Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun Tinder-matchi kolahtaakin

Vierailija
10.10.2017 |

Tosi jännä tilanne. Olen 1,5v kirjotellut erään matchin kanssa. Juttu on aina luistanut ja välillä ollut puolikin vuotta kun ei oo kirjoteltu. No, vihdoin.ja viimein nähtiin. Jännitystä ilmassa, että mitä jos kaikki lässähtää eikä tule samaa fiilistä kun kirjotellessa.

No, sitten kun kohdattiin tuntui kun olisi tavannut jonkin jonka tuntee jo pitemmältä ajalta. Ei mitään negatiivisia tunteita. Oli vaan hyvä olla hänen seurassa. Jännää :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän sillä ole merkitystä jos on peitto heilunut muiden kanssa. Niin kauan kun ei sovita mitään, kumpikin on vapaita tekemään mitä haluaa. Itse olen ollut vuoden selibaatissa ja hön tietää sen <3 ap

Vierailija
22/26 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja eihän sillä ole merkitystä jos on peitto heilunut muiden kanssa. Niin kauan kun ei sovita mitään, kumpikin on vapaita tekemään mitä haluaa. Itse olen ollut vuoden selibaatissa ja hön tietää sen <3 ap

En ymmärrä miksi ihmiset koittaa saada latistettua apn tunnelmaa kun hän on onnellinen. Toivotan teille hyvää jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on naisten puolelta ulkonäkökeskeinen. Olin Tinderissä muutaman kuukauden, sain peräti 6 matchia 120 kilsan päästä. Eivät keskustelleet takas.

Omassa näössäni ei pitäs olla isommalti pielessä mitään. Tutut naiset on ihan ihmetelleet huonoa matchien määrää. Facessa samoilla kuvilla oli yleensä puolet kavereista tykänneet, reilua sataa tykkäystä per kuva. Ehkä kuvissa olis pitänyt olla taustalla jotain kallista niin olis kelvannut.

Teimpä sit 30 vuotiaan feikki naisprofiilin pelkällä maisema kuvalla. Melkein kaikki tykkäs. Parissa päivässä yli sata matchia.

Saatat vähän liioitella. Mutta mitä väliä machien määrällä oikeastaan on jos ne ei juttele tai kiinnosta?

Tuli niiltä mstcheilta alotuksiakin paljon, yllävän pitkiäkin kirjottivat pelkälle maisemalle.

Ois niitä matcheja miehenkin hyvä saada että pääsee edes yrittämään keskustelua.

Toki kaveripiirissäni on muutama julkkis, kyllä heillä on valinnan varaa tinderussä ja tuuri käy. Nyky naiset on ehkä laatutietosia. Jos joskus vielä tulee tarvetta niin ennenmin haen naisen Venäjältä kun tuhlaan tinderöintiin aikaa.

Vierailija
24/26 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on naisten puolelta ulkonäkökeskeinen. Olin Tinderissä muutaman kuukauden, sain peräti 6 matchia 120 kilsan päästä. Eivät keskustelleet takas.

Omassa näössäni ei pitäs olla isommalti pielessä mitään. Tutut naiset on ihan ihmetelleet huonoa matchien määrää. Facessa samoilla kuvilla oli yleensä puolet kavereista tykänneet, reilua sataa tykkäystä per kuva. Ehkä kuvissa olis pitänyt olla taustalla jotain kallista niin olis kelvannut.

Teimpä sit 30 vuotiaan feikki naisprofiilin pelkällä maisema kuvalla. Melkein kaikki tykkäs. Parissa päivässä yli sata matchia.

Saatat vähän liioitella. Mutta mitä väliä machien määrällä oikeastaan on jos ne ei juttele tai kiinnosta?

Tuli niiltä mstcheilta alotuksiakin paljon, yllävän pitkiäkin kirjottivat pelkälle maisemalle.

Ois niitä matcheja miehenkin hyvä saada että pääsee edes yrittämään keskustelua.

Toki kaveripiirissäni on muutama julkkis, kyllä heillä on valinnan varaa tinderussä ja tuuri käy. Nyky naiset on ehkä laatutietosia. Jos joskus vielä tulee tarvetta niin ennenmin haen naisen Venäjältä kun tuhlaan tinderöintiin aikaa.

Kai se on joku miesten juttu sitten että mysteerijännänainen kiinnostaa mutta nuori nätti nainen kelpaa vain seksiin koska sitä minulle vain oli tarjolla.

Vierailija
25/26 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niitä navanalusjuttuja onkin kertonut vain sinä. Tyylikästä.

Vierailija
26/26 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihmiset koittaa saada latistettua apn tunnelmaa kun hän on onnellinen. Toivotan teille hyvää jatkoa!

No kateelliset ja katkerat huutelee, eikös se näin aina ole :) Kiitos sulle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi