Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 175 cm pitkä mies lyhyt?

IhmeellinenMaailmaon
12.10.2017 |

Olen 175 senttinen mies ja tunnen itseni usein lyhyeksi. Suomalainen mies on keskimäärin 178 cm pitkä, eli olen 3 cm päässä keskiverto miehestä.

Olenko lyhyt?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa 165 cm pitkänä ja siksi naisille kelpaamattomana miehenä jos oikeasti valitat 175 cm pituuttasi!

Tai se että ihminen on 5 kiloa "ylipainoinen".. Yhtä tyhmää mouruamista. 

Vierailija
22/35 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa joka hemmetin päivä näitä miesten pituuskompleksi-aloituksia! Eilen se oli 172cm ja huomenna 174cm. Eläkää sitä elämäänne ja lopettakaa vatvominen!

Tuntuu, että hakemalla haetaan pituudesta syytä, miksi ei löydä kumppania. 

No eikö se ole ihan pätevä syy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tietää olisiko elämä jotenkin erilaista jos olisit pidempi niin muuta maahan missä miesten keskipituus on alhaisempi. Tulet kuitenkin vaan huomaamaan ettei se sinun elämäsi ongelmia ratkaise.

Vierailija
24/35 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhän  näitä. Eräskin   hyvinkin kuuluisa näyttelijä on 1.67 metriä pitkä . Ei Sinun tarvii masentua.

Vierailija
25/35 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vitun kääpiö!

Vierailija
26/35 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 16 cm pitkä penis erektiossa. Olenko lyhyt?

Vierailija
27/35 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman pituuden liika miettiminen on merkki siitä, että ei ole tehnyt tarpeeksi niillä alueilla, joihin voi vaikuttaa.

Jos pitkä mies ihailee omaa pituuttaan, siitä tietää että saavutukset on vähissä luiden pituuden lisäksi.

Jos lyhyt mies surkuttelee omaa pituuttaan, siitä tietää että ei ole hankkinut itseluottamusta menestymällä muualla kuin pituuskisoissa, missä ei voi menestyä lyhyenä miehenä.

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän pitäisi pystyä näkemään itsensä pelkkänä lihasäkkinä, mutta omaa fyysisyyttä voi kuitenkin vaalia eri tavoilla ja helpoin ja tärkein niistä on kuntosali tai oikeammin sanottuna tieteellinen kehonrakennus. Jos mies jaksaa treenata itsensä miesten TOP viiteen prosenttiin, naiset kyllä reagoivat positiivisesti yökerhoympäristössä pituudesta riippumatta. Monet ihmiset ovat vain ymmärtäneet väärin sen, mitä tieteellinen bodaus tarkoittaa ja negatiivisten stereotypioiden takia eivät aloita sitä.

Tanssi, taistelulajit, ehkä teatteri yms. auttaa myös muuttamaan ruumiinkuvaa positiiviseen suuntaan.

Vierailija
28/35 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,  koripalloilijaksi.

Vierailija
29/35 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm on suorastaan tylsän tavallinen pituus miehelle! Vaikka keskiarvot mitä väittävät, niin suurin osa kaikenikäisistä tuntemistani miehistä menee välille 171-182 cm. Yleisin pituus 30-40-vuotiaissa tuntuu olevan n. 177 cm.

Vierailija
30/35 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet matala ja tiedät sen varsin hyvin, silti maasta se pienikin ponnistaa :)

Vierailija
31/35 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi itse olen 194cm pitkä mutta tunnen itseni lyhyeksi

Vierailija
32/35 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyen puolella, mutta niin minäkin.

Vierailija
33/35 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 165cm ja hän on aik lyhyt mieheksi. Sä olet mielestäni ihan keskivertopituinen.

Vierailija
34/35 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole lyhyt, olet täysin tavallisen pituinen suomalainen mies. Itsellä eksä ja lähes kaikki kaverimiehet ovat olleet just tuon pituisia.

Vierailija
35/35 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyehkö mies. Vaikeaa muuten uskoa, että miesten keskipituus olisi jotenkin kasvanut, sillä yli 180-senttiset miehet tuntuvat olevan vähemmistössä.