Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1301/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli tekotulkku, kaunis kuin kuva, hyvin aidon oloinen, mutta kissa sitten repi sen.

Kai sä toruit kissaa? Ehkä sun tekotulkku oli liiankin aito ja kissa luuli sitä saaliiksi. Sun kannattaa tehdä kissalle noita villatulkkuja leluiksi.

Vierailija
1302/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli tekotulkku, kaunis kuin kuva, hyvin aidon oloinen, mutta kissa sitten repi sen.

No se on ollut sitten todella aidon näköinen. On siinä kissa ollut ihmeissään, että oudolle maistuu, eikä ole syötävää ollenkaan. Pelkkiä kumman makuisia höyheniä. Kissa on ajatellut varmaan ensin että jospa se tulkku on syönyt jotain geenimuunneltuja linnunsiemeniä, mutta sitten huomasi koko homman huijaukseksi. Onko kissa nyt vihainen sinulle kun noin salakavalasti sitä huijasit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kiva olin se sadas. Mitä ollenkaan voitin? Nyt jännittää.

Vierailija
1304/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, ja tieto, että olet voittaja. Onnea!

Vierailija
1305/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa kellekään vapaa m*lkku,

olisinpa minäkin punatulkku.

Tulkkuna voisin puussa kökkiä,

ja naaraita pökkiä.

Pökkimisestä voin mä nyt vaan haaveilla,

kun illat menee aaveilla 😥

Vierailija
1306/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki, ja tieto, että olet voittaja. Onnea!

Voi kiitos. En ikinä olekkaan voittanut mitään. Toi punatulkkuruno saikin jo kyyneleet vuolaasti virtaamaan. Niin herkkää.

Vierailija
1307/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa m*lkku kirjoitti:

ja naaraita pökkiä.

Kiipee nyt hyvä mies sinne pihlajaan, niin voit saada seuraksesi hehkeän naisen viinapullon kera. Noin kun siellä puussa runoilet, niin haaveista tulee totta. Siellä on nyt kaunis kuutamokin.

Vierailija
1308/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se kaikkien rakastama joululaulu voi olla Punatulkku jouluaamuna. Tulkut ovat niin jouluisia. Pihlajanmarjakännissä riekkuvat tilhet ei taas sopis ollenkaan. Tilhet olisi muuten ihan nättejä, töyhdöt ja kaikki, harmi, kun niillä on toi henkilökohtainen ongelma.

Vierailija
1309/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vapaa m*lkku kirjoitti:

ja naaraita pökkiä.

Kiipee nyt hyvä mies sinne pihlajaan, niin voit saada seuraksesi hehkeän naisen viinapullon kera. Noin kun siellä puussa runoilet, niin haaveista tulee totta. Siellä on nyt kaunis kuutamokin.

Ei tässä ole pihlajia aivan lähistöllä ja runosta kun tuli hankittua. Taidan vetää rommia ihan neljän seinän sisällä ja hehkeistä naisista haaveillen.

Vierailija
1310/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaa m*lkku kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vapaa m*lkku kirjoitti:

ja naaraita pökkiä.

Ei tässä ole pihlajia aivan lähistöllä ja runosta kun tuli hankittua. Taidan vetää rommia ihan neljän seinän sisällä ja hehkeistä naisista haaveillen.

*runosta tuli bannia.

Vierailija
1311/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se kaikkien rakastama joululaulu voi olla Punatulkku jouluaamuna. Tulkut ovat niin jouluisia. Pihlajanmarjakännissä riekkuvat tilhet ei taas sopis ollenkaan. Tilhet olisi muuten ihan nättejä, töyhdöt ja kaikki, harmi, kun niillä on toi henkilökohtainen ongelma.

Varmaan siksi, kun se on sellanen synkistely kipale ja onhan varpuset surkeempia kun tulkut. Mä muuten joskus kysyin mieheltäni, miksi kaikki joululaulut on niin uskonnollisia. Miehen ilme kertoi enemmän, kun sata sanaa. Huomasin siis jälleen kerran päästäneeni mojovan aivopierun:)

Vierailija
1312/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alan kyllä huolestua kännin puolesta. Taiteellinen vaikutelma ei ole niin tärkeä kuin kunnon humala. Keskittykää nyt vaan syömään niitä marjoja, niille on kyllä ottajia ja viinapulloa pitää sitten tiukasti pitää, jos se kerran putoaa, se on mennyttä. Tonttu-ukot on hyvä laulu ja Isontalon Antti ja Rannanjärvi. Siinä on vähän herkkyyttäkin, kun on se jutteli kahdenkesken. Jos vaikka siitä naapurista olis muuhunkin loppupeleissä.

Niinpä. Toinen vielä sanoi, oliko Rannanjärvi, että ota sinä Kauhavan ruma vallesmanni. Ihan tuli tippa linssiin. Vapaita sieluja olivat, jopa tuohon maailmanaikaan.

Mutku ei siinä ketään otettu muita ku se komia leski. Siis...Tapa sinä Kauhavan ruma vallesmanni niin minä otan sen komian lesken...

Vai paljastettiinko tässä ketjussa nyt sanoitus, joka aiemmin oli kielletty mutta nykyisin ihan ok?

Vierailija
1313/1962 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on kyllä paljastunut niin monta asiaa että historia ei enää koskaan ole entisensä. Joka päivä täällä oppii jotain uutta, tai vanhaa. Mutta sehän on siis vain hyvä että saamme tietää totuuden, emmekä elä tietämättömyyden pimeydessä. Minä luulin tätä ennen että mä olin ainoa jonka ratiat ratkes pohjasta ja luulin että olin vaan rikkonut ne. Harmitti, mutta ei harmita enää kun sekin selvisi. Paitsi se raha jonka turhaan laitoin niihin. Se harmittaa. Vähän.

Vierailija
1314/1962 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on kyllä paljastunut niin monta asiaa että historia ei enää koskaan ole entisensä. Joka päivä täällä oppii jotain uutta, tai vanhaa. Mutta sehän on siis vain hyvä että saamme tietää totuuden, emmekä elä tietämättömyyden pimeydessä. Minä luulin tätä ennen että mä olin ainoa jonka ratiat ratkes pohjasta ja luulin että olin vaan rikkonut ne. Harmitti, mutta ei harmita enää kun sekin selvisi. Paitsi se raha jonka turhaan laitoin niihin. Se harmittaa. Vähän.

Oli kyllä hyvä, että saappaiden uhrit löysi toisensa ja tukiryhmä on tehnyt tehtävänsä. Vieläkö ne yhdet riekkuu siellä puussa, vai onko ne viety putkaan?

Vierailija
1315/1962 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä hyvä, että saappaiden uhrit löysi toisensa ja tukiryhmä on tehnyt tehtävänsä. Vieläkö ne yhdet riekkuu siellä puussa, vai onko ne viety putkaan?

No toivottavasti eivät oo puussa enää, nehän ois jo ihan kirjaimellisesti jäätyneet sinne. Eli toivottavasti ovat putkassa, vaikken yleensä kenenkään putkaan joutumista toivo, mut siellä on lämpimämpää kun siel puussa, ei ne pihlajanmarjat niiiin paljon lämmitä vaikka käyneitä olisivatkin.

Vierailija
1316/1962 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tilhi maistelee vähän liikaa pakkasessa olleita pihlajanmarjoja, niin älyääkö se lähteä ajoissa kotiin, jääkö se riippumaan puuhun ylösalaisin niinkuin lepakot, vai tippuuko se maahan? Entä mistä ne tietää että on vielä turvallista lentää, vai asuuko ne kävelymatkan päässä siitä pihlajasta? En kyllä muista nähneeni hoipertelevaa tilheä, enkä kyllä tiedä missä ne asuu, kun ne vaan ilmestyy jostain, ihan niinkun jehovat. Salaperäisiä otuksia.

Vierailija
1317/1962 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilhiä on siunattu supermaksalla, se polttaa alkoholin tehokkaasti, saavat vain energiaa, ei humalaa. Tai en tiedä sittenkään, onko se pelkkä siunaus, ainaskaan oisko meille ihmisille. Eikö ne parhaat jutut satu just kunnon kännissä, kyllä myös kauheimmat. Mullakaan tuskin ois tuota mun ihanaa tyttöä, jos ei promillet ois auttaneet miehen pyydystämisessä. Minäkin toivon, että pihlajapari oli yönsä putkassa, ulkona on talvi. Vai uskaltaisko toivoa kuutamon tehneen tehtävänsä heidänkin kohdalla.

Vierailija
1318/1962 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se pihlajapari kuitenkin kerkis kuvata sen rempseen juomalaulunsa, kun mä niin sitä odotin. Miten tosta pihlajaparista tuli nyt Ulla ja Seppo mieleen, siis Taalasmaat. Asuko ne Pihlajakadulla vai muistanko väärin?

Vierailija
1319/1962 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiseen puistoon pitäis kyllä istuttaa sinkkupihlaja, mihin sinkut vois kiipeillä ja tutustua toisiinsa. Sinkkukorit kaupoissa saa vaan harmituksen aikaseks. Kassalla huomaat, että koris on tyhjä kun oot vaan jahdannut sinkkukoreja ja juossut mummojen perässä, niillä kun ei ole käsitystä mistään sinkkukoreista.

Vierailija
1320/1962 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkin hämmästellyt näitä tyhjäkoppa kassakyttääjiä. Luulin, että niillä on pääkoppa tyhjänä. On tää kyllä opettavainen ketju.