Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava, mitä saan syödä julkisella paikalla ilman että tuijotat tai pyörittelet silmiä?

Vierailija
10.10.2017 |

Kerro ihmeessä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 sen heti sanoi tiivistettynä :D Jos syöt epäterveellistä, se on väärin mutta kevyttuotteitakaan ei saa missään nimessä syödä.

t. Toinen lihava

Ei koskaan ole tullut mieleen, miksi hoikat eivät syö "kevyttuotteita"?

Jaa, kai olen toiminut vuosia väärin sitten, kun juon kevytlimsaa ja popsin sokerittomia namuja. Ei ole tosiaan koskaan tullut mieleen, että ylipainon puute estäisi näiden nauttimisen minulta jotenin, mutta en olekaan yhtä viisas, kuin kyseinen kommentoija.

Vierailija
22/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, et mitään valitettavasti. Aina lihavia katsotaan kun he syövät. Oli se mitä tahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olla menemättä julkiselle paikalle.

Vierailija
24/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin kylpylän kahviossa makkaraperunat(ainoa gluteeniton annos mitä tajolla) sain läskinä yhden hoikan, vanhan naisen kiukustumaan ja tuijottamaan mua. Toisen kerran söin toisessa ravintolassa kanaa ja salaattia ja sain sielläkin laihan vanhemman naisen tuijottelemaan. Mikään ei siis ole hyvä ja yleensä tuijottajat ovat n 60v hoikkia naisia.

Vierailija
25/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaa ei tuijota tai pyörittele silmiä, vaan sinä kuvittelet koko asian, koska sinulla on huono omatunto läskeistäsi. 

Vierailija
26/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 sen heti sanoi tiivistettynä :D Jos syöt epäterveellistä, se on väärin mutta kevyttuotteitakaan ei saa missään nimessä syödä.

t. Toinen lihava

Jaa, kai olen toiminut vuosia väärin sitten, kun juon kevytlimsaa ja popsin sokerittomia namuja. Ei ole tosiaan koskaan tullut mieleen, että ylipainon puute estäisi näiden nauttimisen minulta jotenin, mutta en olekaan yhtä viisas, kuin kyseinen kommentoija.

Et todellakaan ole :D:D:D

Vierailija
27/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä jaksa tirkistellä mitä ihmiset syö.

Mutta se on tietysti klassikko että ylipainoiset syö aina salaattia.

Mua inhottaa itseäni se, että töissä kytätään, mitä kenelläkin on eväänä ja kysellään että mitä tuo on ja millä dieetillä nyt olet? Ja itse kun syön mitä käteen sattuu, enkä ole koskaan dieetillä, en kyllä ylipainoinenkaan, mutta ruoka ei oo mun juttu. Ihmetyttää se ruoan kanssa pelleily ja kyttääminen.

Vierailija
28/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiannoksen mitä haluat

Vierailija
29/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina läskejä halveksuvasti ihan sama mitä teet. Jos olisin läski, en paljoa ihmisten ilmoilla liikkuisi.

Vierailija
30/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanasalaatin hyväksyn, mutta ei rasvaista salaattikastiketta!

Vierailija
31/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta eteläiseen Eurooppaan! Täällä on paljon pullukoita eikä kukaan ihmettele heidän herkutteluaan.

Vierailija
32/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat syödä kaurapuuroa puolukkasurvoksella, vaikka joka päivä. Kiellettyjen asioiden listalla on vitulle haiseva kalapuolivalmiste.

Vierailija
33/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan salaattia syö pääruoaksi työlounaalla. Sillä et huijaa ketään.266

Vierailija
34/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Toinen lihava

No miksi se sitten on ihmettelyn aihe jos lihavat syövät?

Vierailija
35/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata syödä mitään. Miksi pitäisi syödä julkisella paikalla? Jos syö ravintolassa, kannattaa syödä rehellisesti. Salaatti on aika naurettava, jos on ylipainoinen.

Miksi salaatti on naurettava, jos on ylipainoinen? Tätä en koskaan ole ymmärtänyt.

T: lihava joka rakastaa salaatteja

Vierailija
36/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat syödä kaurapuuroa puolukkasurvoksella, vaikka joka päivä. Kiellettyjen asioiden listalla on vitulle haiseva kalapuolivalmiste.

Mä syön joka päivä töissä kaurapuuroa puolukkasurvoksella. Yhtä työkaveria se tuntuu risovan, mutta en anna hänen silmiensä pyörittelyn vaikuttaa syömisiini.

Vierailija
37/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule kiinnosta pätkänkään vertaa mitä syöt.

Vierailija
38/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljypohjainen salaattikastike on muuten sydänterveyden kannalta hyvä.

Ap älä välitä, vaikka tietysti helppo sanoa. Olen itse pari kiloa normipainon yli, ja yksi mun työkaveri kyttää aina pahasti, jos otan jälkiruokaa. Tästä syystä joudun ottamaan jälkiruokaa melkein joka päivä. ;)

Vierailija
39/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan salaattia syö pääruoaksi työlounaalla. Sillä et huijaa ketään.266

Miksi ihmeessä lihava ei saisi syödä salaattia työlounaaksi ja miksi oletat, että sillä olisi tarkoitus huijata ketään?

Vierailija
40/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön itse mitä huvittaa, koska muulla tavalla olisi vaikea elää, joten sallin nautinnot muillekin. On harmi että jotkut voivat syödä himojensa mukaan pysyen normipainossa ja toiset eivät. Jos näen lihavan syömässä, niin ajattelen korkeintaan, että onpa harmi että hän joutuu lihomaan syödessään halujensa mukaan, kun taas minä täsmälleen yhtä hyvällä eli huonolla itsekurilla olen normaalipainoinen. Sympatiani on täysin lihavien puolella, ei tuomitsevien silmienpyörittäjien, vaikka vähän parempi ihminen ymmärtäisi kaikenlaisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi