Eletään lokakuuta ja naapuri laittanut jouluvaloja pensaaseen
Kommentit (25)
Ne on koristevalot. Käytetään ympäri vuoden pimeänä aikana. Vai oliko niissä joku jouluinen figuuri?
Pimeällä voi laittaa valot. Voisi enemmän tässä synkkyydessä käyttää valoja. Ei ne ole pelkästään jouluisin käytettäviä valoja.Itse polttelen lyhtyjä parvekkeella iltaisin.
Miksi luulet niiden olevan jouluvalot? Ne ovat koristevalot, joita voi käyttää aina pimeällä. Onko sun mielestä etelän maissa aina jouluvalot ravintoloiden terasseilla?
luulee saavansa elämää nän ahdistuksen aikoina ja eelistelee muka joulun tunnelmaa
Oon nähnyt jo parvekkeen kaiteille kiepsutettuja jouluvaloja paaaljon. Eiku siis tunnelmavaloja. Ja onhan toki smarketissakin joulusuklaata ja joulukortteja, Alkossa glögiä... ym tunnelmatuotteita saa jo.
Kaupois jo joulukalenterit ,kynttilät,valot,suklaat esillä...ettei vaan mee joulu vahingos ohi
Ihanaa! Kyllä pimeessä vesisateessa kävely on edes hieman mielekkäämpää, kun pihoilla on valoja.
Kyllä tässä pimeydessä sais jo joka puskassa olla koristevalot. Valoa pimeyteen!
Mitä sitten? Minusta on ainakin mukavaa katsella nättejä pihavaloja iltalenkillä jo näin syksyllä. Jouluvalot on sanana muutenkin hieman harhaanjohtava, esim. koriste- tai tunnelmavalot voisi olla parempi.
Suomessa nämä valot mielletään vain jouluisin käytettävinä valoina. Täällä pohjolan pimeydessä soisi valoja käytettävän paljon enemmän. Kivan näköistä ja loisi turvallisuuden tunnetta varsinkin vähän syrjäisemmillä alueilla.
Meillä on mökillä aurinkopanelilla toimivat valosarjat terassilla ja huussissa ympäri vuoden.
Oletko ap muuten huomannut, että Ikea myy valosarjoja nimenomaan kesän kausituotteina?
Hyvä kun muistutit pitää mennä laitetaan vilkkuvalot pihassa taas päälle.
Ne eivät ole jouluvalot! Minä inhoan koko helvatan joulua, erilaisia kausivaloja tykkään käyttää ( palloja, ketjuja ja muita hilavitkuttimia).
Myönnettäköön että värilliset valot ovat saatanasta, naapurilla on punaiset bordellivalot 🙂
... Naapuri voi sanoa nähneensä tontun postilaatikollaan.