Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn

Vierailija
12.10.2017 |

Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.

Kommentit (1962)

Vierailija
741/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäis mennä ruokakauppaan tänään, en millään jaksais. Mut jos en mee, niin sitte loppuu maito, enkä mä sit voi juoda kahvia, enkä varmaan sitte voi mennä töihin huomenna. Ei ilman kahvia voi. Ni pakko mennä kauppaan.

Vierailija
742/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, tämä alkaa hiipumaan. Uusia juttuja tulee selvästi vähemmän. Jääkää hyvästi porot, maarauskut ja kurkiaurat. Jään kaipaamaan teitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäis mennä ruokakauppaan tänään, en millään jaksais. Mut jos en mee, niin sitte loppuu maito, enkä mä sit voi juoda kahvia, enkä varmaan sitte voi mennä töihin huomenna. Ei ilman kahvia voi. Ni pakko mennä kauppaan.

Olisko riisiä? Kävisikö kahvilehmänmaidon korvikkeeksi riisimaito? Ne riisit voisi laittaa kahviporojen sekaan! Nerokasta eikö?

Vierailija
744/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, tämä alkaa hiipumaan. Uusia juttuja tulee selvästi vähemmän. Jääkää hyvästi porot, maarauskut ja kurkiaurat. Jään kaipaamaan teitä.

Lopunaikoja tosiaan. Luopiot hylkäävät Herrarouvansa, vain Kapteeni jää laivaan.

Kapteeninkirja:

1.85:1 Ja Poro sanoi Kapteenille: "Kuinka kauan tämä av-kansa pitää minua pilkkanaan eikä usko minuun, huolimatta kaikista tunnusteoista, jotka minä olen tehnyt sen keskuudessa?

Vierailija
745/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan alppiaurinkolampun. Sitä käytettäessä silmät piti suojata aurinkolaseilla, joissa oli kuminauhakiinnitys. Sen lampun valo oli  kalsean sinistä ja häikäisevää. Äitini nukahti siihen ja siltä paloi huuli. Naapurissamme asuva nuori neiti kävi myös hankkimassa sillä rusketusta.

Mutta muistatteko alppiaurinkolampun hajun? Suojalasit olivat punaiset. 

Vierailija
746/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisko riisiä? Kävisikö kahvilehmänmaidon korvikkeeksi riisimaito? Ne riisit voisi laittaa kahviporojen sekaan! Nerokasta eikö?

Mun kahviporo ei tykkää riisimaidosta, se haluaa vaa syödä riisipuuroa ympäri vuoden. Ja just pitää olla oikeanlaista riisipuuroa, jos on liian vähän suolaa tai ei tarpeeksi kanelia se alkaa heti välkyttämään valoja sillee uhkaavasti. Mä en kohta enää uskalla mennä ulos ollenkaan, kohta varmaan muutan salaa muualle ja jätän koko poron seuraavan asukkaan murheeksi.

Vierailija
747/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan alppiaurinkolampun. Sitä käytettäessä silmät piti suojata aurinkolaseilla, joissa oli kuminauhakiinnitys. Sen lampun valo oli  kalsean sinistä ja häikäisevää. Äitini nukahti siihen ja siltä paloi huuli. Naapurissamme asuva nuori neiti kävi myös hankkimassa sillä rusketusta.

En. Kuvaile?

Vierailija
748/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kahviporo ei tykkää riisimaidosta, se haluaa vaa syödä riisipuuroa ympäri vuoden. Ja just pitää olla oikeanlaista riisipuuroa, jos on liian vähän suolaa tai ei tarpeeksi kanelia se alkaa heti välkyttämään valoja sillee uhkaavasti. Mä en kohta enää uskalla mennä ulos ollenkaan, kohta varmaan muutan salaa muualle ja jätän koko poron seuraavan asukkaan murheeksi.

Nyt selvisi miksi miksi poronne on uhkaava ja erikoinen. Se on valeporo! Aito Poro ei käyttäisi lehmänmaitoa.

Tarvitsemme poromanaajan.

Vierailija
749/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 sivua jaksoin lukea, kiitos näkemiin

Palkokasvi nenäontelossa haittaa yllättävän paljon lukemista. Myös tiukasta piposta on haittaa.

Vierailija
750/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ootte tyhmiä Hai-saappaittenne kanssa.

Ihii.. Joka toista haukkuu, on ite^^ Tiesitkös sen?

Köyhän miehen riisikeitin, onnistuuko kahvinkeittimellä?

Kantsii kokeilla, voi toimia yllättävänkin hyvin, kunhan muistaa ettei laita poroja (kahvin siis) siihen suodattimeen samalla.

Tai en tiedä onko kahviriisi hyvää, vaniljariisi on.

Kokeile ja kerro sit mitä pidit.

Vierailija
751/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan vain mun kärventyvän äitini hajun, kun se oli nukahtanut sen lampun hohteeseen. Traumaattinen kokemus. Siks musta tuli outo. Semmonen puhumaton ja ihmisiä kaihtava.

Vierailija
752/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkokasvi nenäontelossa haittaa yllättävän paljon lukemista. Myös tiukasta piposta on haittaa.

Riisi on heinäkasvi.

Vierailija
753/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pärähtää riisinkeitin käyntiin!

Miten teidän riisit?

Vierailija
754/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää voisi olla niin mun kirjoittama. Mulla syy etten halua mennä kauppaan on, kun oon ollut siellä jo  kaksi kertaa tänään ja en kehtaa mennä enää kolmatta. Mitä ne musta ajattelis.

Vierailija
755/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin eilen lukea jotain toista ketjua, mut en jaksanut kovin pitkään kun ei siellä ollut sanaakaan poroista, säästä eikä mistään mielenkiintoisesta.

Toivottavasti tälle ketjulle ei käy kuten porolle nro 1, että sulaa savuavaksi muoviklöntiksi...

Vierailija
756/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riisi on heinäkasvi.

Hyvä niin, ei haittaa lukemista.

Vierailija
757/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää voisi olla niin mun kirjoittama. Mulla syy etten halua mennä kauppaan on, kun oon ollut siellä jo  kaksi kertaa tänään ja en kehtaa mennä enää kolmatta. Mitä ne musta ajattelis.

Että olet ostamassa jotakin. Ehkäpä riisiä?

Vierailija
758/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mene niin. Mitä täältä olen lukenut, niin kaupan henkilökunta seuraa tarkkaan asiakkaiden ostotottumuksia ja tekevät niistä analyyseja ja johtopäätöksiä, laskevat tarkasti  asiakkaan odotettavissa  olevan elinajan. Jos käy monta kertaa samana päivänä, voit joutua dementikkolokeroon ja ne alkaa puhumaan sulle hitaasti kovalla äänellä selkeästi artikuloiden samalla viestittäen kyllästymistä silmien pyörityksellä toisille kassoille ja muille jonottajille.

Vierailija
759/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mene niin. Mitä täältä olen lukenut, niin kaupan henkilökunta seuraa tarkkaan asiakkaiden ostotottumuksia ja tekevät niistä analyyseja ja johtopäätöksiä, laskevat tarkasti  asiakkaan odotettavissa  olevan elinajan. Jos käy monta kertaa samana päivänä, voit joutua dementikkolokeroon ja ne alkaa puhumaan sulle hitaasti kovalla äänellä selkeästi artikuloiden samalla viestittäen kyllästymistä silmien pyörityksellä toisille kassoille ja muille jonottajille.

Kunhan menet kauppaan aikaisemmin kun 5 min ennen sulkemisaikaa, ne ei tykkää. Haluavat jo päästä kotiin ennenkun yö-jehovien kurkiauan muodossa kulkeva ryhmä alkaa liikkumaan ja odottavat kotiovella kun vartiotornin sotilaat.

Vierailija
760/1962 |
17.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta sama ongelma. Pitäs lähtee suihkuun ja nukkumaan, herätys niin aikaisin. Ja kaupassakin pitäis tänään käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä