Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lihava, mitä saan syödä julkisella paikalla ilman että tuijotat tai pyörittelet silmiä?

Vierailija
10.10.2017 |

Kerro ihmeessä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta saat syödä ihan mitä haluat. Ihmettelisin kuitenkin, jos söisit jotain kevyt-tuotteita.

Vierailija
2/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin lihava, enkä todellakaan kattele kuka kattoo mun syömistä ja miten. 

Tuohon joillakin ei ole mitään vastausta koska jos syöt lihottavaa ruokaa, niin teet väärin, tietysti, mutta jos syöt salaattia niin teeskentelet ja sekin ärsyttää että esität ettet kotona jatkuvasti vedä niitä lihottavia ruokia. Koska asia on näin, ei kannata suoda yhtään ajatusta heidän ajatuksilleen, jokaisella on omat ajatuksensa eikä niihin juurikaan toiset voi vaikuttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa. Jos näen sun syövän räkää, saatan paheksua.

Vierailija
4/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pyörittele silmiäni mistään. Syö aivan normaalisti. Jos ongelma on sipsi/karkki/herkku puolella, saattaa auttaa, että syöt kunnon ruokaa isosti.

Esim. työpaikkaruokalassa minulla on ylivoimaisesti suurin annoskoko, vaikka olen pöydän hoikin. Bmi 23, jos sitä nyt halutaan kysyä.

Vierailija
5/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihersalaattia. ILMAN SALAATINKASTIKETTA.

Vierailija
6/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 sen heti sanoi tiivistettynä :D Jos syöt epäterveellistä, se on väärin mutta kevyttuotteitakaan ei saa missään nimessä syödä.

t. Toinen lihava

Vierailija
7/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi jos ei syö mitään.

Vierailija
8/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset, jotka jaksavat kiinnittää huomiota ja pyöritellä silmiään vieraiden ihmisten ruokailulle ovat kyllä 1000 kertaa enemmän silmien pyörittelyn arvoisia kuin sinä ja sinun tekemisesi.

Vierailija
9/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä tai jäätä. t. kolmas lihava

Vierailija
10/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat syödä ja sinun täytyy syödä ihan kuten parhaaksi näet. Jos tarvitset apua syömisjutuissa,etsi sitä. Mutta rakasta itseäsi juuri tuollaisena kuin olet.

Vierailija
11/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vaikka porsas.sama mulle.

Vierailija
12/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään. Jos syöt epäterveellistä ihmiset katsovat "no ylläri että läski syö tuota!" jos syöt terveellistä niin "ketä tuo yrittää huijata, ihan ku söisi tuollaista kotona kun on noin läski."

Vierailija
13/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät parhaiten itse, mitä sinun pitäisi/pitää syödä. Sen mukaan toiminet. Jos haluat laihtua/lihoa riippuu ihan siitä.

Vierailija
14/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 sen heti sanoi tiivistettynä :D Jos syöt epäterveellistä, se on väärin mutta kevyttuotteitakaan ei saa missään nimessä syödä.

t. Toinen lihava

Ne "kevyttuotteet" ei mitään ruokaa ole. Jos lihava niitä syö, niin eipä paljon ravinnosta tiedä.

Vierailija
15/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputuslaite olis hyvä.

Vierailija
16/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. Toinen lihava

Ei koskaan ole tullut mieleen, miksi hoikat eivät syö "kevyttuotteita"?

Vierailija
17/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata syödä mitään. Miksi pitäisi syödä julkisella paikalla? Jos syö ravintolassa, kannattaa syödä rehellisesti. Salaatti on aika naurettava, jos on ylipainoinen.

Vierailija
18/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään syytä, miksi pyörittelisin silmiä kenenkään syömisille. Muista ap, että tuijottelu kertoo aina enemmän tuijottajasta, kuin kohteesta.

Vierailija
19/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että vähän tuli salaa tuijotettua joskus Mäkissä kun viereisessä pöydässä joku lähemmäs 200 kg mies söi arviolta 10 juustohampurilaista. Saattoi mennä enemmänkin.

En kuitenkaan ns. normaalilihavia tuijota ja tuskin olisin tuon edellä mainitun kokoistakaan tuijottanut jos olisi syönyt vaikka vain yhden hampurilaisaterian.

Vierailija
20/55 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalin annoksen ruokaa. Hampurilaispaikassa salaatin.

Vilkuilen, jos näen ison ihmisen tilaavan annoksensa isona tai jopa useita annoksia, varsinkin hampurilaispaikassa, kun minusta se hamppariateria ei edes täytä pidemmän päälle, vaikka hetkellisesri antaakin jopa kitalakeen etovan rasvaisen olon. Ajatus siitä, että söisi monta peräjälkeen vain tekee sairaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän