Miksi jotkut ostavat laktoositonta maitojuomaa?
Mihin littuun tuollaista tarvitsee? Tuollaista leikkimaitoa, josta ei ole elimistölle mitään hyötyä (mun mielestä ei ole maidollakaan).
Kommentit (26)
Koska minäkin haluan käydä vessassa, pönttö pysyy myös puhtaampana kun lapset eivät ripuloi tunnin välein.
-Kahviin
-Riisipuuroon
-Mannapuuroon
-Joskus kaurapuuroonkin
-Joihinkin leipomuksiin
-Perunamuussiin
-Smoothieen
-Pirtelöön
-Jne.
T. Laktoosi-intolerantikko
Joooooooo
mutta jos taloudessa ei ole ainuttakaan laktoosi intoleraatikkoa? nimenomaan tällaisesta on kyse
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joooooooo
mutta jos taloudessa ei ole ainuttakaan laktoosi intoleraatikkoa? nimenomaan tällaisesta on kyse
Ap
mikset kysy niiltä, jotka tätä tekee? itse en tunne ketään, joka huvikseen ostaisi laktoositonta
Vierailija kirjoitti:
Joooooooo
Ap
Siileille, kissoille, koirille? Ihan vaan varan vuoksi jos tulee joskus laktoosi-intolerantikko kylään on sit heillekin sopivat tarjoiltavat ja kahvimaidot? Lasten kavereissa joku intolerantikko? Kun mä olin lapsi ja asuin vanhemmilla, meillä ostettiin aina laktoositonta koska siskon kaveri oli intolerantikko ja haluttiin, että hänkin voi sit juoda ihan huoletta.
Me ostetaan kahvimaidoksi. Mä olen ainoa kahvinjuoja, niin se on hyvä kun siinä on viimeinen käyttöpäivä tarpeeksi pitkälle eteenpäin.
Makuun ei vaikuta mitenkään.
Itse ostan laktoositonta maitojuomaa sen paremman säilyvyyden vuoksi. Tulee käytettyä vain kahvin kanssa ja maitoa en muuten juuri juo.
Kahvimaidoksi kahden aikuisen talouteen. Kestää hyvänä kauemmin kuin tavallinen maito.
Vierailija kirjoitti:
Joooooooo
Ap
No jos jollakin perheessä on ärtynyt suoli. Laktoosi ei sovi siinäkään tapauksessa vaikka ei olisi laktoosi-intoleranssia.
Tällainen aloitus on liikuttava.
Aloittaja on liikuttava.
Toisten ostosten kyttääminen on liikuttavaa.
Laktoosi vasta onkin erittäin liikuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joooooooo
ApNo jos jollakin perheessä on ärtynyt suoli. Laktoosi ei sovi siinäkään tapauksessa vaikka ei olisi laktoosi-intoleranssia.
Miehellä on p aska lentänyt jo monta vuotta, nyt siirtyi laktoosittomaan maitoon ja ei lennä enää. Olis vissiin pitänyt tehdä jotain aiemmin...
Umppari kirjoitti:
Kahvimaidoksi kahden aikuisen talouteen. Kestää hyvänä kauemmin kuin tavallinen maito.
Tämä syy. Me asutaan syrjäkylällä ja käydään yleensä kaupassa kerran viikossa, eli maidossa tulee olla ostettaessa päiväystä reilu viikko jäljellä.
Meillä asuu yksi laktoosiongelmsinen henkilö. Käytän ruoanvalmistukseen laktoositonta, ettei tarvitse tehdä kaksia ruokia. Joihinkin ruokiin/leipomuksiin haluan käyttää maitoa.