Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Epäilen miehen pettävän

Vierailija
09.10.2017 |

Mistä voi tunnistaa pettävän miehen? Emme asu vielä yhdessä mutta intuitio sanoo jonkun olevan vialla. Parisuhdetta takana 1,5 vuotta.

Miehelläni on ollut paljon naisia ennen suhdettamme enkä siitäkään syystä edelleenkään ole varma pystynkö luottamaan.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on miehen kanssa pitkä historia ja hän on todella ihana puoliso muuten. Ainoa on tämä luottamusasia. Pelkään sitä, että jää vielä rysän päältä kiinni ja maailmani murenee.

Osa minusta toivoo, että mies osaisi nyt arvostaa suhdetta kun tietää mitä voi menettää.

Oletko yksi näistä lukuisista joiden kanssa pettänyt aiemmin parisuhteessa ollessaan? Siitäpä voit päätellä paljon, jos olet.

Vierailija
22/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette ota sellaista miestä, joka ei kelpaisi edes kellekään muulle ja ei ole aiempia suhteita? Ei tarvitsisi stressata

Kyllä moni varmaan ottaisikin, jos kokisi hänet haluttavana. Todennäköisyys, että mies olisi haluttava vain ja ainoastaan yhden naisen silmissä, on kuitenkin aika olematon. Ja miksi kukaan "ottaisi" miehen, jota ei halua? Haluaisitko sinä sitten olla parisuhteessa, jossa ei ole seksiä eikä läheisyyttä eikä toista ylipäänsä vähempää voisi kiinnostaa seurasi? Jos, niin sittenhän voit itse ottaa naisen, jota kohtaan et tunne pienintäkään kiinnostusta tai halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä voi tunnistaa. Mua on petetty kaikissa suhteissa ja aina se on tullu yllätyksenä. On kokeiltu jännikset ja kiltit miehet. Samanlaisia kusipäitä ne kaikki on.

ei kilttimies voi pettää, koska ei se saa naisia.

Vierailija
24/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä voi tunnistaa. Mua on petetty kaikissa suhteissa ja aina se on tullu yllätyksenä. On kokeiltu jännikset ja kiltit miehet. Samanlaisia kusipäitä ne kaikki on.

ei kilttimies voi pettää, koska ei se saa naisia.

Kiltillä tarkoitinkin miestä, joka käyttäytyi hyvin, ei riidelty koskaan, oli mukavan ja normaalin oloinen. Kiltti sikäli, että ei ryypänny, ei hakannu eikä ollu omilla teillään. Ei ollu henkistä eikä fyysistä väkivaltaa. Kaikin puolin normaali suhde.

Ja niin vain sekin pyöritti toista naista selkäni takana.

Vierailija
25/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä nyt miksi edes aloit seurustelemaan hänen kanssaan? Etkö yhtään ajatellut? Annoit vain tunteiden viedä? Ja miten vanhoja olette?

Vierailija
26/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan epäile, kaikki pettää kun sopiva tilaisuus tulee. Noh, mitä sitten?

Vierailija
27/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä nyt miksi edes aloit seurustelemaan hänen kanssaan? Etkö yhtään ajatellut? Annoit vain tunteiden viedä? Ja miten vanhoja olette?

Mitä muita syitä on alkaa seurustella kuin tunteet?

Vierailija
28/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mies on tunnettu pettäjä? Eikö pitäisi vältellä tuollaista miestä? Miten tollaisen kanssa voi olla onnellinen jos kokoajan joutuu miettimään pettääkö hän tälläkin hetkellä?

Vierailija
29/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa vaikkapa perheen

Vierailija
30/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö mies on tunnettu pettäjä? Eikö pitäisi vältellä tuollaista miestä? Miten tollaisen kanssa voi olla onnellinen jos kokoajan joutuu miettimään pettääkö hän tälläkin hetkellä?

Aivan. Tuo kohta. Onko ap luottanut alussa vai aina ollut epäilys?

Vierailija
31/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet vievät.. Minä 28 ja mies 34

Vierailija
32/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ollut epäileväinen alusta asti. Meillä kuitenkin ihanaa suhdetta takana 1,5 vuotta.

Nyt epäluottamus on taas nostanut päätään.

Ja olen se nainen, jonka kanssa mies petti entistä.

Vierailija
33/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olen ollut epäileväinen alusta asti. Meillä kuitenkin ihanaa suhdetta takana 1,5 vuotta.

Tavallaan ihan oikein sulle. Mutta siis uskoitko jossain vaiheessa että sä olet se oikea hänelle jonka takia ei enää pettäisi? Vai ajattelitko ollenkaan tätä pettämiskuviota? Ei kai ne alkuhuuman tunteet nyt 1,5 vuotta kestä. Enemmänkin 0,5v.

Vierailija
34/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkuhuuma ei ole kadonnut mihinkään. Ja mies muutenkin vaikuttaa olevan onnellinen meidän suhteesta. Epäilen vaan, että pettää silti salaa.

Olin hyvin rakastunut mieheen jo ajat sitten ja ajattelin meidän kuuluvan yhteen. Tiedän silti toimineeni väärin aikoinaan, mutta mies se oli suhteessa enkä minä.

Vierailija
35/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä alkuhuuma ei ole kadonnut mihinkään. Ja mies muutenkin vaikuttaa olevan onnellinen meidän suhteesta. Epäilen vaan, että pettää silti salaa.

Olin hyvin rakastunut mieheen jo ajat sitten ja ajattelin meidän kuuluvan yhteen. Tiedän silti toimineeni väärin aikoinaan, mutta mies se oli suhteessa enkä minä.

Älä viitsi sanoa "meillä alkuhuuma ei ole kadonnut mihinkään". Mistä sinä tiedät mitä mies ajattelee? Voi olla jo täysin kyllästynyt ja nyt etsii jo uusia naisia. Hommaa se yksityisetsivä jos olet noin epäileväinen, ei toi ole enää mikään hyvä suhde.

Vierailija
36/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin kerran pettäjään. Hän sanoi että ennen minua ei ole koskaan rakastanut ketään ja siksi on pettänyt. Minä hölmö uskoin. Arvatkaa pettikö. Aikani toivoin parasta ja katsoin läpi sormien, selittelyn itselleni parhain päin epämääräisyyksiä. Kunnes jäi rumalla tavalla kiinni. Aavistukseni olivat valitettavasti olleet koko ajan oikeita. Sain kaupan päälle klamydian ja tippurin. Ne paranivat aikanaan, mutta arvet sydämessä pysyvät varmaan loppuiän.

Vierailija
37/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rakastuin kerran pettäjään. Hän sanoi että ennen minua ei ole koskaan rakastanut ketään ja siksi on pettänyt. Minä hölmö uskoin. Arvatkaa pettikö. Aikani toivoin parasta ja katsoin läpi sormien, selittelyn itselleni parhain päin epämääräisyyksiä. Kunnes jäi rumalla tavalla kiinni. Aavistukseni olivat valitettavasti olleet koko ajan oikeita. Sain kaupan päälle klamydian ja tippurin. Ne paranivat aikanaan, mutta arvet sydämessä pysyvät varmaan loppuiän.

Miten tämä suhde sitten alkoi? Mies näki sinut jossain ja iski heti kiinni ja kertoi rakastavansa sinua enemmän kuin ketään?

Vierailija
38/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden naisen joka on tähän menestyä pettänyt ihan jokaista miestä teinistä asti. Usein aloittanut uuden suhteen juuri sen kanssa jota käytti pettämiseen. Välillä säälin niitä miehiä ja miten pihalla ne on sen naikkosen toimista vaikka oikeasti ovat siinä mukana.

Vierailija
39/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden naisen joka on tähän menestyä pettänyt ihan jokaista miestä teinistä asti. Usein aloittanut uuden suhteen juuri sen kanssa jota käytti pettämiseen. Välillä säälin niitä miehiä ja miten pihalla ne on sen naikkosen toimista vaikka oikeasti ovat siinä mukana.

Varmaan aika lumoava nainen. Kuvaa?

Vierailija
40/50 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, sitä tuppaa saamaan sitä mitä tilaa... useimmiten.