Eräs tuttu oli niin idiootti että pakotti sulkemaan puhelimeni ja ottamaan akun irti ja väitti älypuhelintani salakuuntelulaitteeksi.
En siedä tuollaista idiotismiä maan päällä. Enkä historiallisena realiteettinä.
Kommentit (17)
No, ei sellaisia kännyköitä, joista saa akun irti, ole nähty enää vähään aikaan kenelläkään. Joten ymmärrän tuttuasi.
Se on ihan todistettu että puhelin kuuntelee. Androidit ja Applet, kummatkin. Puheohjaus juu nou.
Mistä te keskustelitte kun oli huolissaan salakuuntelusta? Onko kaverisi toimittaja tai poliitikko? Miksi hän arveli, että juuri sinun puhelimesi on seurannan kohteena, myytkö huumeita?
Mitä sitten vaikka kuuntelee? Se on nykyaikaa.
Ei kenelläkään ole oikeutta missään tilanteessa pakottamaan sulkemaan toisen puhelinta. Se on rasismia ja väkivaltaa pakottaa ja ohjailla toisen omaisuutta omassa kotona. Niin etänä kuin läheltä ja tätä idiotismiä harrastetaan suomessa. Tästä minä puhuin. En tiedä mitä se toinen sössötti koska se ei liittynyt mitenkään ihmisiin.
Kumma kuin suomessa ihmisiä kiinostaa suomessa ei ihmiset.
Sano sille seuravan kerran, että foliohattu sotkee salakuuntelutaajuudet.
Ei se akun irrotuskaan edes auta. Sillä pystyy silti kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten vaikka kuuntelee? Se on nykyaikaa.
Olen ap ja 7 vastaus oli minun. Salakuuntelulaite minun puhelimeni?
Miten se liittyy edes kysymykseesi?
Voinko vai voiko puhelimesi rikkoa on sama asia realiteettinä? Taitaa teillä mennä realiteetti jonnekkin saharan hiekkaan ja kamelinpaskaan.
Itseasiassa ei ole muuten kaukaa haettu. Tässä on itselle ja parille kaverille (olemme täysjärkisiä, ei mitään salaliittoteoreetikkoja) käynyt omituisia sattumia pienellä aikaa, niin muuta selitystä ei voi olla kuin älypuhelin tai läppäri. Esimerkiksi puhuimme miehen kanssa eräästä hyvin harvinaisesta automerkistä tovin ja puhelin oli pöydällä, tietokone auki. Hetken päästä FB alkoi mainostamaan minulle tätä autoa. Kaikista maailman mainoksista lykkäsi minulle tämän harvainaisen automerkin mainosta. Omituista. Sen tiedän, että googlella näitä tulee, mutta puheella...? Sama on toistunut kolme kertaa yhteensä erinäisistä asioista. Yksi kaveri ihmetteli vielä enemmän asiaa. Hänellä ei ollut edes läppäriä yms., pelkkä puhelin. Puhui erikoisesta asiasta kuulemma sukulaisen kanssa pitkään, ei ole koskaan sitä googlettanut, ja hups, seuraavana päivänä pyöri FB:ssä bannerit asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ei ole muuten kaukaa haettu. Tässä on itselle ja parille kaverille (olemme täysjärkisiä, ei mitään salaliittoteoreetikkoja) käynyt omituisia sattumia pienellä aikaa, niin muuta selitystä ei voi olla kuin älypuhelin tai läppäri. Esimerkiksi puhuimme miehen kanssa eräästä hyvin harvinaisesta automerkistä tovin ja puhelin oli pöydällä, tietokone auki. Hetken päästä FB alkoi mainostamaan minulle tätä autoa. Kaikista maailman mainoksista lykkäsi minulle tämän harvainaisen automerkin mainosta. Omituista. Sen tiedän, että googlella näitä tulee, mutta puheella...? Sama on toistunut kolme kertaa yhteensä erinäisistä asioista. Yksi kaveri ihmetteli vielä enemmän asiaa. Hänellä ei ollut edes läppäriä yms., pelkkä puhelin. Puhui erikoisesta asiasta kuulemma sukulaisen kanssa pitkään, ei ole koskaan sitä googlettanut, ja hups, seuraavana päivänä pyöri FB:ssä bannerit asiasta.
You cant stop what you cant see. Thats why we see together. If you see something and I dont then it must be criminal activation and FBI is not criminal nothing. Stop the camelshit or keep it yourself but dont put it to my life motherfucker.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on tapahtunut tuo monta kertaa, vaikka en ole puhunut sanaakaan, ainoastaan ajatellut jotain juttua. Sitten aika pian nään siitä asiasta jotain juttua, ei välttänättä mainosta, vaan jonkun artikkelin, tai otsikon.
Kamalaa, kun ajatuksetkin ovat jo jonkun luettavissa.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä mutta jännä juttu kun instagrammi ehdottaa mulle kaikkia raskaana olevia tai vauvan kanssa olevia profiileja. Olen yli 40 ja miesystävän kanssa oli riitaa että haluan vauvan enkä vaan tapailusuhdetta. Muuten en kyllä vauvajuttuja seuraa muuten kuin täällä käy lukemassa.
Se ketä aloittaa sodan järjettömistä.asioista tuollaisella psykologialla on itse sairas ja tarvitsee hoitoa omaan rikollisuuteen. Jättäkää tuollainen kamelinpaska pois silmistäni.
No mt potilas