Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ollaan juuri muuttamassa yhteen, mutta mies haluaakin erota

Vierailija
09.10.2017 |

Olemme suunnitelleet yhteenmuuttoa jo muutaman kuukauden ja olen ollut todella onnellinen siitä ja olen uskonut miehenkin olevan onnellinen ja yhtä rakastunut kuin minäkin. Nyt aivan yhtäkkiä hän viikonloppuna muutti mieltään eikä tunnu enää pitävän minusta. Itse olen jo luopunut omasta asunnosta ja olen vaihtamassa työpaikkaa, mutta nyt en enää tiedä saanko miehen enää taivuteltua pitämään minusta vai onko tämä lopun alkua

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman aloitteesta yhteenmuuttoa alettiin puuhata? Ja kauanko olette tunteneet toisenne?

Oletteko tähän saakka asuneet eri vai samalla paikkakunnalla?

Vierailija
2/7 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikö ns vieras kettu kolossasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että pitäisi "taivutella" joku pitämään itsestään kuulostaa aika pahalta. Ei rakkautta voi pakottaa esiin manipuloimalla, ja vaikka pystyisitkin ylipuhumaan hänet ihastumaan sinuun uudestaan niin tuskin se kovin kauaa kestää. Voi olla sinullekin aika raskasta.

Mutta olihan tuo mieheltä ikävästi tehty, ja ymmärrän että sinusta tuntuu pahalta. Avasiko hän yhtään syytä mielenmuutokselle, onko joku oma elämänkriisi päällä vai onko hän sitä mieltä että teit jotain väärin?

Joka tapauksessa on ehkä parempi että mies muuttaa mielensä nyt, eikä sitten kun olette jo muuttaneet yhteen ja asuneet pari kuukautta saman katon alla. 

Vierailija
4/7 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshuomasi, että aidan takana ruoho on vihreämpää. Parempi ero nyt, kuin löysässä hirressä roikkuminen.

Vierailija
5/7 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vaihtoehtoa sille, miksi näin kävi.

a) Miehesi on nössykkä ja lähti tosipaikan edessä häntä koipien välissä luikkimaan pakoon.

b) Olet painostanut (huomaamattasi?) miestä tekemään ratkaisun, jota hän ei halua tehdä.

c) Kävi niin huono tuuri, että mies sattui juuri nyt pettämään tai rakastumaan johonkin toiseen naiseen.

Vierailija
6/7 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme vaihtoehtoa sille, miksi näin kävi.

a) Miehesi on nössykkä ja lähti tosipaikan edessä häntä koipien välissä luikkimaan pakoon.

b) Olet painostanut (huomaamattasi?) miestä tekemään ratkaisun, jota hän ei halua tehdä.

c) Kävi niin huono tuuri, että mies sattui juuri nyt pettämään tai rakastumaan johonkin toiseen naiseen.

Voivat olla kaikki kolmekin totta yhtä aikaa.

Vierailija
7/7 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee Saulit ja Jennyt lapsi kehiin vaan kyllä se suhteen pelastaa.