Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen miehen pettävän

Vierailija
09.10.2017 |

Mistä voi tunnistaa pettävän miehen? Emme asu vielä yhdessä mutta intuitio sanoo jonkun olevan vialla. Parisuhdetta takana 1,5 vuotta.

Miehelläni on ollut paljon naisia ennen suhdettamme enkä siitäkään syystä edelleenkään ole varma pystynkö luottamaan.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastuin kerran pettäjään. Hän sanoi että ennen minua ei ole koskaan rakastanut ketään ja siksi on pettänyt. Minä hölmö uskoin. Arvatkaa pettikö. Aikani toivoin parasta ja katsoin läpi sormien, selittelyn itselleni parhain päin epämääräisyyksiä. Kunnes jäi rumalla tavalla kiinni. Aavistukseni olivat valitettavasti olleet koko ajan oikeita. Sain kaupan päälle klamydian ja tippurin. Ne paranivat aikanaan, mutta arvet sydämessä pysyvät varmaan loppuiän.

Miten tämä suhde sitten alkoi? Mies näki sinut jossain ja iski heti kiinni ja kertoi rakastavansa sinua enemmän kuin ketään?

Itse asiassa tunsimme pari vuotta ennen kuin mitään tapahtui. Omalta puoleltani tunteet olivat syviä. En varmaan saa koskaan tietää välittikö mies minusta oikeasti.

Vierailija
42/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein koska suhde ja mies ovat itselle erityisiä ja ainutlaatuisia, tulee oletettua väärin, että itse on myös erityinen miehelle. Pettäjän kanssa näin ei ole, vaikka juuri pettäjä usein hehkuttaa ainutlaatuisuuttasi ja sitä, miten ei ole koskaan ketään näin paljon rakastanut.

Lisäksi harhaan saattaa liittyä vielä yleisemminkin käsitys itsestä aivan erityisenä naisena/miehenä. Tällaiset ihmiset päätyvät pettäjiksi ja petetyiksi normaalia useammin. Koska he ovat niin ainutlaatuisia, heitä eivät koske normaalit todennäköisyydet ja rajoitukset :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen ollut epäileväinen alusta asti. Meillä kuitenkin ihanaa suhdetta takana 1,5 vuotta.

Nyt epäluottamus on taas nostanut päätään.

Ja olen se nainen, jonka kanssa mies petti entistä.

Tunnen yhden naisen joka on tähän menestyä pettänyt ihan jokaista miestä teinistä asti. Usein aloittanut uuden suhteen juuri sen kanssa jota käytti pettämiseen. Välillä säälin niitä miehiä ja miten pihalla ne on sen naikkosen toimista vaikka oikeasti ovat siinä mukana.

Varmaan aika lumoava nainen. Kuvaa?

Jos löydän laudan kuvan lyhyessä poikatukassa. Luonne on myös suolesta, jatkuvaa turhasta itsensä ylistämistä ja draamaa. Joskus jaksoin miettiä mitä ne siinä näkee mutta en enää vaivaa päätäni kun itse suljin sen pois elämästäni juuri tuollaisen draaman takia mihin koitti myös minut sotkea. Kaikkia niitä mihin yhdistä hirveä kaipuu rakkauteen niin kai se naikkosen osaa esittää sitä sitten.

Vierailija
44/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite sain tietää ainoastaan kunnon salapoliisityön avulla, koska ei kysyessä myöntänyt mitään. Selvitin outoja menoja varovasti muiden ihmisten kautta, kävin jopa katsomassa, että onko missä on. Näistä paljastui, että valehteli menojaan. Tutkin myös kalsareita (tyyliin tiesin miehen lähteneen suihkusta ja palasi touhutippasissa ja spermasissa kalsareissa) ja muuta hullua, mutta tuotti "toivotun" tuloksen ja salasuhde paljastui.

Oli jatkunut jonkin aikaa ja viikossa ensimmäisistä epäilyistä olinkin saanut kaiken tarvittavan aineiston, jolla sain miehen myöntämään. Naisen vaisto ei petä.

Vierailija
45/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olen ollut epäileväinen alusta asti. Meillä kuitenkin ihanaa suhdetta takana 1,5 vuotta.

Nyt epäluottamus on taas nostanut päätään.

Ja olen se nainen, jonka kanssa mies petti entistä.

Tunnen yhden naisen joka on tähän menestyä pettänyt ihan jokaista miestä teinistä asti. Usein aloittanut uuden suhteen juuri sen kanssa jota käytti pettämiseen. Välillä säälin niitä miehiä ja miten pihalla ne on sen naikkosen toimista vaikka oikeasti ovat siinä mukana.

Varmaan aika lumoava nainen. Kuvaa?

Jos löydän laudan kuvan lyhyessä poikatukassa. Luonne on myös suolesta, jatkuvaa turhasta itsensä ylistämistä ja draamaa. Joskus jaksoin miettiä mitä ne siinä näkee mutta en enää vaivaa päätäni kun itse suljin sen pois elämästäni juuri tuollaisen draaman takia mihin koitti myös minut sotkea. Kaikkia niitä mihin yhdistä hirveä kaipuu rakkauteen niin kai se naikkosen osaa esittää sitä sitten.

Kyllä miehet haluavat naista jolla on haku päällä. Ei tarvitse olla mikään missi tai edes luonnetta.

Vierailija
46/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite sain tietää ainoastaan kunnon salapoliisityön avulla, koska ei kysyessä myöntänyt mitään. Selvitin outoja menoja varovasti muiden ihmisten kautta, kävin jopa katsomassa, että onko missä on. Näistä paljastui, että valehteli menojaan. Tutkin myös kalsareita (tyyliin tiesin miehen lähteneen suihkusta ja palasi touhutippasissa ja spermasissa kalsareissa) ja muuta hullua, mutta tuotti "toivotun" tuloksen ja salasuhde paljastui.

Oli jatkunut jonkin aikaa ja viikossa ensimmäisistä epäilyistä olinkin saanut kaiken tarvittavan aineiston, jolla sain miehen myöntämään. Naisen vaisto ei petä.

Susta saisi ap ottaa mallia eikä vatvoa vain päässään tätä! Ei tommoinen johda mihinkää, pitää tehdä asialle jotain. 

Vierailija
47/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitten voisi päätellä, että on erityinen jollekin?

Vierailija
48/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi olla 100% varma että puoliso ei peitä ja epävarmuudessaan olla suhteessa joka ei ole onnellinen?

Vierailija
49/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään sellaista, joka on joskus pettänyt.

Mutta joka on päättänyt, että ei halua pettää enää uutta kumppania ?

Vierailija
50/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään sellaista, joka on joskus pettänyt.

Mutta joka on päättänyt, että ei halua pettää enää uutta kumppania ?

Päätös on ollut aina olla pettämättä niin vain tapahtui vuosikymmeniä sitten sen jälkeen ei.