Onko 175 cm pitkä mies lyhyt?
Olen 175 senttinen mies ja tunnen itseni usein lyhyeksi. Suomalainen mies on keskimäärin 178 cm pitkä, eli olen 3 cm päässä keskiverto miehestä.
Olenko lyhyt?
Kommentit (35)
No vähän lyhyt, mutta et liian lyhyt.
IhmeellinenMaailmaon kirjoitti:
Olen 175 senttinen mies ja tunnen itseni usein lyhyeksi. Suomalainen mies on keskimäärin 178 cm pitkä, eli olen 3 cm päässä keskiverto miehestä.
Olenko lyhyt?
Olen myös monesti ajatellut, että ostaisin sellaiset piilokorot, että pituutta tulisi lisää muutama sentti.
Et mitenkään erityisen lyhyt, ainakaan sillä tavalla että se herättäisi huomiota. Mä pitäisin tavallisena, keskimittaisena miehenä. Toki jos liikut +180 kokoisten kavereiden kanssa niin heidän seurassaan voit näyttää "lyhyeltä".
Ihan sopiva pituus mun mielestä. Oon itse 164 cm pitkä nainen ja oon seurustellut 172 cm ja 169 cm pitkien miesten kanssa. Mulle pituus ei siis ole mikään ongelma, mutta tiedän muutamia läheisiä ystäviä, jotka ei huoli alle 185 cm miestä.
Miks tästä pitää vääntää joka päivä vähintään yks aloitus, 3senttiä sinne tai tänne.. on jollain ongelma. Ikää ku tulee lisää lyhenet entisestään ,joten nauti nykyisestä. Pituus yksistään ole mikään miehen mitta.
Olet keskimittainen eli et kumpaakaan.
Varmaan aika normi pituus. Seurustelin kerran 175cm miehen kanssa ja hänellä oli hirveä ongelma oma pituus. Olisi halunnut olla 185cm. Erottiin myöhemmin, mutta pituus ei ollut syynä.
Melko lyhyt. Nuoret miehet on nykyään tosi usein pitkiä, reilusti yli 180 senttisiä. Mutta pituuteen ei voi vaikuttaa, pitää hyväksyä itsensä sellaisena ja sen pituisena kuin on. Pidä huoli, ettet lihoa vaan pysyt hoikkana niin näytät paremmalta ja aavistuksen pidemmältäkin. Myös ryhti on tärkeä.
Olen 174 cm, enkä muista pahemmin kuulleeni mitään pituuskommentteja suuntaan tai toiseen. Käsittääkseni myöskään 175 senttinen vaimoni ei pidä minua mitenkään oudon pituisena.
m 40
Mua naurattaa 165 cm pitkänä ja siksi naisille kelpaamattomana miehenä jos oikeasti valitat 175 cm pituuttasi!
Kyllä on. Minä koen itseni noin 181 cm pituisena miehenä lyhyeksi. Ei tuo miesten keskipituus Suomessa ole enää 178, tuo on ties kuinka vanha tilasto. Tuntuu, että nykyteinit ovat kaikki reilusti yli 180, harva on alle.
Maailman miesten keskipituus on jotain 170cm, eli hyvin menee.
Itse olen suunnilleen saman pituinen kuin sinä. En tunne itseäni lyhyeksi. Ostarilla kun kävelen niin ei todellakaan ole puutetta lyhyemmistä miehistä.
Ei jaksa joka hemmetin päivä näitä miesten pituuskompleksi-aloituksia! Eilen se oli 172cm ja huomenna 174cm. Eläkää sitä elämäänne ja lopettakaa vatvominen!
Et, koska vielä 60-luvun alussa syntyneiden suomalaismiesten keskipituus on tuo 175cm. Nykyinen yli 180cm:n keskipituus (Etelä-Suomessa) johtuu lähinnä liiallisesta ravinnonmäärästä, mikä taas kuluttaa resursseja enemmän kuin olisi tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Ei jaksa joka hemmetin päivä näitä miesten pituuskompleksi-aloituksia! Eilen se oli 172cm ja huomenna 174cm. Eläkää sitä elämäänne ja lopettakaa vatvominen!
Tuntuu, että hakemalla haetaan pituudesta syytä, miksi ei löydä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Minä koen itseni noin 181 cm pituisena miehenä lyhyeksi. Ei tuo miesten keskipituus Suomessa ole enää 178, tuo on ties kuinka vanha tilasto. Tuntuu, että nykyteinit ovat kaikki reilusti yli 180, harva on alle.
Varmaan vaan sattunut sulle pitkät kaverit sitten. Tuo suomalaisten miesten keskipituus ei kyllä mitenkään voi olla yli 180cm. Saksassa ovat mukamas 175-180cm riippuen mitä lähdettä katsoo mutta kyllä ovat siellä selvästi pidempiä kuin suomessa. Näin keskipituisena suomalaisena miehenä sen helposti huomaa.
Et ole :) iso osa naisista on sinua reilusti lyhyempiä eli heille olet pitkä :) nimimerkillä nainen 158cm
Et