Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska nainen pettää todennäköisimmin?

Vierailija
11.10.2017 |

Mikä on se tilanne, elämänvaihe tai paikka ja miten sen huomaa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies lähtee ulkomaankomennukselle ja jättää naisen yksin kotiin.

Vierailija
2/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun naista on petetty ja pettää kostoksi. Suhteessa ei ole enää läheisyyttä ja intohimoa, joten hakee huomiota muualta. Nämä siis niitä syitä mihin minä olen törmännyt. Harvoin siis nainen vaan panee panemisen ilosta eli yleensä taustalla on jotain muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun naista on petetty ja pettää kostoksi. Suhteessa ei ole enää läheisyyttä ja intohimoa, joten hakee huomiota muualta. Nämä siis niitä syitä mihin minä olen törmännyt. Harvoin siis nainen vaan panee panemisen ilosta eli yleensä taustalla on jotain muutakin.

Kyllä osa panee vaan siitä panemisen ilosta. Vieras kanki on aina vierasta...

Vierailija
4/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovisten aikaan jolloin punasta suositaan

Vierailija
5/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun on sentyylinen ihminen muutenkin. Sitä on ikävä kyllä melkoisen hankala nähdä etukäteen (niin miehissä kuin naisissakin), koska jotkut ovat taitavia hallinnoimaan kaksoiselämää.

Tiedän itsekin erään miehen, joka pettää vain pettämisen (/salailun/"vaaran") ilosta, silloin tällöin toisinaan hakee vierasta seuraa vaikka sanojensa mukaan parisuhde on hyvä ja seksiäkin riittämiin saakka.

Olen itse ollut myös petetty aikanaan, eikä mieleni silti tee pettää. En haluaisi ylipäätään suhdetta, jonka aikana kokisin tarpeelliseksi hyppiä vierailla mättäillä.

Vierailija
6/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on tapapettureita. Uskon että kun kerran pettää niin pettää aina. Puhun nyt siis itsestäni.

Vierailija
7/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se piristävää, kun saa jotain muuta, kuin sitä normikirnuamista. Jännitystä elämään ja onhan siinä kiimaa.

Vierailija
8/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään uskollista naista ei ole. Kaikki antavat tilaisuuden tullen jos riittävän namu kaveri on kyseessä.

Vierailija
9/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pettää, kun unohtaa paikkansa.

Vierailija
10/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun ei saa huomiota omalta mieheltään.

Vierailija
11/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtään uskollista naista ei ole. Kaikki antavat tilaisuuden tullen jos riittävän namu kaveri on kyseessä.

Voin varmastaa tämän tiedon.

-riittävän namu kaveri

Vierailija
12/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vastata kuin omasta puolestani. Mä saattaisin sortua uskottomuuteen esimerkiksi silloin, jos jokin yleensä parisuhteessa täyttyvä tarve jäisi suhteessani täyttymättä: läheisyys/yhteenkuuluvuus, jos seksiä ei olisi tai se olisi muuttunut ajan saatossa sellaiseksi, jossa minua ja tarpeitani ei huomioitaisi, jos miehestäni tulisi ilkeä ja epäkunnioittava, tai jos miehen prioriteetit olisi pysyvästi jossain muualla kuin parisuhteessamme. Saattaisin myös pettää, jos puntaroisin eroa vakavissani tai jos olisin jo tehnyt eropäätöksen, eli suomeksi: jos henkinen yhteys olisi jo katkennut.

Vierailija
13/45 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa, työreissulla, pikkujouluissa tai vastaavissa yhteyksissä ja työkaverin kanssa.

Vierailija
14/45 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on se tilanne, elämänvaihe tai paikka ja miten sen huomaa?

Silloin kun se tuntuu "hyväksytyltä" eli melkeinpä oikealta. Tosi harvoin naiset ovat mitään rohkeita oman tiensä kulkijoita vaan monesti heille on tärkeää olla oikeanlainen toisten silmissä jne. Tilanteita voi olla esim. kaveritkin pettää/yllyttää, pomo piirittää, julkkis piirittää, lomaromanssi, kostaminen, "hylätyksi tuleminen" parisuhteessa, lennossa vaihtaminen jne. eli tilanteet joissa on hyväksyttävää/ymmärrettävää pettää, tai pystyy selittämään itselleen ettei se edes ollut oikeastaan pettämistä kun meidän juttu oli jo käytännössä ohi.

Vierailija
15/45 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani läheisyyden puute ja seksin väheneminen/huononeminen ajaa kyllä ajattelemaan jotain muuta kuin omaa miestä.  Se mitä ilman ei itse pysty elämään eikä jaksa enää tehdä kompromissia toisen hyväksi. Eli tietyllä tasolla se hylkääminen vaikka kaikki muu parisuhteessa olisikin kunnossa. Enkä tunne edes huonoa omaatuntoa ajatuksistani.

Yhdenyön juttuja en voisi edes ajatella enkä ole koskaan kokenut, itselleni vain intohimoinen ja rakastava sivusuhde tulee kyseeseen. Eikä missään tapauksessa humalassa, hyvästä haluaa nauttia selvinpäin!

Vierailija
16/45 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun on sentyylinen ihminen muutenkin. Sitä on ikävä kyllä melkoisen hankala nähdä etukäteen (niin miehissä kuin naisissakin), koska jotkut ovat taitavia hallinnoimaan kaksoiselämää.

Tiedän itsekin erään miehen, joka pettää vain pettämisen (/salailun/"vaaran") ilosta, silloin tällöin toisinaan hakee vierasta seuraa vaikka sanojensa mukaan parisuhde on hyvä ja seksiäkin riittämiin saakka.

Olen itse ollut myös petetty aikanaan, eikä mieleni silti tee pettää. En haluaisi ylipäätään suhdetta, jonka aikana kokisin tarpeelliseksi hyppiä vierailla mättäillä.

Sen näkee parhaiten katsomalla seksuaalihistoriaa.

Jos on petostaustaa, niin todennäköistä se on nytkin. Samoissa olosuhteissa päätynee samaan ratkaisuun.

Jos ei ole pettämistä, mutta holtitonta seksuaalikäyttäytymistä (yhden yön jakoja yms), niin riski on korkea.

Jos vain suhteissa panoa ja ja muutenkin fiksu tyyppi, niin nukkuisin yöni rauhassa. Toki jotain voi siltikin käydä, mutta riski on matala.

Vierailija
17/45 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen näkee parhaiten katsomalla seksuaalihistoriaa.

Jos on petostaustaa, niin todennäköistä se on nytkin. Samoissa olosuhteissa päätynee samaan ratkaisuun.

Jos ei ole pettämistä, mutta holtitonta seksuaalikäyttäytymistä (yhden yön jakoja yms), niin riski on korkea.

Jos vain suhteissa panoa ja ja muutenkin fiksu tyyppi, niin nukkuisin yöni rauhassa. Toki jotain voi siltikin käydä, mutta riski on matala.

Tuota on sellaisiakin ihmisiä jotka olisivat pettäjiä mutta eivät uskalla/saa tilaisuutta tehdä sitä. Jos tämä este poistuu voi käytös muuttua 180 astetta. (Esim. muuttaminen vieraaseen isoon kaupunkiin tai menestyminen uralla.)

Vierailija
18/45 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitäkin naisia on joille suunnilleen jokainen mies on kohde johon pitää testata viehätysvoimaansa. Kukaan ei varmaan ole kertonut näille että miehet on oikeasti aika helppoja.

Vierailija
19/45 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään yleistä en osaa sanoa, mutta tässä syitä, joiden takia mun ystävät ovat pettäneet.

1. Mies oli sellainen töksäyttelijä, tykkäsi myös saattaa vaimonsa noloihin tilanteisiin vieraiden seurassa, oli välinpitämätön ja aina sellainen takakireä. Vaimo on oikeasti varmaan yksi maailman ihanimmista ihmisistä, todellä lämminsydäminen, mukava, ystävällinen, ymmärtäväinen ja no...kaikkea hyvää mitä ihmisessä voi olla. Kun hän tapasi harrastuksensa parissa ihanan miehen, se oli menoa. Ero tuli miehestä ja tämän uuden kanssa ovat olleet onnellisesti yhdessä jo vuosia. Exällä on thaimaalainen vaimo, joka ei osaa sanaakaan suomea eikä englantia, suoraan viidakosta. Ja onkin varmaan ainoa, joka tuon miehen kanssa voi tulla toimeen.

2. Keski-ikäinen perheenäiti hullaantui itseään reilusti nuorempaan mieheen. Koki, ettei ollut saanut mieheltään minkäänlaista huomiota enää vuosiin, sisältäen seksin. Siinäkin tapauksessa tuli ero ja on nyt naimisissa tuon uuden miehen kanssa. Tämän naisen exä oli kyllä esimerkillinen perheenisä ja minusta kyllä huomioikin vaimoaan, onneksi hänkin on löytänyt uuden mukavan vaimon.

3. Nelikymppinen nainen rakastui opettajaansa ja tunne oli molemminpuolinen. Molemmat erosivat ja ovat nyt keskenään naimisissa ja heillä on lapsikin. Nainen sanoi syyksi vain jalat alta vievän rakkauden, sielunkumppanuuden jne.

4. Nainen sai tietää, että miehensä on häntä pettänyt useampaan otteeseen. Teki sitten saman itse. Ero tuli. 

Vierailija
20/45 |
12.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun ei saa huomiota omalta mieheltään.

Seurustelin miehen kanssa, joka petti minua. Joskus tietysti rinnassa läikähti se ajatus, että olisinpa pettänyt myös (koska mies oli niin ku*ipää), mutta en silti pettänyt ja tiedän, että en olisi saanut mitään siitä.

Sittemmin olin myös suhteessa, jossa seksielämä ei toiminut. Seksi oli joko kökköä tai sitä ei ollut. Tätä jatkui pitemmänkin aikaa. En edes harkinnut pettämistä, koska rakastin kuitenkin miestä.

Ainoa, mitä en ole kokenut, on pitempi suhde, jossa olis tunteet jo väljähtyneet totaalisesti (nuo suhteet olivat noin parin vuoden pituisia). Ehkä siinä ilmapiirissä voisi tapahtua jotain, varsinkin jos sattuisi joku ihastuttava mies kohdalle. Mutta en todella tiedä. On myös ihan mahdollista, että minä en vaan petä, koska en tarvitse sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän