Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen hääbudjetti teillä oli?

Vierailija
11.10.2017 |

Olemme katselleet kaasojen kanssa ulkomaisia hääohjelmia ja kaasot järkyttyivät, kun ohjelmiin osallistujat pistävät häihin 10000-40000 dollaria. Mikä teidän budjetti oli?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääbudjetti n. 200 €, sormukset maksoivat vähän yli tonnin.

Vierailija
2/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla kaikkineen noin 15 000. Illallinen Hgin keskustan tuntumassa, ravintolassa. + bändi + valokuvaaja + puvut + sormukset jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 8000 e. Sis. Puvut, loistokkaan illallisen kattohuoneistossa, pienen bändin ja hääyön loistohotellissa (sviitissä). Kaikki tämä kirkosta lähtien Helsingissä. Hommattiin myös vieraille kuljetus kirkolta juhlapaikalle.

Vierailija
4/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0€, koska ei ole ollut varaa pitää minkäänlaisia häitä (olin itse vielä opiskelija kun menimme naimisiin, nyt olemme molemmat korkeakoulutettuja, mutta töistä tulee vaan n.2000€/kk kummallekin - asutaan ulkomailla). Miehen kanssa naimisissa nyt 5 vuotta, 12 vuotta yhdessä. Molemmilla periaate, että vanhemmilla häitä ei maksateta, vaan jos häät järjestetään, niin ne järjestetään omin voimin. Lisäksi olemme eri kansallisuuksista, joten mahdollisiin häihin olisi tietysti haluttu lennättää ainakin lähimpiä sukulaisia toisen kotimaasta, joten se kasvattaa mahdollista budjettia.

Syy naimisiin menoon onkin ollut joku aivan muu, kuin suuret ja näyttävät juhlat. Se syy on se, että haluamme olla yhdessä. Suomen ja mieheni kotimaan lait olisivat meidät erottaneet, ellemme olisi menneet naimisiin. Katsotaan, josko voimme pitää juhlat sitten, kun vietämme 10-vuotis hääpäiväämme. 

Vierailija
5/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli isot häät!

Ruokailu 3500e

Tila ja bandi 2500e

Nämä kustansi appiukko:)

Itse maksoimme 3000e joka sisälsi kaiken muun.

Vierailija
6/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ainoa oikea vastaus on 0e. Kaikki joilla on varaa suuriin häihin ovat vain jenkkiprinsessahömpötyksiä ja eroavat alle vuoden päästä häistä.

Vierailija
7/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me menimme naimisiin 1985, eli markka-aikana 32 vuotta sitten.

Miehen puvun ompeli ystäväni, oma morsiuspukuni löytyi  morsiuspukuliikkeen alennuksesta , meniköhän näihin asusteineen n. 1000 markkaa.

Sormukset muistaakseni myös tuhannen mk. Nämä maksoimme itse.

Minun vanhempani halusivat maksaa juhlatilan vuokran, sekä tarjottavat. Ehkä muutama tuhat näihinkin.

Hankala miettiä, mikä hinta olisi tänä päivänä, kun rahan arvokin muuttunut.

Ei siis ollut suureelliset häät, silti edelleen hyvin onnellisina elämme avioparina.

Vierailija
8/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut budjettia, mutta ei niihin paljoa mennyt. Mun mekko maksoi ehkä satasen, kakut tein itse, niiden lisäksi kun päästiin kotiin niin kala uuniin ja perunat kiehumaan ja salaatti valmiiksi ja kummankin vanhemmat, sisarukset ja mun eno tuli käymään ja syötiin yhdessä ruoka ja kakkua. Viineihin meni jotain, mutta en tiedä mitä,kun mies hoiti ne. Haluttiin tosi pienet häät eikä mitään isompaa juhlimista niin päädyttiin tähän, että tehdään itse ja vaan se tavallinen porukka joka yleensäkin käy kylässä kutsutaan.

Vierailija
9/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häihin meni ehkä 2000e. Oli mielestäni maailman parhaat häät.

Vierailija
10/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markka-aikaan n. 1000mk sisältäen vaatteet ja sormukset ja tarjoilun. Rahareikää oli muuhunkin, kuin muutaman tunnin hömppään. Säästimme parhaillaan talorahoja ja päätimme, että naimisiin pääsemme halvemmallakin

Vierailija
11/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla ainoa oikea vastaus on 0e. Kaikki joilla on varaa suuriin häihin ovat vain jenkkiprinsessahömpötyksiä ja eroavat alle vuoden päästä häistä.

Tai ihmisillä ei ole tuhansia euroja rahaa ja eivät halua ottaa velkaa häiden takia. Ihmettelen kyllä ihan oikeasti, että joku persaukinen pariskunta laittaa yhteen päivään tuhansia euroja. Mistä he oikein saavat rahat siihen. Eikö olisi parempi maksaa sitä laskupinoa pienemmäksi. Olisi riitojakin vähemmän, kun ei tarvitsisi rahasta sitten tapella

Vierailija
12/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000 on budjetti, toivottavasti menis vähemmän. Kaikki vaan maksaa vaikka yrittää säästää, siis juhlapaikka ja ruuat vie suurimman osan. Mekkokin, sen saa tosin ehkä myytyä. Ja bändi. Kaikissa muissa yritän vähän karsia ja säästää. Kukat ostan ehkä vaa marketista vieraiden pöytään. Ainii ja juomat. Siinä se summa sit onki jo varmaan.

Vierailija
13/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tietoa. Vanhempani maksoivat kaiken muun, paitsi miehen puvun (miehen vanhemmat) ja morsiuskimpun, sormukset ja häämatkan (me).

Vierailija
14/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni sellainen 3000 euroa, noin. Puolet tuli appivanhemmilta ja loput maksettiin itse. Omaa rahaa olisi ollut käytettävissä vielä tonnin verran, mutta ei tarvittu.

Vierailija
15/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 8000 lopulta meni. Juhlapaikka, bändi, pitopalvelu, puku, valokuvaaja... kyllähän noihin uppoaa.

Vierailija
16/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään budjettia, mutta reilu 8000 meni. Vaatimattomat n. 60 henkilön bileet. Itse maksettiin kaikki.

Vierailija
17/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen yhteensä ehkä jotain 13000-15000€. Sisältäen häämatkan, lennot, hääyön, hääpaikan, ruuat, valokuvaajan yms. Häämatka maksoi yhteensä vajaa 6000€, plus käyttöraha. Häihin panostettiin ja valitsimme sen mitä halusimme, hintaa ajattelematta. Ei kaduta yhtään, oli todellakin sen arvoista ja tarkkaa summaa en edes tiedä. N. 70 hengen hääjuhla. :)

Vierailija
18/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 000 juhlaan, mihin suurimmalla osalla vituttaa tulla

Vierailija
19/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pieni n 50e. Olin jopa voittanut konditoriaan aiemmin lahjakortin jolla saatiin kakku. :D Mentiin maistraatissa, pienet kahvittelut vanhemmillemme pidettiin ennenkuin lähdettiin kahdestaan mökille rentoutumaan. :) 

Sormukset maksoivat yhteensä jotain 300e. Kultasepänliikkeen poistomyynnistä kauniit valkokultaiset sormukset. 

Vierailija
20/23 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä budjetti oli 10 000 euroa ja tavoite, että ali pitää mennä. Lopullinen hinta oli noin 8500 euroa. Appivanhemmilta tuli noin 3000 euroa ja loput maksoimme itse. Vieraita oli hieman päälle 100.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä