Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverin ruokatavat vituttaa

Vierailija
09.10.2017 |

Oikeesti. 15 vuotta oon jo katellut, kun se joka päivä lounastauolla syö samaa ruokaa. Joka ikinen päivä mikrossa kaurapuuroa, päälle reilusti puolukkasurvosta ja koko komeus syödään happaman näköisesti irvistellen.
Miksi hemmetissä syödä vuosikaudet samaa ruokaa, kun se vielä kaiken lisäksi on selkeästi pahaa! Kysyn vaan.

Kommentit (205)

Vierailija
161/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti syö joka päivä lounaaksi saman pakastenakkikeiton

Mä en ymmärrä tämmösiä ihmisiä :D Ei tulisi mieleenikään kuitenkaan valittaa sellaisesta että mitä kukakin syö. Mutta en ymmärrä sellaisen ihmisen sielunmaailmaa, joka syö JOKA PÄIVÄ samaa ruokaa. Siis oikeasti joka päivä vaikka 20 vuoden ajan :D

Mutta annas kun arvaan, Antti Holmaa ymmärrät? Hänhän syö juuri niin. Se jonkun äiti tai työkaveri on naurettava ja säälittävä, mut julkku-Antti ei tietenkään.

Vierailija
162/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä missä jengi on töissä. En voi kuvitella, että täällä joku ryystäisi tai maiskuttaisi tai muutenkaan sikailisi syödessään...  saatika sitten, että keittelisi jotain omia perunoita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla entinen työkaveri odotti kovasti eläkkeelle pääsyä (lopulta mekin aloimme toivoa sitä). Oli laskenut jo puoltavuotta aikaisemmin, mikä työvuoro silloin sattuisi olemaan, tehtiin kolmivuorotyötä. Viimeiselle kuukaudelle hankki oikein aamukamman ja sit arvuutteli meitä, kuinka monta päivää vielä jäljellä. Kun se eläkepäivä vihdoin viimein tuli ja oli aamuvuorossa, niin kysyin sit, että mitenkäs nyt sitten meinaat tätä suurta päivää juhlistaa. Sanoi, että oikein kunnolla herkuttelemaan,kun mieskin sattui olemaan sopivasti poissa. Aattelin, että menee johonki hienoon ravinteliin syömään. Sanoi ostavansa purkin kokkelipiimää ja HK -n lenkkimakkaran.Varmaankin tätä kulinaristista hetkeä kannatti odottaa.

Ei teille tullut mieleen, että työkaveri tekee teistä pilkkaa? Eipä silti, vaikka olisi tosissaan ollut niin olisin mieluimmin hänen kaverinsa kuin kyttääjän. Mikään ei ole niin virkistävä kuin ystävä jota ei kiinnosta mitä muut ajattelevat ja joka uskaltaa olla rehellisesti se mitä on ja kertoa mistä tykkää ilman "mun pitää syödä sushia vaikka en tykkää sushista koska on hienoa syödä sushia". Näistä väkisin-sushia-syövistä helsinkiläisistähän tehtiin vastikään ihan tutkimus. SE oli säälittävä juttu.

Vierailija
164/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kii kirjoitti:

Minulla oli työkaveri, joka nassutti ruokaa ruokaa huulten välissä siten että huulet liikkuivat nopeaa vauhtia ja kuului semmoinen litisevä ääni. Oli aivan painajaista joutua hänen kanssaan vastakkain istumaan, muuten siis kiva tyyppi, mutta se ääni ja se ruoka siinä puoliksi suusta ulkona sai voimaa pahoin.

Mulla oli sellainen kilkuttajatäti, joka oli entisessä elämässään ollut varmaan joku kirkonkellojen soittaja. Siirteli koko ajan astioitaan niin että ne kilisivät ja osuivat toisiinsa. Ruuat oli monessa pienessä rasiassa ja lasissa (joihin ne siirrettiin armottomalla kilinällä ensin isommista) pöydällä ja jokaisessa oli erilaiset aterimet, ja välillä otettiin vähän pikkulusikalla tuota hilloa tuosta, kilkuti, ja sitten lusikalla tästä, kilkuti, ja vähän lisää margariinia veitsellä, kilkuti. Olin tulla hulluksi sitä seuratessa. Yleensä pyörsin ovella pois kun näin hänet.

Vierailija
165/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko syödä sitä kirjoitti:

No onneksi ei syö kalapaistosta ja lämmitä sitä mikrossa, hyi mikä pesemätön v###n haju lemahtaa koko taukotilaan. :(( Ja kuka siinä mikrossakaan enää ruokaansa viittii lämmittää.

Eikä!

Meillä on töissä just tällanen silakkalaatikko-kusipimpsankäry -terroristi.

Ei tajunnu, vaikka pari kertaa kannettiin mikro sen työhuoneeseen.

No voi hemmetti. Mä en voi syödä kotona kalaa koska mies on allerginen ja hajukin ottaa henkeen. Töissä on ainut mahdollisuus syödä kalaa ja ostan usein kalapaistos-eineksen. En tiennyt että se haisee kusipimpsalle ☹ Tonnikalakin on hemmetin tylsää ja raskaana ollessa ei vakuumilohet ole sallittuja. Mitähän kalaruokaa sitä sitten voisi vielä kokeilla? Kalakeittoakaan ei joka viikko jaksaisi syödä.

Tuommoisista moukista ei tarvitse välittää. Jos joku on vakavasti allerginen, se on eri asia kuin "en tykkää tost hajusta" -huuhaailu. Syöt mitä haluat ja ajattele, me ei onneksi tiedetä mille "kusipimpsa" haisee, mutta tuo nyrpistelijä tietää..

Vierailija
166/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä syön joka paivä puuroa huonon vatsani takia. Suurin osa hedelmistä aiheuttaa kovia kipuja.

Vierailija
167/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaveri syö puuroa niin et laittaa lusikan suuhun, imaisee puurosta osan ja pullautta sen puolillaan puuroa täynnä olevan lusikan suusta ulos. En voi katsoa 😨

Miksei voi ottaa vähemmän ja syödä lusikallista kerrallaan?

Seuraavalla kerralla tarjoa sille vihjeeksi teelusikkaa....

Nuo mikronkantaja-työpaikkakiusaajat varmaan tarjoaisivat pilliä.

Vierailija
168/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhä?

Ollaan ihan hyväpalkkaisessa duunissa.

Luulis, että 15 vuodessa olis jonkun muunkin edullisen ruoan keksinyt. Kaalilaatikkoa vaikka.

Jos olette noin pitkään olleet samassa työpaikassa niin kai sä voit jo ihan suoraan kysyä häneltä?

Ei me oikeestaan olla niin tuttavallisissa väleissä, että juuri puhittais keskenämme. Siks kyselen täällä. Jos sattuisi vaikka lukemaan palstaa ja antamaan tätä kautta selityksen.

..antamaan selityksen?! ANTAMAAN SELITYKSEN?! Miksi hänen pitäisi antaa sinulle selitys?! Selitäpä se ensin.

Vierailija
169/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tämmösiä ihmisiä :D Ei tulisi mieleenikään kuitenkaan valittaa sellaisesta että mitä kukakin syö. Mutta en ymmärrä sellaisen ihmisen sielunmaailmaa, joka syö JOKA PÄIVÄ samaa ruokaa. Siis oikeasti joka päivä vaikka 20 vuoden ajan :D

Minä syön joka aamu paahdettua ruisleipää, jonka päälle laitan margariinia ja juustoa sekä maustamatonta jukurttia, johon laitan hedelmämysliä. Noiden kanssa menee pari kupillista maitokahvia. En ole vielä kyllästynyt noihin. Töissä syön mikrokaurapuuroa, viilin ja jonkun hedelmän. En ole vielä kyllästynyt noihinkaan. Töiden jälkeen ja viikonloppuisin kokkaan ja leivon vaikka mitä.

Vierailija
170/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosikkoa porukkaa tässä ketjussa :D

Vierailija
171/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua työkavereissa ärsyttää niiden kahvihuonekäyttäytyminen kuin eväsvalinnat.

Vierailija
172/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain kommentoimaan, että pienet on murheet joillakin ,kun jaksaa tälläisestä aiheesta ihan keskustelun aloittaa

Vierailija
173/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on ainoa asia mikä työkaverissa vituttaa, niin olet päässyt helpolla, nauti!

Vierailija
174/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syön joka aamu paahdettua ruisleipää, jonka päälle laitan margariinia ja juustoa sekä maustamatonta jukurttia, johon laitan hedelmämysliä. Noiden kanssa menee pari kupillista maitokahvia. En ole vielä kyllästynyt noihin. Töissä syön mikrokaurapuuroa, viilin ja jonkun hedelmän. En ole vielä kyllästynyt noihinkaan. Töiden jälkeen ja viikonloppuisin kokkaan ja leivon vaikka mitä.

Miten se jogurtti pysyy siinä leivän päällä, entä myslit sitten? Aika mielenkiintoinen yhdistelmä leivänpäällisiä kyllä, mutta jos siitä tykkäät, niin antaa mennä.

Vierailija
175/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sellainen, joka pärjää töissä jahvin voimalla, tai eväät ovat aina samat, tyyliin mikropizza kylmänä. Harvoin syön mitään, eikä voisi vähempää kiinnostaa muiden eväät.

Sama jatkuu kotona; Ruoka on polttoainetta, inhoan kokkailua ja ruisleipä juustolla ja tomaatilla on peruseväs vuodesta toiseen. Hyvin pysyn hengissä ja terveenä.

Vierailija
176/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun evääsi ovatkin fiksumpia kuin kaurapuuropuolukkasurvos-tyypin!

Vierailija
177/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsytti kun työtoveri ensin pälyili ympärilleen ja alkoi puhua hiljaisella salaperäisellä äänellä aina lounaalla, ei muutoin väliä, kaikki eivät olisi halunneet jutella kun ainoa rauhallinen hetki töissä.

Ei ikinä kysynyt sopiiko ja aiheet joskus huonoa tekeviä.

Vierailija
178/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnnitä huomio pois kyseistä henkilöstä. ei teidän ole pakko seurata työkaveria. mieti vain omia asioitasi

Vierailija
179/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi mua ärsyttää työkavereiden lounaallakäynti. Ensin pitää miettiä, mihin mennään lounaalle, mitä missäkin paikassa on tarjolla, kuka haluaa sitä ja kuka tätä, kun lähtee kenen kanssa mihinkin ja koska. Sitten käydään lounaalla ja sen jälkeen vertaillaan, mitä ja millaista kelläkin oli lounaalla ollut ja kenen olisi myös pitänyt päästä mukaan mihinkin porukkaan.

En vaan jaksa. Lisäksi lounasaika on avokonttorissa parasta aikaa saada keskittymistä vaativia hommia tehdyksi.

Vierailija
180/205 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se SAATANAN työkaveri on lukenut eräänkin VAUVA-lehden kekmskustelupalstan AIHE VAPAA -osiota, jossa säästövinkeiksi annetaan mennä metsään poimimaan marjoja talven varalle, ja syömään lounaaksi puuroja, kalliiden mikrovalmisruokien sijaan!

Noin, mysteerinne on ratkaistu, olkaapa hyvät.

Terveisin, Holmesin Sherlock