Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1681/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi te viisaat tietäjät. Mitäs mää nyt teen, kun mun glökissä on parasta ennen 12/2014 päiväys? Uskaltaako sitä juoda, vai meneekö vatta vekkulille?

Vierailija
1682/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään voitais pitää pikkujoulut. Kaivanko jo tonttulakin esille? Siinä on letitkin, se on oikein sievä. Millasia tonttulakkeja teillä on?

Minulla on vaan sellainen perinteinen vaatimaton kangaslakki, plussana kulkunen siinä hiipan kärjessä. Koska aloitetaan eli mihin aikaan lakitan itseni illalla?

Vaatimattomuus kaunistaa, eli oot varmasti kaunis. Jos 17.45 vedetään lakit päähän ja lauletaan porsaita äidin oomme kaikki. Täytyy muuten tarkistaa, onko mulla glökiä.

Mulla myös tuo perinteinen lakki. Muuten suunnitelma hyvä. 17.45 lauletaan Porsaita ja perään sopii tietysti Sika. Mitä muuta laululistalle?

Porsaita ja perään sika:) Miten tästä nyt tuli possujuna mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possujuna on kiva, siinä meille piirileikki. Ilman pervoilua tietty. Pakollinen leikki myös Tip-tap tip-tap tipe tipe jne siis Soihdut sammuu - laulu.

Vierailija
1684/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Possujuna on kiva, siinä meille piirileikki. Ilman pervoilua tietty. Pakollinen leikki myös Tip-tap tip-tap tipe tipe jne siis Soihdut sammuu - laulu.

Mitä on pikkujoulut ilman pervoilua? Kai sitä vähän voi edes sikailla, mutta sinkkupihlajaan ei kannata huppelissa kiivetä.

Vierailija
1685/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään voitais pitää pikkujoulut. Kaivanko jo tonttulakin esille? Siinä on letitkin, se on oikein sievä. Millasia tonttulakkeja teillä on?

Minulla on vaan sellainen perinteinen vaatimaton kangaslakki, plussana kulkunen siinä hiipan kärjessä. Koska aloitetaan eli mihin aikaan lakitan itseni illalla?

Vaatimattomuus kaunistaa, eli oot varmasti kaunis. Jos 17.45 vedetään lakit päähän ja lauletaan porsaita äidin oomme kaikki. Täytyy muuten tarkistaa, onko mulla glökiä.

Mulla myös tuo perinteinen lakki. Muuten suunnitelma hyvä. 17.45 lauletaan Porsaita ja perään sopii tietysti Sika. Mitä muuta laululistalle?

Käviskö Putte-Possun nimipäivät, jos muuttais  sen nimipäivän vaikka itsenäisyyspäiväksi?  Harmi, kun toi itsenäisyys-sana on iian pitkä sopiakseen melodiaan. Putte-Possun itsaripäivä olisi kamala ajatuksenakin.

Vierailija
1686/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt ois pikkujoulut tosiaan poikaa. Ulkona vaan marraskuun maarauskut temmeltää kaatosateessa. Kunnon pakkanaalit ehkä karkottais ton sateen ja tilalle tulis pehmoinen lumivaippa, jossa Lennuki tykkäis peuhata. Ei näy tulkkuja tahi tilhiä ja valoporotki menee oikosulkuun tossa vedenpaisumuksessa.

Vierailija
1687/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käviskö Putte-Possun nimipäivät, jos muuttais  sen nimipäivän vaikka itsenäisyyspäiväksi?  Harmi, kun toi itsenäisyys-sana on iian pitkä sopiakseen melodiaan. Putte-Possun itsaripäivä olisi kamala ajatuksenakin.

Voi Putte parkaa. Moni Putte varmaan masentuu ennen joulua ja haluais tehdäkin itsarin.

Vierailija
1688/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 17,45, paikkana oman paikkakunnan korkein maastokohta. Jos tapaa muita ketjun juhlijoita niin tunnussana on ... niin mikä? Auttakaa.

Vierailija
1689/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauletaan Putte-Possun juhlapäivää ..... Sopii tosiaan tähän teemaan.

Vierailija
1690/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis 17,45, paikkana oman paikkakunnan korkein maastokohta. Jos tapaa muita ketjun juhlijoita niin tunnussana on ... niin mikä? Auttakaa.

Jos otetaan ketjun alusta, niin olis Yökylä, mutta se on liian rietas. Kyllä se Maarausku on sopiva ja vain ketjulaisten hallussa. Joku muu ei ymmärtäis mitään. Käviskö näin?

