Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen on vaaka?

Vierailija
07.04.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Marimekot taatusti. Arvottaa ihmisetkin ulkonäön ja tittelin mukaan. Pinnallinen ja tyhmä.

Vierailija
2/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani vaa' at ovat erittäin sosiaalisia, laajan kaveripiirin omaavia. He ovat myös (yltiö)romanttisia... Vaaka on ihana kumppani suhteen alussa, koska hän haluaa antaa sinulle kaiken! Mutta hän tarvitsee sitä voimakasta ihastumisen tunnetta uudestaan ja uudestaan ja on siksi hidas sitoutumaan, ja sitouduttaankin ihastuu helposti muihin. Voi siis olla hyvin potentiaalinen pettäjä.

Vaaka on herkkä ja ailahtelevainen, sitä kuvastaa hyvin ihan oikea vanhanaikainen vaaka. Jos tulee mitä tahansa muutosta vaa' an elämään (lisäät vaakakuppiin jotain) vaaka heiluu aikansa ennenkuin sopeutuu/rauhottuu.

Vaa' at ovat tosi kivoja ystävinä, mutta rakastajina ainakin meikäläiselle (härkä- tasaisuutta ja rauhaa rakastava) aivan liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esteetikko, vähän pinnallinen, pientä snobimaisuutta havaittavissa, tykkään tuhlata ja viettää leppoisaa elämää.

Olen tosi seksuaalinen mutta kyllästyn nopeasti.

Niin joo, olen myös taiteellinen, siis on silmää ja on ihan oikeitakin lahjoja(tai jos niille olisi joskus tehnyt jotain) ja LAISKA!

Oliko nämä kaikki vaa' alle tyypillisiä ominaisuuksia?

Vierailija
4/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikävaaka on uskollinen hautaan asti, en mene tunteiden mukana, en ole tuuliviiri, en ole hempeä (mun härkämieheni on meistä se romantikko), enemmän ankaran arkirealisti. Rakkauteeni ei kuulu voimakas ihastuminen, mutta sitoudun kyllä hyväksi katsomaani ihmiseen nopeasti. En omista juuri mitään merkkituotteita, ja jos sellaisen ostankin, ostan sen takia, että pidän kyseisestä esineestä. Ystäväpiirini on pieni, mutta tiivis.

Ulkonäkö ei ole minulle ylitsevuotavan tärkeää, vaikka olenkin tulenpalava esteetikko (näen kauneutta kaikessa). En ole pinnallinen, enemmän sellainen syntyjä syviä luotaava. En pidä pinnallisuudesta.

Veljeni on myös vaaka: ei juurikaan huolehdi ulkonäöstään, on sellainen maalaismies, jörö ja hiljainen, mutta sympaattinen. Kiltti. Avovaimonsa ei ole mikään missi kasvoiltaan tai vartaloltaan, mutta veljeni mielestä selvästi maailman kaunein nainen.

Vaa' at ovat eläinradan väärin ymmärretyin merkki. :(

Vierailija
5/5 |
07.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen epävarma luonteeltani, inhoan riitoja ja yritän olla diplomaattinen, haluaisin kaiken olevan sopusointuista, uskollinenkin olen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme