Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko ostaa tänä jouluna kosmetiikkajoulukalenterin?

Vierailija
10.10.2017 |

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen tällasesta kuullut, mutta oli pakko heti ostaa L’occitanen kalenteri. Ihanaa ylimääräistä luksusta!

Vierailija
22/54 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää joku kosmetiikkafirman työntekijöiden markkinointiketju?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin Body Shopin kosmetiikkakalenterin. Sen kalleimman luxusversion.

Vierailija
24/54 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy jokin mielenkiintoinen.

Vierailija
25/54 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermosilin tököttikalenterin saa neljälläkympillä. 

Vierailija
26/54 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarhapapaija kirjoitti:

En taida ostaa, olen värikosmetiikan suhteen sen verran kranttu että joka kalenterissa on välttämättä useampi sellainen tuote jolle minulla ei ole käyttöä. Tuohon hintaan haluaisin kyllä ostaa sellaisia meikkejä jotka ovat taatusti mieluisia. 

L'Occitanen kalenterissa ei ole värikosmetiikkaa, ja tuoksujakin vain yksi tai kaksi.

Vierailija
27/54 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämmöisiä miehille? En kauheasti osaa ostaa kosmetiikkaa, mutta voisi olla hauska kokeilla erilaisia voiteita jne.

Vierailija
28/54 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin vähän aikaa sitten look fantasticin kalenterin ja se tuli mulle viime viikolla (postnordin kautta). Aikaa tilauksesta saapumiseen meni n. 2 viikkoa. Paketti oli ihana ja oli pakko viedä se vanhemmille piiloon, etten vaan avaa ennen joulukuuta :D

Vierailija
29/54 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä!

Voisin ostaa muutamat noista, käytän joka tapauksessa 500-1000 euroa kuukaudessa muutenkin kauneudenhoitoon.

Nämä tällaiset kommentit on kyl hupaisia täällä :D  Kyl te Tiedätte, etteks tiiäkin? XD

Vierailija
30/54 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin vähän aikaa sitten look fantasticin kalenterin ja se tuli mulle viime viikolla (postnordin kautta). Aikaa tilauksesta saapumiseen meni n. 2 viikkoa. Paketti oli ihana ja oli pakko viedä se vanhemmille piiloon, etten vaan avaa ennen joulukuuta :D

Mahtaako siellä olla kuinka paljon ihonhoitotuotteita, niitä kyllä kuluu paljon kuukausittain, joten tulisi hyvään käyttöön :)

Vierailija
31/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elevenin kalenteri myytiin loppuun. Ruotsalaiset taisi varata ne ensin.

Vierailija
32/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävät määrät kemikaaleja... yöh.

Vierailija
33/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ällö, itseään laittamaton lipeäkalanaamainen Erisan-rasvaaja eksyi sitten tännekin ketjuun.......

Vierailija
34/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja tilannut netistä, mutta lisääkin voisi ottaa. Tosin esim. Lumenen tuotteista en välitä niin se ei kiinnosta.

Vierailija
35/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Declerionin tuotteet on kyllä aina hyviä, se vähän himottais. Ehkä tilaan sen lookfantasticilta tai asokselta, ei taida suomesta saada kaupasta?

Vierailija
36/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin Body Shopin kosmetiikkakalenterin. Sen kalleimman luxusversion.

Niin mäkin!

Vierailija
37/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämmöisiä miehille? En kauheasti osaa ostaa kosmetiikkaa, mutta voisi olla hauska kokeilla erilaisia voiteita jne.

On, tuossa jutussakin on mainittu pari

Vierailija
38/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eleven on ihan paras ja paljon merkkejä joita ei Suomesta saa, ostan sieltä korealaista kosmetiikkaa, myymät mm. maailman suosituinta ja parasta BB-voidetta Missha-merkiltä.

Kannattaa huomioida että paketit tulevat Ruotsista saakka, eli lähetyksissä menee muutama päivä. 

Öh, Virvekö täällä kirjoittelee? Misshaa voi tilata mm. saksalaisesta ja virolaisesta nettikaupasta ja ihan kaikkia noita muitakin nettikaupoista. Ei ole mikään pakko mennä ruotsalaisen nettikaupan asiakkaaksi..

Vierailija
39/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eleven on ihan paras ja paljon merkkejä joita ei Suomesta saa, ostan sieltä korealaista kosmetiikkaa, myymät mm. maailman suosituinta ja parasta BB-voidetta Missha-merkiltä.

Kannattaa huomioida että paketit tulevat Ruotsista saakka, eli lähetyksissä menee muutama päivä. 

Öh, Virvekö täällä kirjoittelee? Misshaa voi tilata mm. saksalaisesta ja virolaisesta nettikaupasta ja ihan kaikkia noita muitakin nettikaupoista. Ei ole mikään pakko mennä ruotsalaisen nettikaupan asiakkaaksi..

Niin, no. Eleven.fi on kyllä SUOMALAINEN verkkokauppa, vaikka pääkonttorinsa onkin Ruotsissa. Eleven.fi:n osoite on esimerkiksi Helsingissä. Virve on ainut eleven.fi:n työntekijöistä, joka työskentelee Ruotsissa, jos varastotyöntekijöitä ei huomioida.

Vierailija
40/54 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Ällö, itseään laittamaton lipeäkalanaamainen Erisan-rasvaaja eksyi sitten tännekin ketjuun.......

Olen kaunis, vaikka en kuorrutakaan itseäni putiloilla. Olen tietoinen siitä, mitä kaikkea haitallista meikit ja kosmetiikkatuotteet voivat sisältää, ja en enää käytä niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän