kyllä tää oli noloa kun jouduin kieltämään erään perheen yökyläilyn
Sattumalta näin tutun äidin lastensa kanssa kaupungissa. Olivat tulleet maalta reissuun.
Äiti sitten kysyi yöpaikkaa.
En voinut päästää heitä asuntoon.
Kommentit (1962)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku vielä Finca-grillin?
En muista, mutta muistan Carmen-rullat.
Aromipesän muistan.
Rakkaat ystävät, osallistu kyselyyn. Vastaa a tai b. Kyselyyn osallistuneista arvotaan voittaja. Palkinnoksi tarjoan kahvit eduskunnassa. Kahvittelun lomassa minulle voi esittää kysymyksen ja siitä tehdään livestream.
Itävallan kansasta 60 % kannatti "ääriliike"-teemoja, tarkoittaako tämä sitä, että joko
a) Itävalta on luisunut ääriliikkeiden käsiin tai sitten
b) politiikka, joka suomalaisessa mediassa on freimattu ääriliikepolitiikaksi, on itse asiassa aivan tavallista eurooppalaista, kansallisvaltioiden edun mukaista valtavirtapolitiikkaa.
Vastausaika päättyy 20.10.2017
Laura Huhtasaari / Facebook
Pitäisiköhän taas mennä ulos sadetakki päällä. Hai-saappaita ei uskalla laittaa.
Pyykkiä pitäisi pestä, mutta kurkku on kipeä.
Ehkä ei kannata piestä pyykkiä sillä kurkulla vaan riisillä.
En muista kuin sellaisen pyöreän pizzagrillin, joka syttyi tuleen.
Alkuperäinen Porontodistaja kirjoitti:
HuhtisLaur kirjoitti:
Rakkaat ystävät, osallistu kyselyyn. Vastaa a tai b. Kyselyyn osallistuneista arvotaan voittaja. Palkinnoksi tarjoan kahvit eduskunnassa. Kahvittelun lomassa minulle voi esittää kysymyksen ja siitä tehdään livestream.
Itävallan kansasta 60 % kannatti "ääriliike"-teemoja, tarkoittaako tämä sitä, että joko
b) politiikka, joka suomalaisessa mediassa on freimattu ääriliikepolitiikaksi, on itse asiassa aivan tavallista eurooppalaista, kansallisvaltioiden edun mukaista valtavirtapolitiikkaa.
Vastausaika päättyy 20.10.2017Laura Huhtasaari / Facebook
Sairasta off topic propagandaa, jolla yritetään tämä tärkeä Porontodistajien aikakirja tärvellä ja saattaa Pääsy kiellettyyn.
Pirujen työtä!
Nyt täytyy välittömästi kerätä aikakirjat talteen sillä lopunaika on lähellä!
Ansiokkaalle ketjulle marttyyrikuolema.
Elämme lopun aikoja. Kaikki merkit ilmassa. Valitettavasti.
Yksikään muu
heimo auttamaan jää
Mun suruni
on suurin...
Muistan alppiaurinkolampun. Sitä käytettäessä silmät piti suojata aurinkolaseilla, joissa oli kuminauhakiinnitys. Sen lampun valo oli kalsean sinistä ja häikäisevää. Äitini nukahti siihen ja siltä paloi huuli. Naapurissamme asuva nuori neiti kävi myös hankkimassa sillä rusketusta.
Käyttääkö haikara hai-saappaita? Mikä ihmeen hai-kara., vai onko se vaan maastoutunut hai-kala.. huih.
Kyllä ootte tyhmiä Hai-saappaittenne kanssa.
HuhtisLaur kirjoitti:
Sairasta off topic propagandaa, jolla yritetään tämä tärkeä Porontodistajien aikakirja tärvellä ja saattaa Pääsy kiellettyyn.
Pirujen työtä!
Mä luulin että tässä lukee että "lounasaika on lähellä", mutta mulla onkin vähän nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Ite oot! Lällän lällän lieru, sulta pääsi pieru!
Vierailija kirjoitti:
HuhtisLaur kirjoitti:
Pirujen työtä!
Mä luulin että tässä lukee että "lounasaika on lähellä", mutta mulla onkin vähän nälkä.
Sekin on aivan tosiasia. Mitähän sitä tänään söisi?
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö haikara hai-saappaita? Mikä ihmeen hai-kara., vai onko se vaan maastoutunut hai-kala.. huih.
Ei kun se on h-aika-ra, siis Ra- jumalan H-aika, jolloin poltetaan kaikki poroksi. Porontodistajien on aika hakea vettä sankoihin ja hai-saappaat jalkaan ja riisikattilat hollille.
Vierailija kirjoitti:
Ihii.. Joka toista haukkuu, on ite^^ Tiesitkös sen?
Köyhän miehen riisikeitin, onnistuuko kahvinkeittimellä?
Vierailija kirjoitti:
Muistan alppiaurinkolampun. Sitä käytettäessä silmät piti suojata aurinkolaseilla, joissa oli kuminauhakiinnitys. Sen lampun valo oli kalsean sinistä ja häikäisevää. Äitini nukahti siihen ja siltä paloi huuli. Naapurissamme asuva nuori neiti kävi myös hankkimassa sillä rusketusta.
Mullakin on hämärä muistikuva, että äitillä olisi ollut jossain nurkassa tuommoinen vehjes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihii.. Joka toista haukkuu, on ite^^ Tiesitkös sen?
Köyhän miehen riisikeitin, onnistuuko kahvinkeittimellä?
Saattaisipa onnistua, kyllähän nuudeleitakin on kahvinkeittimellä tehty. Pitäisi tutkia aikakirjoja, jotta tiedämme ettei riisin keittäminen kahvinkeittimellä ole vain pyhäinhäväistystä.
Riisit pitää varmaa olla siinä kannussa. Paitsi jos haluaa riisimaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun se on h-aika-ra, siis Ra- jumalan H-aika, jolloin poltetaan kaikki poroksi. Porontodistajien on aika hakea vettä sankoihin ja hai-saappaat jalkaan ja riisikattilat hollille.
Haille lujaa
Haille lujaa
Haille lujaa
Haille lujaa
Haille lujaa turpaan!
Muistan, kun siskoni poikaystävä poltti kasvonsa alppiaurinkolampun kanssa. Oli koominen näky, kun kasvot loisti tulenpunaisina ja silmänympärykset valkoisina. Käänteinen panda-ilme. Missähän piilotteli muutaman viikon;)
Se on työn alla.