172cm pitkä mies, onko liian lyhyt?
Kommentit (46)
170-175 cm on ihannemieheni pituus. Lyhyemmänkin kanssa olen ollut suhteessa. Yli 180 cm sitten on jo ihan liikaa. Enkä ole itse mitenkään superlyhyt, vaan 168 cm. Hujopit eivät mielestäni näytä hyvältä. Mutta jos miehellä on itsetunto-ongelmia pituutensa vuoksi, niin se on aika turn off.
Riippuu naisesta. Itse olen 171 cm ja 172 cm mies olisi tuntunut hieman lyhyeltä. Mutta jos olisin ollut vaikkapa 165 cm, niin miehen 172 cm pituushan olisi ollut passeli. Oma mieheni on tosi pitkä, niin pitkä että olisi varmasti pussailuongelmiakin jos olisin 165 cm tai alle.
Itse olen saman pituinen, eipä naiset ole koskaan pituudesta huomautellu, mutta keskivartalolihavuudesta on kyllä mainittu.
Ei olisi ongelma. Toki toivon että painoa ja massaa olisi enemmän kuin minulla.
T.N169cm/57kg
Minä olen 176 cm pitkä ja luustoltani iso, minulla on siis leveät hartiat naiseksi. Olen myös rintava ja ylipainoinen. Kyllä minulle itseäni lyhyempi mies, mutta eri juttu on, kelpaanko minä hänelle.
172 cm kuulostaa minulle hulppealta. Terveisin 159 cm aikuinen mies.
Mulle ei ole. Sopiva pituus miehelle.
Eksäni oli just 172 cm, itse olen ehkä sentin lyhyempi. Ihan sama. Hyvin kelpasi mulle, ja sitten kelpasi vielä naapurin Maijallekin (nimi vaihdettu) niin hyvin, että miehestä tuli eksä.
Kunhan on sinut itsensä kanssa, mulle kelpais pituutensa puolesta. Vielähän tuo on melkein 10cm mua pidempi.
Mun mies on just 172cm, en pidä sitä lyhyenä. Olen itse 160cm enkä haluaisikaan itseäni älyttömästi pidempää miestä.
181 pituiset ääliöt täällä naljailevat pari senttiä lyhyimmilleen kun ovat itse just ton maagisen rajan ylittäneet. Jos olet ihminen etkä paviaani niin ymmärrät kyllä että pituudella ei ole merkitystä suuntaan tai toiseen.
-34cm kumppaniaan pidempi mies
Ihan sopiva. Olen 158 cm. Tosin mies on 185.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Minimiehet ovat lähes aina myös vihaisia, katkeria ja aggressiivisia. Valtava turn-off. Ja miltä se näyttäisi, kun nainen olisi korkkareissa miestään pidmpi? Typerältä se näyttäisi.
Olet oikeassa, hujoppi nainen näyttää typerältä, kuin hirveltä.
Se meni tunteisiin😂
Vierailija kirjoitti:
Eksäni oli just 172 cm, itse olen ehkä sentin lyhyempi. Ihan sama. Hyvin kelpasi mulle, ja sitten kelpasi vielä naapurin Maijallekin (nimi vaihdettu) niin hyvin, että miehestä tuli eksä.
Repesin, hyvin muotoiltu :D
Voisin, ei mitään ongelmaa. Oon itsekin sen 172cm.
Pidempihän tuo on kuin minun rakas aviomieheni (170cm) :D Ja itse olen 174cm.
Ei se pituus, mutta jos kengän numero on 40 tai alle, se näyttää miehellä vähän hassulta...
Joku Kari Ketonen on varmaan tuotakin lyhyempi, mutta silti kaikki täälläkin kuolaa sitä.
Olen 173cm + 20cm. Eli pituus + kyrvänpituus = 193cm. Koripalloilijan mitoissa siis.
Ei ole kukaan valittanut kun ulottovuutta on riittävästi.