Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko ostaa tänä jouluna kosmetiikkajoulukalenterin?

Vierailija
10.10.2017 |

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monena vuonna jo himottanut, mutta niin kalliita yleensä nuo parhaimmat 😒 Eli voi olla, että jää taas ostamatta.

Vierailija
2/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkistä. Lumene ajatuksena ihana, mutta ihoni ei tykkää Lumenen ihonhoitotuotteista.

Paras noista vois olla Asoksen joulukalenteri tai sitten tuo L'Occitane.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis kyllä mieli! Toi Elevenin kalenteri kuulostaa hyvältä. Onkohan sellasta missä olis tuoksuja?

Vierailija
4/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä noita saa? Asun maaseutupaikkakunnalla eikä täällä ole kuin halpoja suklaakalentereita ääs ja koo kaupassa myynnissä.

Vierailija
5/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asos on vissiin myyty loppuun.

Itse harkitsen LF:n kalenteria. Elevenin kalenteri kuulostaa myös hyvältä, mutta ehkä ostan sen ensi vuonna, kun ensin voi kuulla kokemuksia tältä vuodelta.

Vähän tämä sika säkissä meininki arveluttaa mm. Livboxin kovasti vaihdelleen laadun vuoksi.

Vierailija
6/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva availla kalenteria, kun on aamut niin vaikeita. Mutta minulta ei vaan nyt irtoa sellaisia summia turhuuteen. 

Vierailija
7/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida ostaa, olen värikosmetiikan suhteen sen verran kranttu että joka kalenterissa on välttämättä useampi sellainen tuote jolle minulla ei ole käyttöä. Tuohon hintaan haluaisin kyllä ostaa sellaisia meikkejä jotka ovat taatusti mieluisia. 

Vierailija
8/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarhapapaija kirjoitti:

En taida ostaa, olen värikosmetiikan suhteen sen verran kranttu että joka kalenterissa on välttämättä useampi sellainen tuote jolle minulla ei ole käyttöä. Tuohon hintaan haluaisin kyllä ostaa sellaisia meikkejä jotka ovat taatusti mieluisia. 

Samaa mieltä. Kynsilakkasävyjen suhteen olen kyllä sen verran "kaikkiruokainen", että se voisi vielä mennä, etenkin jos kalenteri on hyväksi todetulta merkiltä.

Vierailija
9/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenä jouluna ostin body shopin kalenterin, hinta 80e. Olihan se ihana mutta puolet tuotteista ihan turhia minulle :)

Vierailija
10/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä!

Voisin ostaa muutamat noista, käytän joka tapauksessa 500-1000 euroa kuukaudessa muutenkin kauneudenhoitoon.

Vierailija
11/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleven on ihan paras ja paljon merkkejä joita ei Suomesta saa, ostan sieltä korealaista kosmetiikkaa, myymät mm. maailman suosituinta ja parasta BB-voidetta Missha-merkiltä.

Kannattaa huomioida että paketit tulevat Ruotsista saakka, eli lähetyksissä menee muutama päivä. 

Vierailija
12/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi eikö mistään saa enää Ciaté-kynsilakkakalenteria?

Heillä on parhaat kynsilakat.

Vierailija
13/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi ainuttakaan syytä ostaa moista turhaketta.

Vierailija
14/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen juuri omaani (Look fantastic) postista. Ostin sen viime vuonnakin, ja oli ihan mahtavaa, oli jouluaatto 25 kertaa viime vuonna (luukkuja oli siis 25). 

Vierailija
15/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita on ollut aiempina vuosina Kickseissä myynnissä, varmaan sieltä kannattaa katsella. Ehkä tulevat myyntiin vasta lähempänä joulua?

Vierailija
16/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen juuri omaani (Look fantastic) postista. Ostin sen viime vuonnakin, ja oli ihan mahtavaa, oli jouluaatto 25 kertaa viime vuonna (luukkuja oli siis 25). 

Toimittaako muuten Post Nord yhä nuo Look Fantasticin paketit? Tuo kalenteri kiinnostaisi, mutta tuon kuriirifirman kanssa en jaksa enää säätää.

Vierailija
17/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tuskin löytyisi kalenteria, jossa suuri osa ei olisi aivan turhaa kaappiin pölyttymään jäävää roinaa ja putiloita.

Vierailija
18/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ciaten sivuilla näkyy ainakin tämän vuoden kalenteri, eli eiköhän sitä ole kohta tänne myyntiin tai sieltäkin voi tilata suoraan.

Eleven muuten näköjään myy alennuksessa viimevuotista kalenteria, jos se sattuu kiinnostamaan.

Vierailija
19/54 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimittaako muuten Post Nord yhä nuo Look Fantasticin paketit? Tuo kalenteri kiinnostaisi, mutta tuon kuriirifirman kanssa en jaksa enää säätää.

En muista rahtifirmaa, kävin hakemassa viime vuonna postista, eli ei tullut kotiovelle.

Vierailija
20/54 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on keksitty turhake. Voi apua. Ei varmaan tarvitse vastata kysymykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä