Onko 175 cm pitkä mies lyhyt?
Olen 175 senttinen mies ja tunnen itseni usein lyhyeksi. Suomalainen mies on keskimäärin 178 cm pitkä, eli olen 3 cm päässä keskiverto miehestä.
Olenko lyhyt?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa joka hemmetin päivä näitä miesten pituuskompleksi-aloituksia! Eilen se oli 172cm ja huomenna 174cm. Eläkää sitä elämäänne ja lopettakaa vatvominen!
Tuntuu, että hakemalla haetaan pituudesta syytä, miksi ei löydä kumppania.
No eikö se ole ihan pätevä syy?
Jos haluat tietää olisiko elämä jotenkin erilaista jos olisit pidempi niin muuta maahan missä miesten keskipituus on alhaisempi. Tulet kuitenkin vaan huomaamaan ettei se sinun elämäsi ongelmia ratkaise.
Onhän näitä. Eräskin hyvinkin kuuluisa näyttelijä on 1.67 metriä pitkä . Ei Sinun tarvii masentua.
Minulla on 16 cm pitkä penis erektiossa. Olenko lyhyt?
Oman pituuden liika miettiminen on merkki siitä, että ei ole tehnyt tarpeeksi niillä alueilla, joihin voi vaikuttaa.
Jos pitkä mies ihailee omaa pituuttaan, siitä tietää että saavutukset on vähissä luiden pituuden lisäksi.
Jos lyhyt mies surkuttelee omaa pituuttaan, siitä tietää että ei ole hankkinut itseluottamusta menestymällä muualla kuin pituuskisoissa, missä ei voi menestyä lyhyenä miehenä.
Mitä vanhemmaksi tulee, sitä vähemmän pitäisi pystyä näkemään itsensä pelkkänä lihasäkkinä, mutta omaa fyysisyyttä voi kuitenkin vaalia eri tavoilla ja helpoin ja tärkein niistä on kuntosali tai oikeammin sanottuna tieteellinen kehonrakennus. Jos mies jaksaa treenata itsensä miesten TOP viiteen prosenttiin, naiset kyllä reagoivat positiivisesti yökerhoympäristössä pituudesta riippumatta. Monet ihmiset ovat vain ymmärtäneet väärin sen, mitä tieteellinen bodaus tarkoittaa ja negatiivisten stereotypioiden takia eivät aloita sitä.
Tanssi, taistelulajit, ehkä teatteri yms. auttaa myös muuttamaan ruumiinkuvaa positiiviseen suuntaan.
175 cm on suorastaan tylsän tavallinen pituus miehelle! Vaikka keskiarvot mitä väittävät, niin suurin osa kaikenikäisistä tuntemistani miehistä menee välille 171-182 cm. Yleisin pituus 30-40-vuotiaissa tuntuu olevan n. 177 cm.
Kyllä olet matala ja tiedät sen varsin hyvin, silti maasta se pienikin ponnistaa :)
Moi itse olen 194cm pitkä mutta tunnen itseni lyhyeksi
Lyhyen puolella, mutta niin minäkin.
Mun mies on 165cm ja hän on aik lyhyt mieheksi. Sä olet mielestäni ihan keskivertopituinen.
Et ole lyhyt, olet täysin tavallisen pituinen suomalainen mies. Itsellä eksä ja lähes kaikki kaverimiehet ovat olleet just tuon pituisia.
Lyhyehkö mies. Vaikeaa muuten uskoa, että miesten keskipituus olisi jotenkin kasvanut, sillä yli 180-senttiset miehet tuntuvat olevan vähemmistössä.
Tai se että ihminen on 5 kiloa "ylipainoinen".. Yhtä tyhmää mouruamista.