Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1341/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana täysikuu ketjun synttärien kunniaksi. 3 viikkoa täynnä, eikä sitten tullutkaan hautajaisia vaikka niin pelkäsin. Elämä on joskus mukavaa.

Vierailija
1342/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin tänään uusimman Etiketti-lehden ohjeen mukaan suolakinuski- galetten. Hyvää oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leivoin tänään uusimman Etiketti-lehden ohjeen mukaan suolakinuski- galetten. Hyvää oli.

Tytär toi joskus meidän joulupöytään jouluhalon. Kyllä siinä suku kalpeni kun luultiin, että se on norsunpaska. Oli sekin hyvää, kun silmät kiinni sitä syötiin. Jostain ohjeesta tytär sen leipoi, en tiedä mistä enkä haluakkaan tietää.

Vierailija
1344/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihanalta. Tuon minäkin leivon joskus lähitulevaisuudessa.

Vierailija
1345/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana täysikuu ketjun synttärien kunniaksi. 3 viikkoa täynnä, eikä sitten tullutkaan hautajaisia vaikka niin pelkäsin. Elämä on joskus mukavaa.

Täysin sama olo, ja kuu on niin kaunis. Seuraan kuuta aina kun pilvet antaa sen näkyä. Kuuhan on joka päivä eri kokoinen.

Vierailija
1346/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän sanotaan, että joku on ihan kuutamolla? Silloinhan just näkee minne menee sen kuun valossa. Uuden kuun aikaan taas on pilkko pimeetä. Mikäs se pilkko sit on?

Vierailija
1347/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa, kun tämä jatkuu. Tämä keskustelu on antanut paljon uutta elämääni. Meidänkin pihalla on nyt sinkkupihlaja ja myös valoporo löytyy. Harrastan lähiseutujen kedoilla  jehova-aurojen bongausta vapaa-aikoinani ja kerään uusia harrastajia ryhmääni. Pyrkimyksenä on julkaista aiheesta valokuvakirja mikäi apurahaa onnistumme hankkimaan.

Vierailija
1348/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää huomenta. Näin Salenvauvasta unta ja tyttö se oli. Meilläkin on sinkkupihlaja, tosin tulkut ja tilhet on ominut sen. No, täytyyhän niilläkin biletysmesta olla.

Saulin ja Jennin vauva voisi olla tyttö. Eikös Saulilla ole poikia ennestään? Tai miehiähän ne jo on. Jenni voisi sitten ommella vaaleanpunaisia mekkoja ja verhoja. Oliko jo liian seksististä? Jokatapauksessa vaaleanpunainen tyttövauva olisi niin söpö Jennin sylissä. Ja miksei Saulinkin. Toivottavasti väri vaihtuu ennen murrosikää. Eikä saa finnejä. Eikä Lennu ärise. Ristomattiratioita ei kyllä kannata hankkia. Eihän valtakunnan ykkösvauva voi märissä sukissa kärsiä.

Vierailija
1349/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkko on alkusointuun perustuva vahvistussana, joka alkuperältään liittynee pilkottaa sanaan. Se on tunnettu jo 1700-luvun lopulta yhdyssanassa "pilkkopimeä", joka tarkoittaa "aivan pimeää". Lähde Suomen etymologinen sanakirja 1995. Pääsinpäs pätemään, eikun...

Vierailija
1350/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilkko on alkusointuun perustuva vahvistussana, joka alkuperältään liittynee pilkottaa sanaan. Se on tunnettu jo 1700-luvun lopulta yhdyssanassa "pilkkopimeä", joka tarkoittaa "aivan pimeää". Lähde Suomen etymologinen sanakirja 1995. Pääsinpäs pätemään, eikun...

Taas opin uutta ja ihan ilmaiseksi. Yhdyssanoista sanoisin, että lienee ovat itse vihtahuosun keksintö. Menen maistalemaan pihlajanmarjoja kuutamoon ja odottamaan suurta poroa ja kurpitsaa.

Vierailija
1351/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on totta. Harva edes nykyään tietää, mitä on pilkkopimeä. Se on sysimustaa.

Vierailija
1352/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maailmassa kauniimpaa kuin huurteinen pihasinkkupihlaja kuutamolla. 

Vierailija
1353/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mun sumuinen ja usvainen suo on kauneinta mitä tiedän. Siellä istuessa ja ihastellessa ne Risto-Matititkin ratkes.

Vierailija
1354/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Mun sumuinen ja usvainen suo on kauneinta mitä tiedän. Siellä istuessa ja ihastellessa ne Risto-Matititkin ratkes.

Voi kuinka surullista. Kauneudella on hintansa.

Vierailija
1355/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan että kuutamo valvottaa, mutta mua nukuttaa tosi hyvin silloin kun on täysikuu. Olenko mä kuuhullu, tai kuuhullun vastakohta, mikä se muuten on, kuu-ei-hullu, kuuterve, vai mikä?

Vierailija
1356/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa vois kai sanoa että ne ristomatit ratkes juomaan kun niihin tulee vettä. Pitäähön saappaidenkin juoda, varsinkin hai-saappaitten, että jaksaa tehdä tehtävänsä eli pitää vettä.

Vierailija
1357/1962 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa vois kai sanoa että ne ristomatit ratkes juomaan kun niihin tulee vettä. Pitäähön saappaidenkin juoda, varsinkin hai-saappaitten, että jaksaa tehdä tehtävänsä eli pitää vettä.

Tai ehkä paremminkin pitää jalat kuivana, ja torjua vettä. Tai ei kirjaimellisesti ehkä torjua mut kuitenkin. Menipä tää nyt vaikeaksi, saappaiden toimenkuvaa on hakala kuvailla, vaikka mä tiedänkin mitä ne tekee, tai mitä niitten ainakin pitäis tehdä. Voikohan saappaat saada saikkua jos ne ei pysty tekee mitä niitten pitää vai joutuuko ne heti eläkkeelle? Ehkäpä juuri niin, paitsi jos ne saa paikattua jesarilla ainakin väliaikaisesti.

Vierailija
1358/1962 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tiedän, miltä maahai näyttää. Se ilmesty yöllä mun uneen. Kammottava otus, millä oli krokotiilin kroppa ja hain pää. Jestas, että juoksin lujaa karkuun ja pääsinkin onneksi.

Vierailija
1359/1962 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tiedän, miltä maahai näyttää. Se ilmesty yöllä mun uneen. Kammottava otus, millä oli krokotiilin kroppa ja hain pää. Jestas, että juoksin lujaa karkuun ja pääsinkin onneksi.

Mistä tiedät, että se oli maahai, morjestiko se suomeksi, Moro oon maahai. Vai olisko ollut suorastas. Hyvä kuitenkin, että pääsit karkuun.

Vierailija
1360/1962 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että se oli maahai, morjestiko se suomeksi, Moro oon maahai. Vai olisko ollut suorastas. Hyvä kuitenkin, että pääsit karkuun.

Oli se ilmiselvä maahai. Ilman tätä ketjua, en olis sitä tunnistanut. Ne ilmestyy vaan täydenkuun aikaan ja etsii saaliikseen märkäsukkasia naisia. Epäilen, että ne on jehovien kätyreitä.