172cm pitkä mies, onko liian lyhyt?
Kommentit (46)
Mun mielestä tuo pituus miehellä on lyhyt (itse olen 165 cm) mutta tälläkin hetkellä mulla on ton pituinen fuckbuddy johon olen ihastunut ja voisin ja haluaisin todellakin seurustella hänen kanssaan.
Ei se pituus sinänsä mitään merkkaa. Eri asia, jos olle 165 cm
Mihin tarkoitukseen? Lampputolpaksi ainakin saattaa olla vähän kitukasvuinen mutta kävisi ihan hyvin esim vaaterekistä.
Isäni on tuon pituinen ja äitini tosi lyhyt, joten äidilleni sopivan pituinen mies, kaikki on suhteellista. Itse olen keskipituinen nainen ja mulla on 181 cm mies.
Lyhyen miehen pitää olla vielä vähän suurempi henkisesti. Hyvä koulutus ja muut perusasiat kunnossa ja erityislahjakkuutta, niin ei haittaa niin paljon lyhyys.
Palstalla pyörii selvästi joku jolla on pahat kompleksit pituudestaan. Aina tätä samaa vääntämistä.
Eksä oli sinun mittainen. Olimme saman pituisia. Ei ollut mikään ongelma; kumpikin oli sinut itsensä kanssa. Pussailukin oli helppoa, kun samalla korkeudella oltiin.
Olen naimisissa 164 cm pitkän miehen kanssa, joten ei tuo 172 minusta lainkaan liian lyhyt ole.
Heleposti, kun itse olen 163 cm :) Olin vuosia 168 cm pitkän miehen kanssa, hänellä oli itsetunto sopivasti kohdallaan. Tuo "Löytyy lompakkoa ja valtaa" taas on valtava turn off, jos olet itse tuo mies ja sanot itsestäsi noin, hyi yök, tervemenoa ja ei kiitos!
Mitä väliä sillä on vaakatasossa? Tietenkin jos nainen on kuin hirvi niin eipä tarvitse itse mennä polvilleen takaapäin tuupatessa.
Ei ole. Tietysti ihanne olisi jos olisi pari senttiä pidempi kun itse olen 174, mutta minkäs sille tekee. Usein olen tapaillut lyhyempiäkin.
180cm naiselle varmaan. 150cm naiselle, tuskin. Oletteko kuulleet että on myös onnellisia pareja joissa nainen on pitempi. Fuckin idiots
Liian lyhyt mihin? Koripalloilijaksi ainakin kyllä.
Oma mieheni on 170 cm. On sopivan mittainen, ei tunnu mitenkään lyhyeltä. Olen itse 167 cm, eli korkkarit jalassa pidempi, mikä ei haittaa ainakaan meitä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy lompakkoa ja valtaa
Hitsi, mullakin on monta lompakkoa. Jostain syystä lapset tykkää ostaa niitä joululahjaksi, ja valtaakin voi käyttää kun tulee vaalivuosi. Mutta oon myös pitkä, haittaakse?
Vierailija kirjoitti:
Palstalla pyörii selvästi joku jolla on pahat kompleksit pituudestaan. Aina tätä samaa vääntämistä.
Tämä ja yleensä vielä näihin ketjuihin vastaa jotkut 180 cm + pituiset itseään täynnä olevat jotka "naljailevat" että onpa joku lyhyt yms muka hauskaa.
Ihan sopivan pituinen :)
T: Nainen 173 cm
On.
Minimiehet ovat lähes aina myös vihaisia, katkeria ja aggressiivisia. Valtava turn-off. Ja miltä se näyttäisi, kun nainen olisi korkkareissa miestään pidmpi? Typerältä se näyttäisi.
Vierailija kirjoitti:
On.
Minimiehet ovat lähes aina myös vihaisia, katkeria ja aggressiivisia. Valtava turn-off. Ja miltä se näyttäisi, kun nainen olisi korkkareissa miestään pidmpi? Typerältä se näyttäisi.
Olet oikeassa, hujoppi nainen näyttää typerältä, kuin hirveltä.
Riippuu lompakosta.