Vierailija
1691/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau. Vesitornin huipulla en ookkaan ennen pikkujouluja juhlinut. On se hyvä, että mun tonttulakissa on ne saparot niin saan sidottua saparot leuan alta jos siellä huipulla tuulee.

Vierailija
1692/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos otetaan ketjun alusta, niin olis Yökylä, mutta se on liian rietas. Kyllä se Maarausku on sopiva ja vain ketjulaisten hallussa. Joku muu ei ymmärtäis mitään. Käviskö näin?

Maarausku on aivan loistava tunnussana.

Vierailija
1693/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maarausku on aivan loistava tunnussana.

Sitä voisi vieä varmentaa niin, että kun sanoo "maarausku", niin samalla pitää hiplata leukaa, siis omaa leukaa.

Vierailija
1694/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Vesitornin huipulla en ookkaan ennen pikkujouluja juhlinut. On se hyvä, että mun tonttulakissa on ne saparot niin saan sidottua saparot leuan alta jos siellä huipulla tuulee.

Toivottavasti ollaan saman vesitornin huipulla. Se on kyllä ainutlaatuinen ja hohdokas juhlapaikka. Ja vähän sinkkupihlajatyylinen. Piirileikkikin syntyy itsestään, kun pannaan valssaten tornin ympäri.

Vierailija
1695/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan Maria Veitolakin yökylässä. Miten telkkarista tuleekin niin riettaita ohjelmia. Voi tätä maailman menoo. Mihin se vielä meneekään, siis maailma. Jännää, kun yhdistää maan ja ilman niin siitähän se maailma muodostuu.

Vierailija
1696/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ollaan saman vesitornin huipulla. Se on kyllä ainutlaatuinen ja hohdokas juhlapaikka. Ja vähän sinkkupihlajatyylinen. Piirileikkikin syntyy itsestään, kun pannaan valssaten tornin ympäri.

Mä otan ton vuosikerta glökini mukaan ja rusinat. Tua sä pähkinät ja sitten ei paskota sinne tornin sisään vaan pyllistetään tarvittaessa kylälle päin. Koli on kurja juttu vedessä mutta on se kuulemma paikkana hieno.

Vierailija
1697/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä Veitolan yökyläilystä mitään hyvää seurannut. Ensin Anu haukkui Veitolaa rumaksi ja sitten tuli tämä Metsäkedon juttukin. Hmmm ... metsäketo, mä taidankin painua sinne kedolle päivystämään klo 17.15. Siellä ne jehovatkin varmaan on. Saa nekin itseään parempaa seuraa.

Vierailija
1698/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille sitten kynttilät käteen, niin meidät nähdään yli lentävistä lentokoneista.

Vierailija
1699/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lennulle oma frakki, saisi olla virallinen satavuotiskoira. Ja mitali , jossa olisi tassunjälki kultalehvillä.

Lennun silmien ja turkin väreihin sopisi parhaiten punainen väri, joka korostaa myös hänen persoonallisuuttaan. Se on vaan joulun aikoihin  liian määrittelevä, luullaan helposti tontuksi. 

Tuo olisi tosiaan sopiva Lennulle, ei haittaa vaikka vähän tontulta näyttäis. Tontut ja muut maahiset ovat osa suomalaista kulttuuria. Punainen frakki ja leveä hymy, oi että olisi upea ja juhlava. Varmaan tulis taas kansainvälistä kuuluisuutta hänelle.

Lennu veis satavarmasti koko shown kun se olisi siinä Jennin ja Salen vieressä antamassa tassua vieraille.  Epäilyttää hiukan, että saako islaminuskoiset kätellä Lennua, kun eivät kättele Jenniäkään.

Kyllä maan ykköskoiran täytyy antaa tassua itsenäisyyspäivänä vieraille. Kun Sale ja Jennikin kättelee.

Mä en löydä mun tonttulakkia mistään,voinko tulla pikkujouluihin ilman sitä? Mulla on kans tuollainen pattereilla toimiva valosarja, jos sen edes kiedon kaulaan että tulee vähän joulufiilistä.

Toivottavasti naapuri ei luule mua valiporoksi ja koeta heittää kivellä kun kuljen ohi. Tai jos sytytän valot vasta kun oon kauempana kotipihasta, ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
1700/1962 |
18.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava suunnitelma, näissä juhlissa pukukoodi on vapaa, juhlamieli on tärkein asuste. Ja minä tuon pähkinöitä kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi