Lue keskustelun säännöt.
voiko kohtutulehduksesta jäädä jotain vaurioita? Onko kohtutulehdus vakava?
Kommentit (4)
Minulla kerran epäiltiin, kun oli kamalia kipuja, mutta ei hajua. Jäi epäselväksi. Joku ajatteli keskenmenon kaavinnassa menneen verta vatsaonteloon ja kipujen johtuvankin siitä. Enpä tiedä mikä oli. Vaivasi viikkoja ja lääkitys ei auttanut. Eli miten teillä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja ekan synnytyksen jälkeen jäi istukkaa kohtuun samoin toisen jälkeen.
antibioottitiputuksessa.
Oireina oli vatsakipua, kuumetta ja pahanhajuista vuotoa. Kaavinta tehtiin 6 päivää synnytyksen jälkeen.
mulla ollut 3 kertaa ja en ole ihan helposti raskautunut.