Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista on elämä toimeentulotuella?

Vierailija
11.10.2017 |

Ja miten olet tilanteeseesi päätynyt? Onko toiveita että tilanteesi paranisi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa. Sairastuin ym.

Vierailija
2/4 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei juo/tupakoi, niin mikäs tässä, otan eräänlaisena lomana.

Pakollisten kulujen jälkeen jää se 100€ viikko. Aikakin kuluu netin myötä ihan hyvin. On liveurheilua, sarjoja ja leffoja niin paljon ku jaksaa kattoa. Tähän somet, kaverit ja harrastukset päälle, niin mikäpä se nyt. Takana 20v työputki, joka päättyi 7kk sitten. Töitä haen kun vastaan tulee sellaisia mihin voisi päästä. Eipä ole natsannut.

Muutaman keikkavuoron aattelin ottaa ens kuussa, niin näyttääpä joulukuussa paremmalta, kun työkkärikin on yhteydessä. Säännöllinen keikkavuorojen teko kun ei kannata. Sen minkä tienaa, niin tt:sta ja kössyköistä saksitaan veke. Eli mun tapauksessa keikkaa pitäis olla väh.12-13 vrk kuussa, jotta siitä jäis enemmän ku mitään tekemättä. Eihän se juuri motivoi. Eikä ainakaanh vielä ykskään keikkatyöpaikka ole noin paljoa kuukauteen vuoroja pystynyt lupaamaan.

Olen ottanu asenteen, että käännän tämän 400€ kk nautinnoksi ja etsin tavan olla, joka miellyttää, en suostu valittamaan tai elämään irvistellen. Nautin tästä lomasta ja etsin töitä, joihin toivon pian takaisin pääseväni. Jos ei löydy, niin lomanautinnot jatkuvat.

Ei tän ikäsenä viitti ressata asioista, jotka ei ressillä muutu. Ja olenhan työveroillani itse oikeuden korvauksiin maksanu, jos ei kerran tämä yhteiskunta kokeneelle enää työtä anna.

Tsillaillaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni aika saakelin kurjaa se oli... itellä oli silloin sellainen asunto mikä olin liian kallis ja olin etsinyt uutta asuntoa jo puoli vuotta mutta kukaan ei vuokrannut mulle koska en käynyt töissä tai opiskellut.... yhtään maksuhäiriötä ei ollut ja aina maksanut kaiken ajallaan. Lopulta pääsin sitten sairaseläkkeelle..

Vierailija
4/4 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen näkee varmaan ensi vuonna kun työt loppuu. Työttömille kasataan sellaiset velvoitteet että jostain kosahtaa karenssi. Sitten joutuu tuelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi