Kuinka kauan teillä kesti raskautua?
Viime oviksessa aloimme yrittämään ja mikä pettymys kun menkat alkoivat pari pv sitten.
Tiedän kyllä että harvoin tärppää ekalla kerralla, mutta kertoilkaa, miten kauan meni?
Kommentit (157)
2x Heti paksuks kun ehkäisy jätettiin pois.
Tammikuussa aloitettu yrittämään ja lokakuun alussa eka plussa. Toivottavasti pysyisi kyydissä.
- 4. kierto 31-vuotiaana (+1 pettymys 2. kierrolla)
- 4. kierto 33-vuotiaana (+1 pettymys 2. kierrolla). Imetin edelleen ensimmäistä kun tulin raskaaksi.
10 vuotta. En laskenut kiertoja.
Heti ekasta kierrosta tulin raskaaksi, kun yritettiin lasta. Olen 33-vuotias. Tosin en ole koskaan pitänyt itseäni helposti raskautuvana, koska en ole aiemmin tullut raskaaksi edes vahingossa.
Ekasta kierrosta, seksiä oli jopa kaksi kertaa, oli kiireinen kevät.
Molemmat toisesta kierrosta. Olin 32 ja 38.
Eka kierto, 35v ja kolmas kierto 38v
Kolme kertaa ensimmäisellä yrityksellä.
Periaatteessa kolmas kerta nyt menossa. Ensimmäinen oli sellainen tulee jos tulee, mutta sitten tajusin kuka olen ja aloin laskea ja tarkkailla kehon merkkejä. Kuukautiset kaksi päivää myöhässä, mutta ei tunnu että tämä olisi nyt se kerta.
Menee vähän aiheen vierestä, mutta jotenkin sellainen olo että niin moni asia elämässä on mennyt hyvin ja olen ollut onnekas, tämä on nyt se minun koettelemus. Toki toivon päinvastaista kovasti.
Heti kolme kertaa, vähän päälle kakskymppisenä ja melkein kolmikymppisenä.
Me yritimme mieheni kanssa 6 vuotta tuloksetta. Emme käynneet hoidoissa, mutta hoidot olisivat alkaneet vuoden vaihteessa kun elokuussa saimme tietää esikoisesta. Tyttö synty nyt 2017 kesäkuun 4.pv ja toinen on tulossa laskettuaika 5.6.18. VYÖHYKETERAPIA!!! SITÄ TODELLAKIN SUOSITTELEN!
1.: Ekasta kierrosta, meni kesken
2.: 2 kiertoa, meni kesken
3.: 5 kiertoa, 1. Elävä lapsemme
4.: Ekasta kierrosta, 2. Elävä lapsemme
5.: 4 kiertoa, meni kesken
Olin 28- vuotias kun alettiin yrittää, toisesta yrityskierrosta tulin raskaaksi. Toinen raskaus alkoi myös toisesta kierrosta, mutta meni kesken n. vkolla 9. Pidettiin tauko yrityksessä ja kuopus sai alkunsa toisesta yrityskierrosta ja syntyi terve lapsi.
Kannattaa muistaa, että vuosi on vielä normaali aika ja sitten tutkimuksiin, jos ei säännöllisestä yrityksestä huolimatta ole onnistunut siinä ajassa. Silti kyse voi olla jostain ihan pienestä asiasta, joka on helppo korjata.
Tällaisiin ketjuihin vastaavat keskimäärin useammin ne, joilla on tärpännyt raskaudet nopeasti.
Olen tullut raskaaksi aina heti kun ehkäisy jätetty. Eli kaksi lasta on, 3v ja 3 kk. Välissä oli yksi hyvin alkuvaiheen keskenmeno joka sekin sai alkunsa heti. Olen nyt 33v, mies 43v.
1. puolisen vuotta, 2. ekasta kerrasta
ehkäisyn pois jättämisen jälkeen.
2 vuotta vaikka ollaan molemmat alle 30v. Välillä oli raastavaa ja ahdisti että onnistuuko koskaan vai ei, kuitenkin loppujen lopuksi tämä aikataulu meille hyvä :)