Radio Novan ärsyttävimmät juontajat?
- Minna Kuukka. En vain kestä hänen kukkahattutätimäistä olemusta.
- Anssi. Jo pelkkä ääni saa voimaan pahoin.
- Antti Haajanen. Niin huumorintajuton kuin olla ja voi.
Eli vähissä on ohjelmat, milloin Novaa pystyisi kuuntelemaan :D
Kommentit (34)
Kuuntelen Novaa työpäivieni aikana, eli klo 7-15. Muut on ihan ok (Minna ja Aki jopa ihania), mutta Vappu... en meinaa kestää kuunnella. Vaihtaisin kanavaa, jos tuo väännettävä kelloradioni ei olisi niin hankala. Kaikkein pahin on se rakkaustarina-osio, jonne ihmiset lähettää "hellyyttäviä" rakkaustarinoitaan ja Vappu lukee niitä hempeällä äänellä vähän kyynelehtien samalla. Argh!
Nyt kun Esko on ollut aamuissa, muuten ihan ok, mutta hän on jo useamman kerran maininnut kuinka matkustaa paljon "losissa" jne. joka kuulostaa minusta aikamoiselta leuhkimiselta. Ehkä sitten olen vaan kateellinen. :D
Ja Aki iltapäivissä on ollut vähän tylsä yksinään, tarvitsee Minnan kaverikseen.
Joskus voin kuunnella Novaa, mutta ei pitkiä aikoja. Kukaan toimittajista ei ärsytä vähäisen kuuntelun takia.
Nyt kyllä alkaa kyllästyttää Vappu Pimiä, aina kun aukaisee radion tai telkkarin niin on tänä sama ääni ja naama siellä. Eikö löydy ketään muuta Novalle ja Tanssi Tähtiin juontajaksi? Tämä tyyppi on jo nähty ja kuultu, toisiin hommiin vaan Vappu.
Tytin ohjelma kun alkaa, menee radio kiinni. Jotenkin saa myötähäpeän tunteita aikaan.
Vapun perjantaihammerit on huippu!
Esko on parhaita Novalla. Erittäin miellyttävä ääni. Iltapäivän juontajat kun tulevat remmiin, radio pitää sulkea ja hakea joku muu kanava, siis Honkanen ja Backman, heitä ei pysty kuuntelemaan. Aamun Kuukka ja Linnanahde ovat myös ihan paikallaan. Ei tarvitse etsiä korvaavaa kanavaa.
Esko on parhaita Novalla. Erittäin miellyttävä ääni. Iltapäivän juontajat kun tulevat remmiin, radio pitää sulkea ja hakea joku muu kanava, siis Honkanen ja Backman, heitä ei pysty kuuntelemaan. Aamun Kuukka ja Linnanahde ovat myös ihan paikallaan. Ei tarvitse etsiä korvaavaa kanavaa.
Esko ja Anssi vähiten ärsyttäviä. Kuukan ääni on alkanut tuntumaan pakkopullalta
Juontajat on ihan hyviä, Pimiän lisäksi ei muuta ärsyttävää ole. Mutta se musiikki... Novan musiikkipäällikön pitäis tehä täydellinen remontti soittolistan suhteen. Eli poistaa kokonaan nykyinen soittolista ja päivittää se. Ne Tina Turnerit, Eros Ramazzotit ja Skorpparit tulee korvista ulos. Samat kappaleet on soineet viimeset 20 vuotta.
Se mikävittu se on se Pentti Salolainen. Koko ajan soi Mamban Vieläkö On Kesää Jäljellä ja sitten hoetaan radioon soittavien mielisairaiden akkojen liikennetiedotteita tyyliin: "Olin kolme viikkoa sitten neljän tunnin ajomatkan päässä Joutsasta ja siellä tuli vastaan auto ilman ajovaloja!!! Varokaa siellä päin liikkuvat!!!!! Mahoton paikka!!! Vielä on kesää jäljellä!!!!" Perseestä koko kanava.
Vierailija kirjoitti:
Tytti Kiviharju on paras.
Vai meinaatko Yliviikaria, joka saa 65 000 euroa kuukaudessa plus muut edut ilman työvelvoitetta...?
Tykkään Minnasta, mutta Aki Linnanahde on alkanut ärsyttää niin paljon, että harkitsen jo kanavan vaihtoa, vaikka Nova on ollut jo pitkään suosikkini. Aki on sellainen minäminä-tyyppi, joka ohjelman aikana mainostaa koko ajan somekanaviaan ja yleensäkin itseään ja "hulluja" (siis omasta mielestään) tempauksiaan tai vaihtoehtoisesti jauhaa urheilusta. Minä minä sitä ja minä minä tätä, olen SISÄLLÖNTUOTTAJA, kuuliko kaikki? Minnan jutut vaikuttaa jääneen vähemmälle, mikä harmittaa minua suuresti. Olen pitänyt Novan aamuohjelmasta juuri siksi, että siellä on keskusteltu ajankohtaisista aiheista juontajien omilla kokemuksilla tai tarinoilla sopivasti höystettynä. Aki on pilannut hyvän ohjelman täysin tylsillä jutuillaan ja itsekeskeisyydellään, joka ei palvele kuuntelijaa millään tavalla.