Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä ei pidä lapsestani

Vierailija
09.10.2017 |

Olen alkanut tapailemaan uutta miestä, joka ei pidä ajoittain adhd:n takia villistä lapsestani. Olen yrittänyt puhua tälle tilanteesta, mutta ei tunnu ymmärtävän.

Miten hankkiutuisin hänestä eroon? Tuntuu siltä, että yhteinen puolivuotisemme tulee väkisin päätökseensä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsestako?

:0)

Vierailija
2/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hankkiutuisin kenestä eroon - lapsesta vai miehestä? Väistämättä herää tämä kysymys, kun kerran seurustelet miehen kanssa, joka ei pidä lapsestasi. Eikö se nyt ole ensimmäinen asia, minkä pitää natsata, että uusi kumppani hyväksyy sinut "taakkoinesi"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei se puhumalla parane, joko pitää tai ei. Aika harva mies pitää toisten pennuista.

Vierailija
4/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsesta tietenkin. Mies on aivan ihana! Lapsi oli ensimmäiset 4 vuotta isänsä kanssa ja ollut nyt minulla puoli vuotta, kun ei tuo saa sitä kuitenkaan kasvatettua työnsä takia.

AP

Vierailija
5/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen jonnekin, tarpeeksi kauas, ettei osaa kotiin. Pösilö.

Vierailija
6/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tästä aiheesta olisi voinut saada 8-sivuisen provon, mutta sä mokasit jo ensimetreillä!

Vierailija
7/7 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikooko ap pitää sen viallisen lapsen, vaikka tarjolla olisi ihana uusi mies? Näiden av:n juttujen perusteella ihana mies on sellainen harvinaisuus, että parikin lasta voi laittaa lastenkotiin kasvamaan, jos ne tulevat miehen tielle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän