Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olisit valmis maksamaan siitä että sinusta tulisi kaunis?

Vierailija
12.10.2017 |

Jos kauneuskeiju tulisi ensi yönä luoksesi ja kertoisi että tietyllä rahasummalla hän voisi tehdä sinusta uskomattoman kaunottaren vain yhdellä sauvanheilautuksella, paljonko olisit valmis maksamaan siitä että sinusta tulisi kaunotar?
10 000? 100 000? 1 000 000?

Saa ottaa lainaa, rahasummaa ei tarvitse löytyä juuri nyt tililtä vaan keiju antaa luottoa koska tietää perintätilanteessa voivansa muuttaa sut takaisin sammakoksi sekunnissa.
Paljonko olet valmis maksamaan?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Kauneus on katoavaista ja me kuollaan kaikki kuitenkin. Lopetin meikaamisen ja muodin orjuuden kymmenen vuotta sitten ja voin oikeasti sata kertaa paremmin. Muiden katseista ja ajatuksista en välitä yhtikäs mitään.

Vierailija
22/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mitä hiustenleikkuu neljästi vuodessa maksaa eli noin 150 €. Jos ei luomunaama kelpaa, niin voi, voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on itsellä 100 000, mutta tästä naamasta ei kaunista kuin vaihtamalla pää. Ja diihen ei millikään riitä. Joten saan olla rauhassa loppuelämäni.

Tiesitkö että tämän vuoden joulukuussa tehdään ensimmäinen kokeellinen päänsiirtoleikkaus ihmiselle? Joten lähivuosikymmenten aikana tuo sinunkin kuuppasi voidaan vaihtaa, mutta hinnasta en sitten tiedä.

Vierailija
24/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen kauniimpi, kuin millään summalla saa. Ja tiedän sen. Säälin rumia ihmisiä.

Vierailija
25/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eksi ei tarvitse lainkaan

Vierailija
26/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette nyt ole rehellisiä! Jo ehostuksesta maksetaan suuria summia tullakseen kauniimmaksi, mutta sitten kun suoraan kysytään niin kukaan ei maksaisi mitään. :D

Nyt rohkeasti vaan pohtimaan ja vastaamaan.

Ap

Se itse asiassa on vähän eri asia. Jos muuttuisin superkauniiksi yhdessä yössä, ulkonäköni olisi shokki sekä läheisille että itselleni. Eihän mua tunnistaisi! Kirurgin kanssa tulosta suunnitellaan, ei korjaa kaikkea kerralla ja ehtii henkisesti tottua. Saa vain sen minkä tilasi (toivottavasti).

Vierailija
27/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette nyt ole rehellisiä! Jo ehostuksesta maksetaan suuria summia tullakseen kauniimmaksi, mutta sitten kun suoraan kysytään niin kukaan ei maksaisi mitään. :D

Ap

En mä kaksisia maksa ehostuksestakaan. Huulipunaa käytän mutten sitäkään päivittäin. 5€ maksoi alelaarissa.

Vierailija
28/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kaunis jo nyt, mutta monet ovat vielä kauniimpia kun panostavat itseensä. mutta kukaan ihminen ei tarvitse kauneuskirugiaa, ei kukaan. ainoastaan niiden osien tai elinten kosmeettinen korjaus on tarpeellista, jos niin haluaa, jotka on vaurioituneet syntymän jälkeen, esim rintasyödän takia rintansa menettänyt nainen voi haluat proteesit tilalle koska monet naiset pitävät rintoja naisellisena ominaisuutena. myös rinnattomat naiset ovat naisellisia naisia.

Kauneuskirurgia on suunnattu ihmisille, jotka elävät yleistä vaihetta, jossa usein nainen ei ole tyytyväinen ulkonäköönsä vaan haluaisi olla enemmän jonkun toisen näköinen. monet naiset ja miehet käyvät epävarmuudessaan ja osana kasvuprosessia tän vaiheen läpi, itsekin haaveilin nuorena mitä muuttaisin itsessäni jos voisin. teollisuudenala käyttää hyväksi tätä epävarmuutta ja suuntaa nuorille kosmeettisia ratkaisuja. ne on väärin minusta. 

olet täydellinen ulkoisesti juuri omana itsenäsi

Vierailija
29/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyse on siitä, että sä haluat epätoivoisesti muuttaa ulkonäköäsi. Pohdi mieluummin sen ihmisen tai sen tahon syitä joka on saanut sut uskomaan ,että muutosta tarvittaisiin.

Mitä mieltä?

No maailmaa ei voi muuttaa yksi ihminen, koko yhteiskuntaa ei voi muuttaa yksilö. Onko väärin jossain kohtaa vain todeta että jos ei voi voittaa, niin täytyy mukautua? Ensin kannat seuraukset siitä ettet hyväonnisena syntynyt sopivaan muottiin ja sitten uhraat loppuelämäsi sille että taistelet maailmantilaa vastaan? Hei bitch please, miksi mun pitää tehdä kaikki?

Mä itse en koe sitä pahana, kehittävät ihmiset itseään muutoinkin monella tavalla, nostavat statustaan, parantavat mahdollisuuksiaan. Miksi rumempi ei saisi yrittää ottaa hiukan takamatkaa lyhemmäksi?

Ap

Vierailija
30/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Olen kauniimpi, kuin millään summalla saa. Ja tiedän sen. Säälin rumia ihmisiä.

Olet varmasi upea kaunotar, asenteesi voisi olla kyllä kauniimpi, mutta sitä ei voi edes rahalla muuttaa :D

Vierailija
31/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000 voisin maksaa jos keiju taikois kauniit hampaat, palauttais rinnat sellasiksi mitä ne oli ennen lasta ilman silikoneja ja saisin pitkät ja paksut hiukset ilman että nekään olisi feikit pidennykset.

Ryppyjäkään en kaipaa.

Nämä kaikki ovat kuitenkin aika turhaa ja jos keiju toisi tuolla summalla vaihtoehtona terveyteni takaisin niin maksaisin siitä mielummin.

Vierailija
32/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska olen jo mielestäni ihan kaunis tai nätti. Että saisin terveyden, siitä maksaisin mitä vain - jos olisi rahaa.

Vierailija
33/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyse on siitä, että sä haluat epätoivoisesti muuttaa ulkonäköäsi. Pohdi mieluummin sen ihmisen tai sen tahon syitä joka on saanut sut uskomaan ,että muutosta tarvittaisiin.

Mitä mieltä?

No maailmaa ei voi muuttaa yksi ihminen, koko yhteiskuntaa ei voi muuttaa yksilö. Onko väärin jossain kohtaa vain todeta että jos ei voi voittaa, niin täytyy mukautua? Ensin kannat seuraukset siitä ettet hyväonnisena syntynyt sopivaan muottiin ja sitten uhraat loppuelämäsi sille että taistelet maailmantilaa vastaan? Hei bitch please, miksi mun pitää tehdä kaikki?

Mä itse en koe sitä pahana, kehittävät ihmiset itseään muutoinkin monella tavalla, nostavat statustaan, parantavat mahdollisuuksiaan. Miksi rumempi ei saisi yrittää ottaa hiukan takamatkaa lyhemmäksi?

Ap

Jos kyse on siitä, ettet jaksa taistella heitä vastaan, jotka saa sut uskomaan että olet ruma, pidätkö itseäsi voittajan,a jos annat periksi ja muutat itseäsi? 

Vierailija
34/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Haluan olla persoonallisen näköinen oma itseni. Valitettavan monet kauneusleikkaukset ovat epäonnistuneet. Sellaiseen rumbaan ja pelleilyyn oman terveyden uhalla en ikinä haluaisi.

Monet ei tätä tajua - leikkauksissa voi mennä vaikka mikä vikaan. Jokaisella on elimistössä ja geeniperimässä heikkoja kohtia, jotka voi paljastua vasta, kun rasitetaan tai sörkitään (raskaus, leikkaus jne) niin, että kroppa menee normaalitilasta pois. Itse olen ollut 3x syöpään ym. liittyvissä leikkauksissa ja saanut niistä kroonisen sairauden, vaikka alkuperäinen sairaus poistui ja olin muuten "terve". Asiat voivat mennä kammottavalla tavalla vikaan!

Vierailija
35/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vaikka olisin maailman kaunein nainen meikkaisin edelleen, koska pidän meikkauksesta ja kosmetiikasta. Hassua, että ihmiset kuvittelevat meikkaamisen kertovan vain meikkaajan halusta tulla paremman näköiseksi. Minulle se on osa naiseutta, hemmottelua ja itseni hyvänä pitämistä.

Vastauksena aloitukseen: maksaisin 1000 e. Se on sopiva summa, joka löytyy heti tililtäni.

Vierailija
36/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ihminen on koskematon sielu, anna toisen ihmisen koskettaa itseäsi vain rakkaudella ei koskaan veitsellä.

Mirva

Vierailija
37/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä mieltä?

Ap

Jos kyse on siitä, ettet jaksa taistella heitä vastaan, jotka saa sut uskomaan että olet ruma, pidätkö itseäsi voittajan,a jos annat periksi ja muutat itseäsi? 

Kyllä, koska ulkonäkö ei ole mulle se päätavoite mutta se mahdollistaa niiden oikeasti tärkeiden tavoitteiden saavuttamisen tai ainakin helpottaa suuresti niihin tavoitteihin pääsyä. Ja kun tavoitan ne oikeasti itselleni tärkeät tavoitteet, koen itseni voittajaksi. Kauneus olisi vain väline tällä matkalla.

Ap

Vierailija
38/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.

Sen sijaan maksaisin kaiken minkä pystyn siitä, että voisin olla terve.

Vierailija
39/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo aika paljon maksanutkin, mutta vielä ois laiteltavaa, arvelisin että näihin loppuihin menisi noin 30 000. Mutta teen omalla rahallani ja noin 4 vuoden välein.

Kiitos rehellisyydestäsi. :)

Ap

Joo, siis en mitään silikonia tarkoitakaan. Minulla oli keltaiset torahampaat, ne on vedetty muovilla näteiksi. Niiden uusinta on seuraava. Näönkorjausleikkaus on jo v. 2000 tehty, eli en tarvitse rillejä. Kasvoissa oli noita-akan luomia, ne on poistettu. Kulmissa, silmissä ja huulissa on aika kalliit hillityt pigmentaatiot. Hiuksia värjään jatkuvasti.

Luomet alkavat roikkua niin että joudun nostamaan leukaa, kun katson telkkaria, eli ne on jossain vaiheessa leikattava, suonikohjuja tuli raskausaikana, ne on listalla, rintoihin teettäisin pienennys- ja kohotusleikkauksen.

Sitten alkais olla jo kohtuukondis. Vaivaisen luut tuli nuorena korkkareilla juoksemisesta, mutta niitä en taida uskaltaa leikkauttaa.

Vierailija
40/58 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kaunis jo nyt, mutta monet ovat vielä kauniimpia kun panostavat itseensä. mutta kukaan ihminen ei tarvitse kauneuskirugiaa, ei kukaan. ainoastaan niiden osien tai elinten kosmeettinen korjaus on tarpeellista, jos niin haluaa, jotka on vaurioituneet syntymän jälkeen, esim rintasyödän takia rintansa menettänyt nainen voi haluat proteesit tilalle koska monet naiset pitävät rintoja naisellisena ominaisuutena. myös rinnattomat naiset ovat naisellisia naisia.

Kauneuskirurgia on suunnattu ihmisille, jotka elävät yleistä vaihetta, jossa usein nainen ei ole tyytyväinen ulkonäköönsä vaan haluaisi olla enemmän jonkun toisen näköinen. monet naiset ja miehet käyvät epävarmuudessaan ja osana kasvuprosessia tän vaiheen läpi, itsekin haaveilin nuorena mitä muuttaisin itsessäni jos voisin. teollisuudenala käyttää hyväksi tätä epävarmuutta ja suuntaa nuorille kosmeettisia ratkaisuja. ne on väärin minusta. 

olet täydellinen ulkoisesti juuri omana itsenäsi

Eihän tuossa nyt ollut kauheasti järkeä. Kyse on vain rajanvedosta.

Joku voi olla luonnostaan ruma joltain osaltaan, joku luonnostaan kaunis. Itseäni ei kauheasti kiinnostaisi jos rinnat menisi, ne on rumat olleet aina joka tapauksessa. Jos olisi hyvä terveys niin olisi kiva saada ne nätimmiksi, mutta olen aina ollut tällainen ja tottunut. Naama sen sijaan on aina ollut hyvä, sen tuhoutuminen harmittavista kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi