Kuinka kauan teillä kesti raskautua?
Viime oviksessa aloimme yrittämään ja mikä pettymys kun menkat alkoivat pari pv sitten.
Tiedän kyllä että harvoin tärppää ekalla kerralla, mutta kertoilkaa, miten kauan meni?
Kommentit (157)
Ekasta yrityskierrosta. Minulla on lisäksi vain toinen munasarja kunnossa ison kystan takia, oli yllätys kuinka nopeaa onnistui. Ehkä antaa toivoa samassa tilanteessa oleville: yksikin munasarja riittää. :)
Ai kauanko kesti rakastua? Täytyy vilpittömästi sanoa ettei mennyt montaakaan minuuttia.
3 yrityskertaa, 1. En katsonut ovulaation ajankohtaa sen tarkemmin ollenkaan.. 2. Kerta kiinnittyi, mutta menkat alkoivat tosi paljon myöhässä tosi runsaina (epäilen tuulimunaa tai varhainen keskenmeno) 3. Harrastimme seksiä tosi usein ja ovulaatioviikolla melkein päivittäin.. tästä tärppäsi ja nyt 3. Kuulla raskaana.
Suosittelen harrastamaan seksiä ihan oikeesti paljon jos haluaa, että tärppää nopeasti<3
infidently, koska kiinnostusta ei herännyt vietkong kakarasta.
Ensimmäinen raskaus 7 vuotta -> kohdunulkoinen
Toinen raskaus 2,5 vuotta kohdunulkoisen jälkeen -> varhainen keskenmeno
Ensimmäinem rakkaus kesti viikon.
Toinen kaksi.
Kolmas läpi elämän.
Minulla kesti rakastua vain yhden silmänräpäyksen.
1. heti ekasta kierrosta kun ehkäisy jätettiin
pois
2. heti ekalsta kierrosta kun alettiin
yrittämään
3. oli yllätysvauva (varmoilla päivillähän ei
tulla raskaaksi, eihän)
Ekan aikaan olin 27v, tokan 29v ja kolmannen 33v.
Sisko taasen on ainoansa saannut pitkien hedelmällisyyshoitojen ansiosta 36 vuotiaana ja toista ei ole tullut useista hoidoista huolimatta. Tasan ei mennyt meidän nallekarkit... :(
Esikoinen 6kk pillereiden lopettamisesta, 2. ja kolmas lapsi eka kierrosta (ehkäisynä lasten välissä oli kortsu).
Molemmat ekasta kierrosta. Oltiin esikoisen syntyessä 25 v. molemmat ja toisen syntyessä 30 vuotiaina.
Aina on joutunut jännittämään ehkäisyn pettämistä, kun lapsiluku tuli toisen jälkeen täyteen.
Ensimmäinen raskaus 5. kierrosta
Toinen ja kolmas raskaus 1. kierrosta
1. raskaus ekasta yrityksestä, toka tuulimuna 5. kierrosta ja kolmas yritys jatkuu kolmatta vuotta. Haista elämä paska.
1,5 vuotta meni, ennen kuin tulin raskaaksi. Se päättyi keskenmenoon. Jaksoimme vielä yrittää, tästä 4 kk niin olin taas raskaana ja vauva saatiin. :) Olin 27-vuotias kun yritys alkoi.
Ekalla kerralla viisi vuotta, tokalla kolme kuukautta.