Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
1201/1962 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähdetään koko porukka ja pannaan jalalla koreasti. Tai juodaan perseet olalle. Tai mitä tahansa. Tavataan klo 21 assalla. Viikonlopun kunniaksi, kaikki mukaan.

Miten tunnistamme toisemme?

Jos me naamioidutaan Jehoviksi, kaikilta löytyy salkku tai olkalaukku. Kokoonnutaan assalla ja lähdetään siitä auramuodostelmassa lähimpään baariin. Ja, meidän salkuista ei löydy luettavaa vaan lämmikettä. Voihan olla, että joudutaan viettään yö kedolla.

Tuutteko te, vai lähdenkö ton hortoilevan kapteenin matkaan? Se taitaa kyllä olla horttoilija hippi, joka ei oo kapteenia nähnytkään.

Vierailija
1202/1962 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan tuota, että mennään auramuodostelmassa vaikka Sports Academiin ensin ja sitten nautimme salkkujen antimet siellä kedolla. Uskon idän kolmen viisaan miehenkin saapuvan paikalle, jos vanhat merkit pitää paikkansa. Noita idän viisaita miehiä siellä assalla riittää.

Jee. Hyvä sinä. Voitit juuri hemmetin ärsyttävän tuulikellon. Mun täytyy käydä vaan varastamassa se yöllä naapurin pihasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1962 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Sports Academissa on kyllä kivaa vaikka en ole vielä ensimmäistäkään jehovaa tavannut. Idän tietäjiä senkin edestä. Koska te oikein tulette?

Vierailija
1204/1962 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatan tuota, että mennään auramuodostelmassa vaikka Sports Academiin ensin ja sitten nautimme salkkujen antimet siellä kedolla. Uskon idän kolmen viisaan miehenkin saapuvan paikalle, jos vanhat merkit pitää paikkansa. Noita idän viisaita miehiä siellä assalla riittää.

Jee. Hyvä sinä. Voitit juuri hemmetin ärsyttävän tuulikellon. Mun täytyy käydä vaan varastamassa se yöllä naapurin pihasta.

Antaa sen tuulikellon nyt olla. Ei sovi millään, että joululauluja veisaava poro ja ärsyttävä tuulikello ovat samalla pihalla. Toi poro on aika tietoinen itsestään ja mielestään tunnelmallisin tulkitsija. Se ei halua mitään tuulikelloja.

Vierailija
1205/1962 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varpaan tienoilla patti! Voixe olla vaivaisenluu? Muuten en ole vaivainen

Vierailija
1206/1962 |
27.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on varpaan tienoilla patti! Voixe olla vaivaisenluu? Muuten en ole vaivainen

Se on tulehtunut limapussi.  Sama vaiva on muuten täydellisellä tyttärellä ja se joskus lainas mun saappaita. Tervetuloa tukiryhmään.

Vierailija
1207/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päässy eilen assalle, kun ukko heräs telkun äärestä just, kun olin pakkaamassa pulloja olkalaukkuun ja ne kilahti toisiaan vasten. Täytyy harjoitella laukun pakkaamista ensi perjantaita varten. Auramuodostelmasta tulee aina mieleen kurjet, ovat niin upeita, ja niiden huuto. Aion opetella matkimaan kurjen ääntä, voin esittää sitä sitten, kun liikumme keskustassa aurassa. Tulee vapaata kulkuväylää helposti.

Vierailija
1208/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en päässy eilen assalle, kun ukko heräs telkun äärestä just, kun olin pakkaamassa pulloja olkalaukkuun ja ne kilahti toisiaan vasten. Täytyy harjoitella laukun pakkaamista ensi perjantaita varten. Auramuodostelmasta tulee aina mieleen kurjet, ovat niin upeita, ja niiden huuto. Aion opetella matkimaan kurjen ääntä, voin esittää sitä sitten, kun liikumme keskustassa aurassa. Tulee vapaata kulkuväylää helposti.

Ihme amatööri. Ne pullot sujautetaan ensin villasukkiin ja vasta sitten olkalaukkuun. Kurjen äänetkin tulee varmasti ihan luonnostaan, kunhan ensin kokoonnutaan ja päästään siihen auramuodostelmaan.

Vierailija
1209/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, että tänään tulee haista elokuva. Voi olla aika jännä, kun nää hait ei ole maahaita, vaan lentää ilmassa. Onkohan ne sitten ilmahaita?

Vierailija
1210/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että haiseva elokuva, mutta haielokuva on tietenkin ihan asiaa. Lentokalojahan on muutenkin, miksei lentohaitakin.

Vierailija
1211/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan musta tulossa lehmä? Huomasin suihkussa, että mulla on kaksi vatsaa. Lehmillähän on verkkomaha ja pötsi. No, tiedän sen varmaan aamulla jos pureskelen aamupalani kahdesti märehtien.

Ei hätää, lehmällä on 4 mahaa. Kaikkien nimiä en nyt muista.

Vierailija
1212/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan musta tulossa lehmä? Huomasin suihkussa, että mulla on kaksi vatsaa. Lehmillähän on verkkomaha ja pötsi. No, tiedän sen varmaan aamulla jos pureskelen aamupalani kahdesti märehtien.

Oon kyl melko varma että yksi on juoksutusmaha!!?

Vierailija
1213/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihapuussa on pulleita punatulkkuja. Tulee ihan jouluset fiilikset.

Voi, lähetä tännekin muutama. Täällä on pihlajanmarjoja vaikka kuinka ja kuulemma kohta tulee lunta.

En lähetä tulkkujani. Kukas meidän pihlajanmarjat sitten söisi?

Edes yksi? Laihakin tulkku olis kiva. Meidän pihlajissa on joskus tilhiä,mutta ei ne oo jouluisia.

Ei yhtä, kun se ois sit yksinäinen. Kaksi, että niillä on seuraa toisistaan.

Vierailija
1214/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mykkäkoulu vai kunnon riita?

Ei kumpikaan. Mykkäkoululla kiusaat itseäsi ja riitely on turhaa energian haaskausta.

Kunnon riita puhdistaa ilmaa.

Pysyypä sit huoneilma hyvänä ilman mitään kallista ilmanputsaria. Ilmanpultsari tuli myös mieleen,mut puhdistaako ne ilmaa?

Vierailija
1215/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin, että haiseva elokuva, mutta haielokuva on tietenkin ihan asiaa. Lentokalojahan on muutenkin, miksei lentohaitakin.

Oliskin kamalaa jos elokuvissa olis hajut mukana. Eihän sitten uskaltais edes telkkaria avata.

Vierailija
1216/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin muuten on, vai onko se sittenkin juoksumaha? Miten mieleen tulee nyt satakertakin?

Vierailija
1217/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme amatööri. Ne pullot sujautetaan ensin villasukkiin ja vasta sitten olkalaukkuun. Kurjen äänetkin tulee varmasti ihan luonnostaan, kunhan ensin kokoonnutaan ja päästään siihen auramuodostelmaan.

Tunnustan tyhmyyteni. Minulla on vaan yhdet saapassukat, ne oli märät ja ovat tekokuitua. Alan neuloa villasukkia heti, kun saan ostettua lankaa. Nyt on hyvä syy ryhtyä siihen toimeen.

Ilta ei todellakaan ollut sitä, mitä olin haaveillut. Kun ukko näki mut minihameessa ja viinpullo kädessä, se luuli, että olen sitä vokottelemassa. Pakko oli sitten leikkiä anteliasta, että ei saa vihiä mun oikeista suunnitelmista. Ensi perjantaina osaan uloslähdön takuulla.

Vierailija
1218/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnustan tyhmyyteni. Minulla on vaan yhdet saapassukat, ne oli märät ja ovat tekokuitua. Alan neuloa villasukkia heti, kun saan ostettua lankaa. Nyt on hyvä syy ryhtyä siihen toimeen.

Ilta ei todellakaan ollut sitä, mitä olin haaveillut. Kun ukko näki mut minihameessa ja viinpullo kädessä, se luuli, että olen sitä vokottelemassa. Pakko oli sitten leikkiä anteliasta, että ei saa vihiä mun oikeista suunnitelmista. Ensi perjantaina osaan uloslähdön takuulla.

Voi että. Teillä taisi olla hurja yö. Mun mies kääntäis vaan kylkee ja jatkais unia jos keikkuisin minihameessa.

Vierailija
1219/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin muuten on, vai onko se sittenkin juoksumaha? Miten mieleen tulee nyt satakertakin?

No niin, nyt nyt on onnistuttu luettelemaan kaikki lehmän mahat, näin täällä saa apua jos ei itse kaikkea muista. Kiva.

Vierailija
1220/1962 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kylläpä venähti koiran vieminen ulos myöhäiseksi, mutta tuonne loskaan ja kylmään on silti lähdettävä, koira tuijottaa minua sen näköisenä että nyt voitais mennä. Toivottavasti en törmää jehoviin tai karanneisiin laulaviin jouluporoihin. Tai se vois olla hauskaa kohdata muovinen laulava jouluporo, en tiedä. Mut nyt menään, ja sit käänetään kellot talviaikaan. Mut nyt, hyvää yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi