172cm pitkä mies, onko liian lyhyt?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Ei se pituus, mutta jos kengän numero on 40 tai alle, se näyttää miehellä vähän hassulta...
Minusta taas sellaiset keskimääräisen kanootin kokoiset jalat näyttävät ihan yhtä tyhmältä miehellä kuin naisellakin. 40 ei ole pieni kengännumero.
No ei ole liian lyhyt.
T. 162cm pitkä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pituus, mutta jos kengän numero on 40 tai alle, se näyttää miehellä vähän hassulta...
Minusta taas sellaiset keskimääräisen kanootin kokoiset jalat näyttävät ihan yhtä tyhmältä miehellä kuin naisellakin. 40 ei ole pieni kengännumero.
Ja höh. Oma mieheni on hoikka ja 182 pitkä. Jännä yksityiskohta ukossa on 46 numeron jalat. Ja vaika on isot, ei mitkään juntit lättäjalat. Kyllä mihen pitää vähän maatkin pitkin kasvaa!
En pidä alle 183cm pituisia miehinä. Lyhyet miehet ovat geneettistä jätettä, kirjaimellisesti ali-ihmisiä. Pitkät miehet tienaavat enemmän ja ovat viehättävämpiä. Luojan kiitos poikani on pitkä (186cm ja vasta 14!). Sinä, lyhyt "mies", tee palvelus tulevalle jälkikasvullesi: ÄLÄ LISÄÄNNY!!!
Mä oon ite 175 ja kyllä mä haluun, et mies samanpituinen tai mielummin pitempi.
Häh? 172 cm mies siirtynyt Suomi24 :ltä tänne? Monesko kyselyvuosi menossa? Kymmenes?