Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ostavat laktoositonta maitojuomaa?

Vierailija
10.10.2017 |

Mihin littuun tuollaista tarvitsee? Tuollaista leikkimaitoa, josta ei ole elimistölle mitään hyötyä (mun mielestä ei ole maidollakaan).

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ostaa koiralle, kun on huonosti syövä koira, niin tolla laktoosittomalla maidolla voi kostuttaa nappulat.

Vierailija
22/26 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin littuun tuollaista tarvitsee? Tuollaista leikkimaitoa, josta ei ole elimistölle mitään hyötyä (mun mielestä ei ole maidollakaan).

No vaikka lasagenen tai räiskäläiden valimistukseen, jos ei kestä laktoosia.

Onko muuta tyhmää kysyttävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joooooooo

mutta jos taloudessa ei ole ainuttakaan laktoosi intoleraatikkoa? nimenomaan tällaisesta on kyse

Ap

Säilyy pidempään, ei tarvi käydä kun kerran viikkoon kaupassa.

Vierailija
24/26 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka osatte maitoa säilyyvyden vuoksi, miksi ette vaan pidä tavallista purkkia varalla avaamattomana ja avaa sitä kun maito loppuu?

Ei se maito ole pilalla pvm jälkeen jos se tuoksuu ja maistuu hyvälle.. Parasta ennen tarkoittaa just sitä miltä se kuulostaa. Tuote on yhä mahdollisesti käyttökelpoinen.

Itse en ainakaan ostaisi laktoositonta säännöllisesti (paitsi vieraille), jos pystyisin tavallista juomaan. On se sen verran kalliimpaa..

Vierailija
25/26 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa ap, mitä???? Minä ostan ihan hullujen kyttääjien takia kaikkea tyhmää, se on kivaa, kun saa täällä lukea selvityksiä ostoksistani.

Esim. Laktoositon maitojuoma, ykkösolut, pikkuhousun suoja, einekset, limut yms. ja paljon muita ihmetyksen aiheita.:DDDDDDDD

Vierailija
26/26 |
15.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvana minulla menee hyvin vähän maitoa, sen sijaan vieraina käy laktoosi-intoleraatikkoja ja he käyttävät sitä kahviin, jos leivon käytän laktoositonta maitoa /kermaa usein teen myös gluteiinitonta Ei tarvitse miettiä sopiiko tarjoilu vieraalle, kun en harrasta 7 sortin kahvipöytiä ja minusta on kurja kaivaa kaapin perältä ruokavammaisille jotain pölyistä riisikakkua, kun toiset vetää seitsemän suklaan kermatorttua kinuskilla.

Juuri tässä mietin tulevien illanistujaisten ruokia niin, että niin laktoosittomat kuin keliaatikko voivat syödä kaikkea.

Riittikö vastaukseksi?