Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 42v nainen jo

Vierailija
11.10.2017 |

vanha?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mihin? Vieläkö sillä sokeri suussa sulaa?

Vierailija
2/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 42 vuotias alkaa pikku hiljaa lähestyä aikuisen naisen ikää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.Ikäisesi naiset ovat parhaita.Osaavat jo kaikki temput eivätkä ole takakireitä.

Vierailija
4/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkään vanhuuden virallisen määritelmän mukaan ei lähellekään. Mutta toki, kysy lapselta tai teiniltä niin kyllä mielipide voi olla että vanha on, ihan fossiili jo. Toisaalta jos kysyt seitsenkymppiseltä, niin todennäköisesti hänestä 42-vuotias on vielä aika nuori ihminen.

Vierailija
5/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Älä ota noin vanhaa mummoa kun nuorempiakin on tarjolla.

Vierailija
6/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonne32 kirjoitti:

Ei todellakaan.Ikäisesi naiset ovat parhaita.Osaavat jo kaikki temput eivätkä ole takakireitä.

Mitä tarkoitat?

AP

Vierailija
7/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan miehen iästä, jos parisuhdetta tarkoitat. Minun mielestäni miehen on syytä olla naista vanhempi, joten kaikille yli 42 vuotiaille miehille et ole liian vanha, mutta sen alle oleville olet. Naisilla alkaa menopaussi siinä 50v tietämillä, ja nuorempi mies hyvin suurella mahdollisuudella jää ilman sukupuolielämää vanhemman naisen kanssa tässä vaiheessa. Poikkeuksiakin löytyy, mutta pääpiirteittäin näin. Minun vihjeeni miehille on että, älkää ikipäivänä ottako selvästi itseänne vanhempaa naista. Naisen on vaikeaa kunnioittaa huomattavasti nuorempaa miestä, ja kunnioituksen puute johtaa väistämättä ongelmiin parisuhteessa. Naiset haluavat miehen jota voi ns. katsoa ylöspäin, jos mies tuntuu naisesta pojulta, suhde on suurella todennäköisyydellä miehelle vähemmän kiva juttu.

Vierailija
8/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. Nythän se elämä vasta alkaa, kun lapset ovat jo vähintään teinejä, velat ovat historiaa ja rahaa jää hyvin omaan käyttöön, on hyvä työpaikka, hyvä terveys ja kunto, miehen kanssa on mukavaa ja seksiä on enemmän kuin 10-15 vuotta sitten jne. Olen täydellisen tyytyväinen itseeni ja 43 vuoden ikääni!

Vierailija
9/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Se riippuu ihan miehen iästä, jos parisuhdetta tarkoitat. Minun mielestäni miehen on syytä olla naista vanhempi, joten kaikille yli 42 vuotiaille miehille et ole liian vanha, mutta sen alle oleville olet. Naisilla alkaa menopaussi siinä 50v tietämillä, ja nuorempi mies hyvin suurella mahdollisuudella jää ilman sukupuolielämää vanhemman naisen kanssa tässä vaiheessa. Poikkeuksiakin löytyy, mutta pääpiirteittäin näin. Minun vihjeeni miehille on että, älkää ikipäivänä ottako selvästi itseänne vanhempaa naista. Naisen on vaikeaa kunnioittaa huomattavasti nuorempaa miestä, ja kunnioituksen puute johtaa väistämättä ongelmiin parisuhteessa. Naiset haluavat miehen jota voi ns. katsoa ylöspäin, jos mies tuntuu naisesta pojulta, suhde on suurella todennäköisyydellä miehelle vähemmän kiva juttu.

Minkätähden miehen, edes sen 50v. kannataisi ottaa noin vanha nainen itselleen?

Eihän siinä ole mitään järkeä kun mies voi samoin tein ottaa 30v. naisen ja nuorentua siinä samalla vähän itsekin.

Mutta ehkä tuo 42v. nainen on sitten taas sellaiselle 65v. tai vielä vähän häntä vanhemmalle miehelle sopiva.

Vierailija
10/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jonne32 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

AP

Nii olitko 42 vai 12?

Vierailija
11/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Asiat ovat aivan päinvastoin. Seksielämä virkistyy naisella siinä vaiheessa, kun raskautta ei tarvitse pelätä. Päädyin itseäni nuoremman miehen kanssa suhteeseen. Seksiä on paljon. Kunnioitan häntä todellakin. Pidän itsestäni hyvää huolta, kun on nuori mies kumppanina. Jos saatte, ottakaa nuori mies.

Vierailija
12/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jonne32 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

AP

Nii olitko 42 vai 12?

Olen 52, mutta näytän 10 vuotta nuoremmalta :) Minulla on hyvät geenit.

AP

Vierailija
13/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Mitä mä just luin?! Ei ihan taida pitää paikkaansa.

Vierailija
14/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jonne32 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

AP

Nii olitko 42 vai 12?

AP

Äääh en puhunut sun ulkonäöstä, vaan kun et ymmärrä mitä tarkoitetaan "naiset osaavat temput"... 

Mut siis, oot 52, mutta kysyt onko 42-vuotias jo vanha, koska (mielestäsi) näytät 10 vuotta nuoremmalta? 

Hyvät geenit ei nyt taida ulottua ulkonäköä pidemmälle.

Vierailija
15/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jonne32 kirjoitti:

Mitä tarkoitat?

AP

Nii olitko 42 vai 12?

AP

Äääh en puhunut sun ulkonäöstä, vaan kun et ymmärrä mitä tarkoitetaan "naiset osaavat temput"... 

Mut siis, oot 52, mutta kysyt onko 42-vuotias jo vanha, koska (mielestäsi) näytät 10 vuotta nuoremmalta? 

Hyvät geenit ei nyt taida ulottua ulkonäköä pidemmälle.

Treffipalstoilla on paljon miehiä, joilla on hyvät geenit. Sen sijaan heidän näkönsä ei ole kovin hyvä, varsinkaan oman peilikuvan suhteen.

Vierailija
16/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Minä olen toista mieltä. Naisen kannattaa ottaa nuorempi mies koska miehille alkaa tulemaan potenssiongelmia vanhemmiten ja niille ei oikein voi mitään. Nainen joutuu sitten olemaan turhaan seksin puutteessa. Miehet myös kuolevat aiemmin niin on riski joutua vanhemman miehen omaishoitajaksi.

Vierailija
17/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, vanha mihin? On vanha aloittamaan opiskelun, jos on käynyt vain peruskoulun ja tähtää tohtorin tutkintoon. Mutta kyllä siihenkin vielä ehtii. On vanha perustamaan suurperheen, jos ei ole vielä ensimmäistäkään lasta. Todennäköisesti ehtii kyllä vielä lapsen tai useammankin saada. Naapurin lestadiolaisäiti sai äskettäin vauvan ja on 47-v, on saanut kolme lasta yli 40-vuotiaana. Tässä pari esimerkkiä, joihin on vanha.

Mutta ei ole vanha vaihtamaan ammattia, täydentämään opintojaan, löytämään elämänsä rakkauden, avioitumaan, tulemaan äidiksi, tehdäkseen maailmanympärimatkan, perustaakseen yrityksen, kirjoittaakseen kirjoja, aloittamaan uusia harrastuksia, rakentaakseen talon, tullakseen loistavaksi kokiksi, opetellakseen uusia kieliä, rikastuakseen, hankkimaan ajokortin, ostaakseen auton, muuttaakseen maalle tai vaikka ulkomaille, ottaakseen koiran tai kissan jnejne. 

Vierailija
18/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies77 kirjoitti:

Mä olen 42v ja mies 36v.

Vierailija
19/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vaan numeroita.

Kun olin 15-vuotias, koin itseni 60-vuotiaaksi.

Nyt olen 49-vuotias ja koen itseni 18-vuotiaaksi.

Mielestäni näytänkin paljon paremmalta kuin 15-vuotiaana :D

Niin ja mihin olisin liian vanha? No okei, lapsia en haluaisi enää saada. Mutta niitä onkin jo viisi. Mutta ei kukaan ulkopuolinen tule mulle määrittelemään että olisin liian vanha saamaan, jos haluaisin saada.

Töitä saan koko ajan, vaikka ne ovatkin pätkätöitä. Kun nääs aloitin työnteon vasta 40 vuoden iässä. Seksiä saisin minkä ikäisiltä vaan, jos ottaisin. Mutta tuli sitouduttua yhteen mieheen. Joka on mua nuorempi. En nyt keksi mitään, mitä haluaisin ja mihin olisin liian vanha.

Vierailija
20/41 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se valitettavasti on, alkaa olemaan liian vanha äidiksi, liian vanha kumppaniksi, mutta sopiva mummuksi.

35v naisella on se ikä mistä alkaa jyrkkä alamäki lähes ihan kaikessa, tietysti yksilölliset erot voivat olla todella suuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän