Paljonko olisit valmis maksamaan siitä että sinusta tulisi kaunis?
Jos kauneuskeiju tulisi ensi yönä luoksesi ja kertoisi että tietyllä rahasummalla hän voisi tehdä sinusta uskomattoman kaunottaren vain yhdellä sauvanheilautuksella, paljonko olisit valmis maksamaan siitä että sinusta tulisi kaunotar?
10 000? 100 000? 1 000 000?
Saa ottaa lainaa, rahasummaa ei tarvitse löytyä juuri nyt tililtä vaan keiju antaa luottoa koska tietää perintätilanteessa voivansa muuttaa sut takaisin sammakoksi sekunnissa.
Paljonko olet valmis maksamaan?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Haluan olla persoonallisen näköinen oma itseni. Valitettavan monet kauneusleikkaukset ovat epäonnistuneet. Sellaiseen rumbaan ja pelleilyyn oman terveyden uhalla en ikinä haluaisi.
Monet ei tätä tajua - leikkauksissa voi mennä vaikka mikä vikaan. Jokaisella on elimistössä ja geeniperimässä heikkoja kohtia, jotka voi paljastua vasta, kun rasitetaan tai sörkitään (raskaus, leikkaus jne) niin, että kroppa menee normaalitilasta pois. Itse olen ollut 3x syöpään ym. liittyvissä leikkauksissa ja saanut niistä kroonisen sairauden, vaikka alkuperäinen sairaus poistui ja olin muuten "terve". Asiat voivat mennä kammottavalla tavalla vikaan!
No tämän vuoksi mä heitin sen keijun siihen aloitukseen koska epäilinkin sen kääntyvän kauneusleikkausten kritisointiin, koska sen taakse on niin tosi helppo piiloutua.
Olen hiukan yllättynyt miten suuri tabu tämä näköjään vieläkin on, jopa anonyymillä keskustelupalstalla.
Ap
Voisin maksaa kymppitonnin. Mutta jäin miettimään, miten haluaisin itseäni muutettavan enkä osaa päättää. Olen siis kyllä ruma, mutta tottunut mieltämään itseni tämännäköiseksi. Olisinko sitten jonkun toisen näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Haluan olla persoonallisen näköinen oma itseni. Valitettavan monet kauneusleikkaukset ovat epäonnistuneet. Sellaiseen rumbaan ja pelleilyyn oman terveyden uhalla en ikinä haluaisi.
Monet ei tätä tajua - leikkauksissa voi mennä vaikka mikä vikaan. Jokaisella on elimistössä ja geeniperimässä heikkoja kohtia, jotka voi paljastua vasta, kun rasitetaan tai sörkitään (raskaus, leikkaus jne) niin, että kroppa menee normaalitilasta pois. Itse olen ollut 3x syöpään ym. liittyvissä leikkauksissa ja saanut niistä kroonisen sairauden, vaikka alkuperäinen sairaus poistui ja olin muuten "terve". Asiat voivat mennä kammottavalla tavalla vikaan!
Näin. Eikä ole olemassa mitään, ei siis mitään julkisia tilastoja kauneusleikkausten onnistumisprosentista tai mahdollisista komplikaatioista leikkauksia suorittavien yritysten tasolta. En koskaan maksaisi tuhansia euroja taholle, joka ei halua kertoa mitkä ovat todelliset riskit leikkauksesta.
Lisäksi tiedän henkilökohtaisesti ihmisiä, jotka ovat vaurioituneet pysyvästi syöpäleikkausten vuoksi. Sen jälkeen ei paljoa enää leikkaukset nappaa ihan vaan kauneuden takia.
Voisin maksaa muutaman tonnin jos pääsisin eroon atooppisesta ihottumasta ja viidestä viimeisestä ylimääräisestä kilosta pysyvästi.
Mitään väliä ei ole ulkonäöllä, jos luonne on mätä tai pää tyhjää täynnä.
Oikea kauneus tulee sydämestä.
Tätä tosin ääliöt eivät koskaan tajua, mutta onneksi me muut.
Olin kerran plastiikkakirurgilla, korjattiin synnynnäinen epämuodostuma. En meikkaa, en osta vaatteita, käyn kampaajalla ehkä joka 5. vuosi. Ei kiinnosta muiden mielipiteet ulkomuodostani vaan lähinnä ihmisten käytös. Sitä saat mitä annat, elämä on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Te ette nyt ole rehellisiä! Jo ehostuksesta maksetaan suuria summia tullakseen kauniimmaksi, mutta sitten kun suoraan kysytään niin kukaan ei maksaisi mitään. :D
Nyt rohkeasti vaan pohtimaan ja vastaamaan.
Ap
Olen tuo kakkosvastaaja, joka vastasi 0 euroa. Olen rehellinen. En maksaisi kauneudesta senttiäkään. En maksaisi ehostuksesta senttiäkään. En ole koskaan meikannut. En meikkaa edes juhliin.
Ap, tabu ei ole kauneusleikkaukset vaan se, että suurin osa ihmisistä tässä maassa luokittelee itsensä rumiksi. Siitä pitäisi puhua enemmän! Kukaan ei ole tullut meille sanomaan että olemme rumia, olemme itse keksineet sen. joten keksikäämme että olemme nättejä ja ookoo!
Vierailija kirjoitti:
Mitään väliä ei ole ulkonäöllä, jos luonne on mätä tai pää tyhjää täynnä.
Oikea kauneus tulee sydämestä.
Tätä tosin ääliöt eivät koskaan tajua, mutta onneksi me muut.
Olin kerran plastiikkakirurgilla, korjattiin synnynnäinen epämuodostuma. En meikkaa, en osta vaatteita, käyn kampaajalla ehkä joka 5. vuosi. Ei kiinnosta muiden mielipiteet ulkomuodostani vaan lähinnä ihmisten käytös. Sitä saat mitä annat, elämä on hyvä.
Amen, siunausta Sulle <3
Ehkä 30 000. Jos olisin varakas niin enemmän.
Eikai tässä mistään leikkauksista tarvitse olla kysymys? Luulevatko ihmiset että nainen muuttuu kauniiksi silikonirinnoilla tai nenäleikkauksella vain?
Katsokaa muuttumisohjelmia! Naisesta voi tulla kaunis niinkin, että hänen tyyliään opetetaan toisenlaiseksi.
Kaikki eivät halua, kyse oli siitä kuka haluaa. Itse todellakin lähtisin mukaan. Silikonia en ottaisi verenkiertoa myrkyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Sen mitä hiustenleikkuu neljästi vuodessa maksaa eli noin 150 €. Jos ei luomunaama kelpaa, niin voi, voi.
Eli sun mielestä pelkästään leikkaamattomat hiukset tekee ihmisestä ruman?
Olen aika paljon maksanutkin ja maksan edelleen :) Pidän ripsipidennyksiä (huom! erittäin luonnolliset), laitan kynnet joka kuukausi (sekä varpaat että kädet, nude lakkaus, ei mitään timantteja ja muita hirvityksiä), pidän klipsipidennyksia aina tuuheuttamaan kampauksia tai jos pidän hiuksia auki. Olen valkaissut ja muokannut hampaita. Laittanut huulia. Sitten on tietysti kulmakarvat, meikit, karvojen poistot ja nämä muut, mitkä teen ite mutta maksaa silti.
Teen kyllä paljon muutakin. Seuraavaksi vuorossa silmien alle täyte, että tummat silmänaluset eivät näy sekä pieni leuan muotoilu. Olen urautunut nainen ja pystyn helposti maksamaan kaiken itse. Rakastan laittautumista ja on kiva olla kaunis. Bonuksena tietty, että mieskin tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa muuttumisohjelmia! Naisesta voi tulla kaunis niinkin, että hänen tyyliään opetetaan toisenlaiseksi.
Sellainen henkilö ei ole ruma tai epäviehättävä, jolle riittää pelkkä tyylin muutos.
10 000 max. Nenän leikkaus. Mulla on tällainen hieman aatelistyylinen nenä, haluaisin että että se olisi vähän lyhyempi, mitä vanhemmaksi tulen sen enempi haluan leikkauttaa. Sitten hampaat. Koko lapsuus ja nuoruus meni niiden oikomiseen kun ne ei mahtunut mitenkään päin tähän kapeaan suuhun, vaan mikä lopputulema! Tätä ei tarvitsisi oikeastaan itse kustantaa, koska on hammaslääkärin mukaan myös purentaa haittaava, vähän kuin vampyyrin hampaat.
Mielenkiintoinen aihe.
Olen vastenmielisen näköinen ja olisin valmis luopumaan PALJOSTA, jos saisin vastineeksi edes sen, että en vihaisi ulkonäköäni ja että voisin allekirjoittaa peilikuvani edustavan itseäni.
En luopuisi (kohtuullisesta) terveydestä enkä turvallisuudesta, ne menee ulkonäön edelle, mutta voisin luopua kaikista minulle tärkeistä ihmisistä.
Jos on pakko maksaa takaisin, multa työttömänä liikenis korkeintaan ehkä 300 €/kk, jos tyyliin pöllin ruoat. Mutta saisin varmaan parannettua itseni työkykyiseksi, kun ei tarttis miettiä ulkonäköä yhtään, vaan voisin muiden ei-pinnallisten ihmisten tapaan olla välittämättä ulkonäöstäni yhtään. Mikä keveys, mikä vapaus.
Kunhan pystyn maksaa kuukausierän, tai miten usein velka sitten perittäiskään, voin ottaa lainaa miten paljon vain, eihän se haittaa jos on kuollessa velkoja, jos on saanu olla ikäisekseen ok-näkönen ja ollu hyväksytty. Mieluummin velois ku ruma.
Diiliin pitäisi kuitenkin kuulua, että jokin taika takaisi sen, että olen kuitenkin "olemassa", joko sama henkilöllisyys ja mut tunnistetaan silti taian ansiosta samaksi tai sitten uusi henkilöllisyys. Eli ei niin, että joutuisin todistelemaan olevani minä tai että olisin ilman henkilöllisyyttä, kotia jne. Eli turvallisuus pitää olla taattu.
Oispa tollasia keijuja oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika paljon maksanutkin ja maksan edelleen :) Pidän ripsipidennyksiä (huom! erittäin luonnolliset), laitan kynnet joka kuukausi (sekä varpaat että kädet, nude lakkaus, ei mitään timantteja ja muita hirvityksiä), pidän klipsipidennyksia aina tuuheuttamaan kampauksia tai jos pidän hiuksia auki. Olen valkaissut ja muokannut hampaita. Laittanut huulia. Sitten on tietysti kulmakarvat, meikit, karvojen poistot ja nämä muut, mitkä teen ite mutta maksaa silti.
Teen kyllä paljon muutakin. Seuraavaksi vuorossa silmien alle täyte, että tummat silmänaluset eivät näy sekä pieni leuan muotoilu. Olen urautunut nainen ja pystyn helposti maksamaan kaiken itse. Rakastan laittautumista ja on kiva olla kaunis. Bonuksena tietty, että mieskin tykkää.
En voi ymmärtää, miksi tämä saa alapeukkuja? en kuppaa kenenkään rahoja enkä tee yhtään mitään poikkeuksellista? Peruskauraahan tämä on ainakin kaikkien omien kavereiden parissa. Miksi ihmeessä alapeukut..? haluaisin tietää. Eikö se ole hyvä, että tuen palveluita ja käytän rahaani yksityisyrittäjien (kampaajien, kynsiteknikkojen, kosmetologien) tukemiseen?
Ok, onnea matkallesi. koen, että olet nuori ihminen. mieti kuitenkin vielä päätöksiäsi pitkällä tähtäimellä kuten toki taidat tehdäkin.
toivoo vanhempi ( ja vähän viisaampi?) :)