Alle 15-vuotias keksi raiskauksen ja tekaisi uhkausviestejä – syytön 18-vuotias pidätettiin
Kommentit (41)
Mikähän mahtoi olla neidin motiivi?
monestii riittää vaan sen huomion saaminen...tuleva narsistin alku
Tein tästä ketjun heti kun julkaistiin mutta poistui saman tien. Miksi tämä pysyy?
Tuon ikäisenä kun tollaisia keksii tehtailla niin mitäs sitten keski-iällä?
mutta miksi naiset haluaa tehdä vastaavia perättömiä asioita?...
Tass nähtiin, et kyl naiset on niitä kipeempiä vaikka miehet toki välillä taistelee ja panee.
Arvaan että tässä oli rasistinen motiivi hankkia hankaluuksia niille jotka elää näiden lasten verorahoilla.
Siis miksi tämä saa jäädä ja omani poistetaan sekunneissa?
Mu-mu-mutta eihän miehillä pitäisi olla mitään pelkoa pidätyksistä, jos eivät ole raiskaajia. Näin on palstamammat monesti vakuutelleet.
Vierailija kirjoitti:
Vaan jäipä valehtelija silti kiinni.
No pilasi se sillä parin miehen elämän eikä saanut minkäänlaista rangaistusta. Seuraavalla kerralla on parempi valhe.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi edes tällä kertaa jäi valehtelija kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä haukut ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Mu-mu-mutta eihän miehillä pitäisi olla mitään pelkoa pidätyksistä, jos eivät ole raiskaajia. Näin on palstamammat monesti vakuutelleet.
TÄMÄ!
Montaakohan tällaista tapausta poliisi edes tutkii tarkemmin? Aika pitkälle on jaksettu selvittää kun on tutkittu mistä IP-osoitteesta viestit ovat tulleet.
Yrittää ne vanhemmatkin; täysikäisenä vastaakin häirikkötyttönen itse.
Kuule. Kyllä ne tekee, varsinkin kun kaikki ei ole kunnossa häirikkötyttösen yläpäässäkään. Vinkit siitä tulevat monesti esiin jo ensivaikutelmassakin.
Vierailija kirjoitti:
Montaakohan tällaista tapausta poliisi edes tutkii tarkemmin? Aika pitkälle on jaksettu selvittää kun on tutkittu mistä IP-osoitteesta viestit ovat tulleet.
Eikä olisi tämäkään tyttö välttämättä jäänyt kiinni, ellei olisi tietoteknisesti noin rajoittunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinä haukut ihmisiä
Millä tavalla minä olen haukkunut ihmisiä? Julkaisin uutisesta pätkän omaan ketjuuni minuutteja sen jälkeen kun uutinen oli julkaistu. Missä minä haukuin?
Tyttö väärensi uhkausviestit saadakseen asialle uskottavuutta, mutta onko varmaa ettei itse raiskausta ole tapahtunut?
Mikähän päämäärä tytöllä on tuossa ollut, jos koko juttu oli pelkkää huijausta? Huomion saaminen (välinpitämättömiltä vanhemmilta tai yleisesti)? Miksi tällaista huomiota haluaa, mikä sen tarpeen herättää?