Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te tekisitte mun tilanteessa? (töistä ja työkavereiden hitaudesta)

Vierailija
10.10.2017 |

Olen siis tekstinkäsittelijänä töissä ja purkanut tänään vajaassa kahdessa tunnissa 18 sanelua. Meitä on tässä kolme tekstinkäsittelijää jotka puramme samaa alaa ja toinen heistä on tässä ajassa purkanut kaksi sanelua, toinen yhden. Eihän mun työtahdissa ole mitään järkeä sillä palkka on sama. Olen jo surffannut netissä ja katsonut ruudusta pari ohjelmaa ja silti olen tehnyt parissa tunnissa enemmän kuin nämä kaksi työkaveriani yhteensä. Päivässä kirjoitan parhaimmillaan 100 sanelua, työkaverini 10-20/pää. Mitä te tekisitte?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne. Minulla oli vähän sama, onneksi hidastelija hankki toisen työpaikan ja saimme tilalle sellaisen joka oikeasti tekeekin jotain. Meidän tapauksessa hitauden syynä oli ihan se, että tyyppi kuunteli kuulokkeet korvilla musiikkia, hengaili netissä, jätti asiakkaat palvelematta koska tiesi että muidenhan ne on pakko sitten palvella...

Vasta siinä vaiheessa kun tämä tapaus jäi "tekemään ylitöitä" eli istuskelemaan työpaikalle tekemättä mitään samalla kun palkka juoksee, alkoi esimiestäkin asia kiinnostaa. Siinä vaiheessa tyyppi taisikin sitten hankkia toisen työpaikan.

Vierailija
22/22 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ylivertainen tekstinkäsittelijä!! Taputuksia.

Ehkä mä olen vaan "normaali" tekstinkäsittelijä ja muut hitaita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi