Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vetoomus Tempakan ja Aliisan puolesta! (ov)

Vierailija
07.04.2006 |

Tähän ketjuun kaikki ne ihmiset, jotka aikovat pysyä pois AV:lta Satuhäät-ohjelman jälkeen, ja siten ovat siis osallistumatta Tempakan ja Alliisan haukkumiseen!

Minä ainakin menettelen näin, että en tule edes niitä törkyketjuja availemaan laisinkaan. Varmasti " kiva" T & A:llekin ensin herkistyä tv:n ääressä, kun omat rakkaudentunnustukset sieltä näkyy kaikille, ja sitten tulla kuulemaan paskapää-äitien arvosteluja AV:lle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

raiskaukset ym. kaikki kerrottu. Kantakoot seuraukset!

Vierailija
2/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa näitä jälkipelejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin toivoisit, että niitä oikein retosteltaisiin.

Vierailija
4/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuhäät ohjelmaan. Tytöt haluu olla julkkikisia... HAHAHAHAHA

Vierailija
5/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempakan lisäksi meille toinenkin tuttu pariskunta on ohjelmassa (paitsi ettei tuo T&A ole oikeesti tietty mitään tuttuja).

Kun kaikkeen on aina jokin syy, mikä syy pareilla on ollut osallistua tuohon ohjelmaan?

Itsellä ei olisi käynyt mielessäkään vietää omia häitä (tai muitakaan yksityiselämän kohokohtia) telkkarissa...

Vierailija
6/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti (63v) ehti jo pari päivää sitten kauhistelemaan, kuinka " nyt siinä Satuhäät-ohjelmassa on NAISPARIN häät..." Sen mielestä ne on tietty kuvottavat. Asenteet nyt on sellaisia tossa ikäpolvessa.

Siis mun puolesta retostelkaa ihan rauhassa, tosin en ymmärrä mitä siitä kukaan saa.

Vierailija
7/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakaan en ole kiinnostunut koko tyypeistä saati sitten Satuhäistä. Asiaa koskevia viestiketjuja tuskin tulen avaamaan.

Vierailija
8/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi Tempakan ja Aliisan tapauksessa varmasti haluavat näyttää esimerkkiä myös muille lesbopareille, mikä on ihailtavaa (ja rohkeaa).

Vierailija
9/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku siks mä ainaki sen katon, etten sitte ois illalla ihan pihalla teijän retostellessa ohjelmalla.

Tottakai katon ja ilmanmuuta ohjelma ruoditaan täällä.

-SOVITTU?!!-

Vierailija
10/10 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sitä paitsi Tempakan ja Aliisan tapauksessa varmasti haluavat näyttää esimerkkiä myös muille lesbopareille, mikä on ihailtavaa (ja rohkeaa).

Että haluavat näyttää junttisuomalaisille että tällaisiakin pareja on..?