Onko 42v nainen jo
Kommentit (41)
Vanha (+40v) nainen on niinkuin vanha auto. Kyllä sillä voi poikaiset harjoitella, mutta eipä siitä oikein enää muuhun ole.
Vierailija kirjoitti:
Mies77 kirjoitti:
Se riippuu ihan miehen iästä, jos parisuhdetta tarkoitat. Minun mielestäni miehen on syytä olla naista vanhempi, joten kaikille yli 42 vuotiaille miehille et ole liian vanha, mutta sen alle oleville olet. Naisilla alkaa menopaussi siinä 50v tietämillä, ja nuorempi mies hyvin suurella mahdollisuudella jää ilman sukupuolielämää vanhemman naisen kanssa tässä vaiheessa. Poikkeuksiakin löytyy, mutta pääpiirteittäin näin. Minun vihjeeni miehille on että, älkää ikipäivänä ottako selvästi itseänne vanhempaa naista. Naisen on vaikeaa kunnioittaa huomattavasti nuorempaa miestä, ja kunnioituksen puute johtaa väistämättä ongelmiin parisuhteessa. Naiset haluavat miehen jota voi ns. katsoa ylöspäin, jos mies tuntuu naisesta pojulta, suhde on suurella todennäköisyydellä miehelle vähemmän kiva juttu.
Minä olen toista mieltä. Naisen kannattaa ottaa nuorempi mies koska miehille alkaa tulemaan potenssiongelmia vanhemmiten ja niille ei oikein voi mitään. Nainen joutuu sitten olemaan turhaan seksin puutteessa. Miehet myös kuolevat aiemmin niin on riski joutua vanhemman miehen omaishoitajaksi.
Ja taas tätä. Joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se valitettavasti on, alkaa olemaan liian vanha äidiksi, liian vanha kumppaniksi, mutta sopiva mummuksi.
35v naisella on se ikä mistä alkaa jyrkkä alamäki lähes ihan kaikessa, tietysti yksilölliset erot voivat olla todella suuria.
Minä tulin äidiksi viimeisen kerran juuri 43-vuotiaana. En ollut liian vanha. Vanha kumppaniksi? Minä menin naimisiin sillä asenteella että kunnes kuolema meidät erottaa. Niin puolisokin. Ei tässä tule mitään parasta ennen - päiväystä. Ja jos nyt jostain syystä ukko sanoisikin sopimuksen irti, niin saisin kyllä kenet vaan. Ihan kenet vaan.
Kuka muka on nykypäivänä mummu 43-vuotiaana. Olen kohta viisikymmentä, eikä mummuutta vielä mitenkään näköpiirissä. Ei niin että haluaisinkaan, vaikka on sen ikäisiä lapsia että voisivat jo iän puolesta tehdäkin jälkikasvua. Mutta en ole lapsenhoitoautomaatti.
Siis mikä alamäki? Missä? Neljän kympin jälkeen se elämä vasta alkoi.
42 vuotiasta voi jo huoletta panna ilman ehkäisyä ;)
Nainen parhaassa iässä. Ovat upeita ilmestyksiä.
Tuon ikäisillä naisilla on todella iso skaala miesten suhteen, jos ovat kauniita ja hyväkroppaisia. Iskijät ovat 20-70-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
42 vuotiasta voi jo huoletta panna ilman ehkäisyä ;)
Ööh, niin joo jos haluaa lapsia. Lapsentekoikää on jäljellä vielä vähintään 10 vuotta.
Kyllä nelikymppisenä on jo nuoruus mennyt. Ei tietenkään ole vielä oikeasti vanha, mutta ei missään nimessä enää nuori. Nuoruuttahan voi helposti pitkittää kolmekymppiseksi ja ylikin. Nelikymppisenä alkaa usein kuitenkin näyttää vähän ikäiseltään.
Siis vanha mihin? Olen 45 (tosin näytän noin 10 vuotta nuoremmalta eikä kyseessä ole oma mielipiteeni). Eipä sillä ole mitään väliä voinko saada lapsia vai en, koska en halua. Eronnut, joten en halua naimisiin. Haluan olla onnellinen tässä ja nyt. Tapailen ensi kertaa elämässäni nuorempaa miestä, ilman mitään "viisivuotissuunnitelmia". Suhde perustuu keskinäiseen kunnioitukseen, vetovoimaan ja ystävyyteen. Kestäköön niin kauan kuin molemmat haluavat. Eipä siinä sen kummempaa tarvita.
No jos miehistä puhutaan, niin juuri n. 40-vuotiaat kelpaavat oikeastaan kaikille ja nimenomaan parisuhteeseen, toki seksikumppaniksikin pelkästään. Suurin osa miehistä suosii parinvalinnassa oman ikäisiään naisia, tästähän oli vasta suomalainen tutkimuskin, joka tämän tiedon vahvistikin. Sen lisäksi vanhemmat miehet kelpuuttavat keski-ikäisen oikein mielellään ja nuorethan nyt ovat ihan hulluina nelikymppisiin. Tietäisitte miehet, jos itse olisitte tuon ikäinen nainen. Hurjimmillaan se miesten kiinnostun on n. 35-45-v naisiin, oman kokemukseni ja ystävieni kokemuksen mukaan. Nyt kun 50 lähestyy, niin alkaa jo vähän hiljenemään, ei tosin vielä paljon.
Ymmärtäähän sen miesten katkeruuden, jos ei itse ole saanut oikein ketään koskaan. Mutta lohdutus teille: sellaista se on suurimmalla osalla miehistä, ei naiset mitenkään erityisesti osoita kiinnostusta valtaosaan miehistä ja toisaalta, kun katselette itseänne yli 10 v vanhempia naisia, niin joku heistä voi kiinnostua, jos olette hyväkuntoisia ja fiksuja.
Angelica Jolie on 42. Aika kurppa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nelikymppisenä on jo nuoruus mennyt. Ei tietenkään ole vielä oikeasti vanha, mutta ei missään nimessä enää nuori. Nuoruuttahan voi helposti pitkittää kolmekymppiseksi ja ylikin. Nelikymppisenä alkaa usein kuitenkin näyttää vähän ikäiseltään.
Mitä se nuoruus nyt sitten on? Ja mikä siinä on niin tavoittelemisen arvoista? Minä en ainakaan ole ruma enkä näytä vanhalta vaikka olen 50v.
Olen 45-vuotias nainen, vanha olen korkeintaan synnyttämiseen. Ehkä kelpuuttaisin parisuhteeseen n. kymmenen vuotta vanhemman, pienemmällä ikäerolla kyllä, jos muut tekijät on kohdillaan (voisin seurustella myös itseni ikäisen tai noin 5 vuotta nuoremman kanssa). Mutta en todellakaan alkaisi parisuhteeseen 65-vuotiaan kanssa, ei viehätä ajatus eikä todennäköisesti myöskään miehen olemus (kovin monia vuosikymmeniä ei yhdessäoloaikaa olisi odotettavissa).
Itse 48-vuotiaana sinkkumiehenä olisin kyllä valmis tutustumaan 42-vuotiaaseen naiseen. Lähinnä tämän ikäiset naiset osaavat jo keskustella hauskasti tilannekoomisesti ja ovat sitä mitä ovat. Eivätkä esitä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse 48-vuotiaana sinkkumiehenä olisin kyllä valmis tutustumaan 42-vuotiaaseen naiseen. Lähinnä tämän ikäiset naiset osaavat jo keskustella hauskasti tilannekoomisesti ja ovat sitä mitä ovat. Eivätkä esitä mitään.
Mutta ap on kylläkin jo 52-vuotias. Hän vaan mielestään näyttää 10 vuotta nuoremmalta. Vieläkö olisit halukas tutustumaan?
Riippuu ihan miten on korttinsa pelannut.