelaiset ovat ilman nunnukalailaa-miehiä.

Eikä edes paljon kiinnostaisi. Eikä kyllä kiinnosta intiaanitkaan tämän vuohkauksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/700 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja baseball lippis taitaa olla aika vanvasti valkoisen miehen päähine, joten sovitaanko että Somaliassa ei enää baseball lippiksiä pidetä ja omita meidän kulttuuria.

Olen samaa mieltä. Se baseball lippis tummaihoisen afrikkalaisen nuoren miehen päässä on loukkaava näky. Ja se paksu kultaketju vielä kaulalla. En pidä.

Vierailija
644/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma pohdittavanani, mutta lähinnä haluaisin itse käyttää intiaanipäähinettä. Nykytiedon valossa pohdinkin, onko se lainkaan sopivaa. Minussa vertaa kuitenkin hieman intiaaniverta, joten sikäli asia olisi oikeutettua, kai.

Vierailija
645/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako naamiaisissa siis pukeutua enää miksikään? Merirosvoksi, nunnaksi, viikingiksi?

Vierailija
646/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa laittaa jamaica hatun ja rastat se ei ole omimista. Kuulemma.

Vierailija
647/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokin, ettet käytä Munsalan kansallispukua, tai sitä etäisestikään muistuttavaa asua, ellet ole munsalalainen!

Minä, aito alkuperäinen Munsalassa syntynyt ja juureni siellä, loukkaannun verisesti ja vaadin pääsi tilille röyhkeästä ja epäkunnioittavasta omimisesta!

Nih.

Etpä voi vaatia päätään vadille koska se on kulttuurista omimista, Johannes Kastajan pää vaadittiin jo akana vadille Israelissa.

Vierailija
648/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen omi kulttuuria roisisti napatanssimalla ja voi voi on se hirveää.

Vierailija
649/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin käyttää kulttuurisesti omivia ilmaisuja kuten Get over it!

Vierailija
650/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaaminen pöllitty Intian Guruilta

Vierailija
651/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan virallisesti SUOMALAISET SAA PITÄÄ. Olemme intiaanien hengenheimolaisia.

Vaikka on valkea naama, niin SUOMALAISET EIVÄT OLE amerikkalaisia, espanjalaisia, ranskalaisia, englantilaisia, tai muita VALTAKULTTUURIN EDUSTAJIA.

Vierailija
652/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea vaatteisiin ollaan omittu Paratiisilasta kun Aatami ja Eeva pukeutuivat niin ekana. Ainakin viikunanlehtiä ei saa käyttää.

Vierailija
653/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toogabileet pöllittiin BB ssäkin suoraan Roomasta ja Kreikasta.

Vierailija
654/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin pitkään oikeasti kiinnostunut intiaaneista, luin paljon, tutkin kartoista heimoalueita jne. Mutta nyt on tullut loukkaantunut ja vihainen olo. Kyllä minä voin kiinnostuksestani luopuakin jos se niin vallan kamalaa on.

Vierailija
655/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako naamiaisissa siis pukeutua enää miksikään? Merirosvoksi, nunnaksi, viikingiksi?

Kyllä saa. Nunna on hirviän vihattavan kristinuskon hahmo. Piraatti ja viikinki valkoisten veneilevien ja sotivien sikamiesten.

Vierailija
656/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän kaikki pelastavat nämä ylikansalliset yhtiöt kuten Nike ja Addu ja Muut niin on turvallista osataa vain niitä.

Vierailija
657/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliitosta saa omia edelleenkin kaiken. Laita isolerrssinen koppalakki ja pomppa tai piippalakki. Käske varastaa toisten eväät ja juoda votkaa.

Vierailija
658/700 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
659/700 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole väärin lintuja kohtaan, että intiaanit panevat niitten höyheniä päähänsä.

Vierailija
660/700 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ennen oli tapana, että lapset koulussa pukeutuivat YK:n päivänä jonkun tietyn maan asukkaiksi tai vaikka romaneiksi. Tehdäänköhän sellaista enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme