Olen lihava, mitä saan syödä julkisella paikalla ilman että tuijotat tai pyörittelet silmiä?
Kommentit (55)
Niin, et mitään valitettavasti. Aina lihavia katsotaan kun he syövät. Oli se mitä tahansa
Paras olla menemättä julkiselle paikalle.
Mä söin kylpylän kahviossa makkaraperunat(ainoa gluteeniton annos mitä tajolla) sain läskinä yhden hoikan, vanhan naisen kiukustumaan ja tuijottamaan mua. Toisen kerran söin toisessa ravintolassa kanaa ja salaattia ja sain sielläkin laihan vanhemman naisen tuijottelemaan. Mikään ei siis ole hyvä ja yleensä tuijottajat ovat n 60v hoikkia naisia.
Kukaa ei tuijota tai pyörittele silmiä, vaan sinä kuvittelet koko asian, koska sinulla on huono omatunto läskeistäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 sen heti sanoi tiivistettynä :D Jos syöt epäterveellistä, se on väärin mutta kevyttuotteitakaan ei saa missään nimessä syödä.
t. Toinen lihava
Ei koskaan ole tullut mieleen, miksi hoikat eivät syö "kevyttuotteita"?
Jaa, kai olen toiminut vuosia väärin sitten, kun juon kevytlimsaa ja popsin sokerittomia namuja. Ei ole tosiaan koskaan tullut mieleen, että ylipainon puute estäisi näiden nauttimisen minulta jotenin, mutta en olekaan yhtä viisas, kuin kyseinen kommentoija.
Et todellakaan ole :D:D:D
No en kyllä jaksa tirkistellä mitä ihmiset syö.
Mutta se on tietysti klassikko että ylipainoiset syö aina salaattia.
Mua inhottaa itseäni se, että töissä kytätään, mitä kenelläkin on eväänä ja kysellään että mitä tuo on ja millä dieetillä nyt olet? Ja itse kun syön mitä käteen sattuu, enkä ole koskaan dieetillä, en kyllä ylipainoinenkaan, mutta ruoka ei oo mun juttu. Ihmetyttää se ruoan kanssa pelleily ja kyttääminen.
Katson aina läskejä halveksuvasti ihan sama mitä teet. Jos olisin läski, en paljoa ihmisten ilmoilla liikkuisi.
Kanasalaatin hyväksyn, mutta ei rasvaista salaattikastiketta!
Muuta eteläiseen Eurooppaan! Täällä on paljon pullukoita eikä kukaan ihmettele heidän herkutteluaan.
Saat syödä kaurapuuroa puolukkasurvoksella, vaikka joka päivä. Kiellettyjen asioiden listalla on vitulle haiseva kalapuolivalmiste.
Älä ainakaan salaattia syö pääruoaksi työlounaalla. Sillä et huijaa ketään.266
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 sen heti sanoi tiivistettynä :D Jos syöt epäterveellistä, se on väärin mutta kevyttuotteitakaan ei saa missään nimessä syödä.
t. Toinen lihava
Ei koskaan ole tullut mieleen, miksi hoikat eivät syö "kevyttuotteita"?
No miksi se sitten on ihmettelyn aihe jos lihavat syövät?
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata syödä mitään. Miksi pitäisi syödä julkisella paikalla? Jos syö ravintolassa, kannattaa syödä rehellisesti. Salaatti on aika naurettava, jos on ylipainoinen.
Miksi salaatti on naurettava, jos on ylipainoinen? Tätä en koskaan ole ymmärtänyt.
T: lihava joka rakastaa salaatteja
Vierailija kirjoitti:
Saat syödä kaurapuuroa puolukkasurvoksella, vaikka joka päivä. Kiellettyjen asioiden listalla on vitulle haiseva kalapuolivalmiste.
Mä syön joka päivä töissä kaurapuuroa puolukkasurvoksella. Yhtä työkaveria se tuntuu risovan, mutta en anna hänen silmiensä pyörittelyn vaikuttaa syömisiini.
Ei kuule kiinnosta pätkänkään vertaa mitä syöt.
Öljypohjainen salaattikastike on muuten sydänterveyden kannalta hyvä.
Ap älä välitä, vaikka tietysti helppo sanoa. Olen itse pari kiloa normipainon yli, ja yksi mun työkaveri kyttää aina pahasti, jos otan jälkiruokaa. Tästä syystä joudun ottamaan jälkiruokaa melkein joka päivä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan salaattia syö pääruoaksi työlounaalla. Sillä et huijaa ketään.266
Miksi ihmeessä lihava ei saisi syödä salaattia työlounaaksi ja miksi oletat, että sillä olisi tarkoitus huijata ketään?
Syön itse mitä huvittaa, koska muulla tavalla olisi vaikea elää, joten sallin nautinnot muillekin. On harmi että jotkut voivat syödä himojensa mukaan pysyen normipainossa ja toiset eivät. Jos näen lihavan syömässä, niin ajattelen korkeintaan, että onpa harmi että hän joutuu lihomaan syödessään halujensa mukaan, kun taas minä täsmälleen yhtä hyvällä eli huonolla itsekurilla olen normaalipainoinen. Sympatiani on täysin lihavien puolella, ei tuomitsevien silmienpyörittäjien, vaikka vähän parempi ihminen ymmärtäisi kaikenlaisia ihmisiä.
Jaa, kai olen toiminut vuosia väärin sitten, kun juon kevytlimsaa ja popsin sokerittomia namuja. Ei ole tosiaan koskaan tullut mieleen, että ylipainon puute estäisi näiden nauttimisen minulta jotenin, mutta en olekaan yhtä viisas, kuin kyseinen kommentoija.