Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi oli minulle vuosikausia ihan hirveä

Vierailija
13.10.2017 |

Otimme siksi etäisyyttä. Nyt anoppi myöntää olleensa törkeä mutta kuittaa sen sillä että kaikki johtui vaihdevuosista. Minusta tuo ei riitä. Että tavallaan taas poisselittää sen oman käytöksensä ulkopuolisella tekijällä ja sitten minun vain pitäisi unohtaa kaikki paska. Ei tuo ole aito anteeksipyyntö.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan, miten miniäkokelas veti kapallisen herneitä nenään, kun "hänen kotiinsa" muutti vieras ihminen eli tyttäreni. Se asunto sattui olemaan omistuksessani ja hankittu lapsille opiskeluaikojen asunnoksi. Miniäkokelas oli siellä ylimääräinen.

Totesin silloin, että Suomi ei ole Espanja, täällä ei voi vallata toisen asuntoa omakseen.

Mistä tämän kommentin alapeukut tulee?

Ihan oikeastiko olette sitä mieltä että tämän kirjoittajan tytär ei olisi saanut tulla tuohon asuntoon?

Miniäkokelas on tullut poikaystävän luo asumaan asuntoon joka on hankittu kirjoittajan kaikille lapsille, ei vieraille.

Ohis

Miniät ne alapeukuttelee, koska heidän mielestään anoppien pitää pysyä kaukana, kun he paaluttavat reviiriään anopin "maille" eli omistuksiin.

Vierailija
82/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä muistan, miten miniäkokelas veti kapallisen herneitä nenään, kun "hänen kotiinsa" muutti vieras ihminen eli tyttäreni. Se asunto sattui olemaan omistuksessani ja hankittu lapsille opiskeluaikojen asunnoksi. Miniäkokelas oli siellä ylimääräinen.

Totesin silloin, että Suomi ei ole Espanja, täällä ei voi vallata toisen asuntoa omakseen.

Mihin ihmeeseen tää liittyy???

Hankaliin miniäkokelaisiin, joilla on uskomattomia kuvitelmia itsestään ja tärkeydestään.

Eli kun sun tuttusi leuhkii omaisuudellaan ja haukkuu miniäänsä selän takana, se liittyy tähän miten? Muuten kuin että kerrot vastenmielisestä ihmisestä.

Ja millä lailla ap muka liittyy tähän? Kun hänhän omisti nimenomaan sen asunnon johon häne kusipäänsä tunki väkisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämän kommentin alapeukut tulee?

Ihan oikeastiko olette sitä mieltä että tämän kirjoittajan tytär ei olisi saanut tulla tuohon asuntoon?

Miniäkokelas on tullut poikaystävän luo asumaan asuntoon joka on hankittu kirjoittajan kaikille lapsille, ei vieraille.

Ohis

Miniät ne alapeukuttelee, koska heidän mielestään anoppien pitää pysyä kaukana, kun he paaluttavat reviiriään anopin "maille" eli omistuksiin.

Ap omisti sen asunnon johon anoppi tunki... ja hänellä anoppi vaati häntä ostamaan itselleen talon! Eli anoppi halusi asua ilmaiseksi ap:n kustannuksella.

Vierailija
84/91 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap alunperin oletti anopin toteamuksen olevan anteeksipyyntöyritys?

Vierailija
85/91 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap sellaista olettanutkaan, mutta anoppi yrittää väittää sen sellaisen olleen...

Vierailija
86/91 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit tumainen anoppi ja pyhimysminiä osa 698 967 897 655, eikä loppua näy.

Skippaan vasemmalle. T. Miniä minäkin.

Vierailija
87/91 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vi tun tarve sinun on kommentoida tämä sama "mielipide" aina?

Vierailija
88/91 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap sellaista olettanutkaan, mutta anoppi yrittää väittää sen sellaisen olleen...

Jotta tietäisit tämän, sun pitää olla joko ap tai se anoppi.

Vierailija
89/91 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hitto, ekaa kertaa kommentoin, mutta olen iloinen jos on olemassa muitakin yhtä fiksuja kuin minä.

Jatkakaa!

Vierailija
90/91 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hitto, ekaa kertaa kommentoin, mutta olen iloinen jos on olemassa muitakin yhtä fiksuja kuin minä.

Jatkakaa!

Juu, niin varmaan.

Vierailija
91/91 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palataan asiaan sitten kun olet itse kokenut vaihdevuodet.

En vain todellakaan usko että se käytös johtui vaihdevuosista. Kyykytti, pompotti, nöyryytti, käskytti, ilkeili, vittuili, tunkeili ja sivuutti. Ja aina välissä pyrki hyötymään. Kälyt käyttäytyivät aivan samoin äitinsä yllyttäminä.

Ap

Minulla oli tuollainen sisar. On kyllä edelleenkin ihan samanlainen. Ymmärrän tunteesi. Kasvavalle lapselle sellainen kasvuympäristö aiheuttaa mielen vääristymiä omasta itsestään, joita on vaikea korjata. Ehkä samoin voi käydä aikuisellekin, en tiedä. Vaikutat kuitenkin, että pystyt pitämään puolesi. Minulle ei käynyt niin.

Mutta hän on ymmärtänyt tehneensä väärin, vaikka tarvitseekin jonkin ulkoisen tekijän sille selitykseksi omaksi suojakseen. Vaikka anteeksipyyntö ei ole mielestäsi täydellinen, minusta se on hyvä alku ja kannatan mieluummin rauhan rakentamista kuin vihanpitoa. Toivottavasti onnistutte korjaamaan menneet. Uskon että teidän kummankin elämä olisi siten parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän