Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi joillain on jo 30-vuotiaana syvät uurteet kasvoissa, kun toisilla ei ole lainkaan ryppyjä?

Vierailija
11.10.2017 |

Uskomattoman paljon eroja, miehissä varsinkin.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että geenit on suurin syy. En ole itse koskaan käyttänyt aurinkovoiteita tai meikkivoiteita enkä vältellyt aurinkoa, silti iho on vielä täysin rypytön ja nuoren näköinen näin 35-vuotiaana. Äidilläni oli samoin, näytti aina 10 vuotta nuoremmalta kuin ikäisensä. Eräällä 30-vuotiaalla kaverillani on puolestaan todella ryppyinen iho jo ja se tuntuu varsin hämmentävältä. Kun mietin miten lapsuudessa hän oli minua niin paljon nuorempi ja nyt näyttää 10 vuotta vanhemmalta.

No siinä sulle riittää hämmennyksen aihetta. Hämmästelepä tätä sille "kaverillekin" ääneen, ehkä teetkin niin jo?

Vierailija
42/49 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholin kohtuukäyttökin vaikuttaa ihoon tosi paljon.

No sit luulis, että keskieuroopassa kaikki olis rupsahtaneita mummoja verrattuna meihin. Siellä on enemmän aurinkoa ja tupakointikin yleisempää ja alkoholia menee päivittäin...

Niinhän ne onkin, ainakin mitä tulee kasvojen ihoon. Muuten saattavat näyttää nuoremmilla jos ovat hoikkia ja tyylitietoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolet, murheet, jatkuva stressi vanhentaa aika nopeasti.

Vierailija
44/49 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En millään tavalla allekirjoita tätä tupakoinnin vaikutusta. Itse en röökaa, mutta eräässä työpaikassani ylivoimaisesti kauneimmat naiset olivat tupakkinaisia.

Mulla samat kokemukset, ei pelkästään  työpaikalta. Mutta viina ja aurinko kyllä näkyy naamassa.

Vierailija
45/49 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 15-vuotiaan tytön, jolla on todella syvät uurteet silmien alla.

Vierailija
46/49 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti oli pitkään nuorekas ja minua luullaan päälle parikymppisenä teiniksi. 

Yksi syy on geenit ja esimerkiksi paksu ja vähän öljyinenkin iho, joka ei rypisty kuten kuiva ja ohut.

Ihon kosteutuksesta pitää myös huolehtia ruoalla, vedellä ja ihonhoidolla. Itse panostan ihonhoitoon paljon, joten varmaan senkin takia näytän ehkä kymmenen vuoden päästä nuoremmalta kuin sellainen, joka ei panosta. Tosin vaikka saisin jotain juonteita, näytän silti nuorelta piirteideni kuten pyöreähköjen kasvojen ansiosta, joten sekin varmaan hämää.

Vierailija
47/49 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on myös niin, että kun on enemmän lihaa luiden ympätillä, on sitä myös kasvoissa. Ja tämä kasvojen pyöreys saa ainakin kasvot näyttämään nuoremmilta.

Vierailija
48/49 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen ( lue av:n ) tuijottaminen.

Vierailija
49/49 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät kasvot nuorentavat. Olen aina näyttänyt nuorelta. Ei toivoakaan, että olisin alaikäisenä päässyt johonkin ravintolaan tai pystynyt ostamaan alkoholia tms.. Silloin harmitti, vaan ei enää 30+.