kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn
Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.
Kommentit (1962)
Tykkäsin enemmän Pulmusta kuin Sirkusta. Sirkku oli niin kovaa, mutta juhavampaa ja valkoisempaa. Äiti laittoi Sirkkua tarjolle, kun tuli vieraita. Pulmut olli arkikäyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pulmu on ihana nimi. Mutta tarkoittaako se oikeasti pulua? Ajattelin vaan, kun puuja sanotaan lintumaailman spugeiksi.
Häh, mitä sä sönkkäät? Kuka ostais Pulmuspugepalasokeria?
Joku puhdas kuin pulmunen.
Saisko noista pulmupuolukoista reseptin tänne.
Vierailija kirjoitti:
Saisko noista pulmupuolukoista reseptin tänne.
Muussaa hiukan 6-7 litraa puolukoita lisää paketti pulmua, sekoita. anna olla vuorokausi huoneenlämmössä, sekoittele välillä.
Laita kylmään tai pakkaseen.
Netistä löytyi useampikin ohje ,määrillä ei niin väliä näköjään.
Musta on ihanaa et saappaat on nykyään cool!!!!! Whocares millaset, saappaat ko saappaat!
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin enemmän Pulmusta kuin Sirkusta. Sirkku oli niin kovaa, mutta juhavampaa ja valkoisempaa. Äiti laittoi Sirkkua tarjolle, kun tuli vieraita. Pulmut olli arkikäyttöön.
Mulla on kulhossa palasokeria, ne jäi iltatähden ristiäisistä. Mistä mä nyt tiedän kumpaa ne on, kun heitin sen paketin roskiin 18v sitten? Just joo, älä ikinä heitä pakettia roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi perhana kun en ole kerennyt lukemaan tätä kivaa ketjua kuin 13 sivua eilen.
Olin puolukassa kun oli vapaapäivä ,sain 2 sangollista.
Perkasin vielä ne kun tänään piti mennä töihin.
Tein osasta pulmupuolukoita kun kuulin että se on erityisen hyvää.Meillä oli joskus Pulmu niminen lehmä. Sillä oli kauniit silmät ja lempeä katse. Mutta, se oli silloin kun kulkukoirat juoksi laumana kylällä. Haikeita muistoja.
Meilläkin on emolehmiä muttei Pulmu-nimistä.
Ne on kyllä lempeitä, ovat charolaisrotua.
Ovat vielä pihalla.
Koiraa ei ole ollut kymmeneen vuoteen.
Irtokoiria ei tosiaankaan ole enää.Nyt iski lehmäkateus. On mulla onneks koira, jonka katse on vähän lehmämäinen. Millaset saappaat sulla on? Niin ja ottaisin lehmät sisälle, ulkona on kylmä ja utareet paleltuu, mulla paleltu tänään hautuumaalla.
Kehtaanko kertoa kumisaappaistani?
Siivosin ullakkoa ja löysin anopin korolliset nokialaiset vanhat saappaat niissä on vielä vetoketjukin.
Otin ne navettakengiksi hyvät on jalkaan
Ei tuollaisia tarvitse jesarilla korjataJoku retroilija olisi varmaan maksanut niistä.
Hyi. Kälyn korkkarisaappaita joskus lainasin ja nyrjäytin jalkani metsässä. Kai ne sopii paremmin lehmänpaskassa sipsutteluun. Käytkö joka navettakäynnin jälkeen suihkussa?
Laita sinä läskipohjat jotta pysyt pystyssä, hieno nainen on korkkareissa navetassakin =D
Olipa hyvät löylyt. Kävikö kukaan muu tänään saunassa? Saunapäivä on paras päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kulhossa palasokeria, ne jäi iltatähden ristiäisistä. Mistä mä nyt tiedän kumpaa ne on, kun heitin sen paketin roskiin 18v sitten? Just joo, älä ikinä heitä pakettia roskiin.
Heitä ne sokeritkin roskiin, ovat varmaan jo keltaisia.
Käytin koiraa ulkona ja oli pakko laulaa kun Sillanpää. " En ikinä enää yhdenkään koirani anna naapurin puolelle paskoa, paskoa, PASKOAA". Ihan se sit vaan teki kakit pihaan ja juoksi sisälle korvat luimussa. On se outo otus.
Nyt vähä stressaa heräänkö ajoissa töihin. Ei väsytä vielä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vähä stressaa heräänkö ajoissa töihin. Ei väsytä vielä yhtään.
Et herää, älä stressaa.
Onko teillä ilmaisämpäreitä ? Meillä on kaksi , toisessa on peräti kaatonokka. Ei ole tullut käytettyä, turhia varaston tilanviejiä.
Taas sama juttuvaikka kun muinakin iltoina, pitäisi mennä nukkumaan niin ei väsyttäisi aamulla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitä ne sokeritkin roskiin, ovat varmaan jo keltaisia.
Yleensä sanotaan, ettei keltaista lunta kannata syödä, mutta ei sokerista mitään sellaista sanota. Tuollainen vintagesokeri voi olla vielä arvossaan. Sitä voivat joskus arkeologit tutkia, kaikkien vuosien pölykertymät kertovat ihmeellistä tarinaansa.
Missä noita ilmaiskaatonokkaämpäreitä(25) voi jonottaa?
Harvinaisen kaunis aamu. Tai päivä jo taitaa olla. Onko teillä maa kuurassa vai kurassa?
Häh, mitä sä sönkkäät? Kuka ostais Pulmuspugepalasokeria?