Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaajalla on PAHA OLLA siksi hän kiusaa

Vierailija
08.10.2017 |

Jos hän olisi tyytyväinen ja tasapainoinen ihminen niin hänen käytöksensä olisi ihailtavaa.

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaikki hyvin mutta olin silti kiusaaja, ihan omasta kusipäisyydestä johtui. Olen kyllä saanut anteeksi kiusatuiltani (joilla kaikilla on tällä hetkellä hyvä työ ja perhe, itse siivoojana eikä oikein mtään sosiaalisia suhteita, karma kosti),

Vierailija
22/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti olet väärässä. Kiusaaja on ihan tavallinen ihminen, jolla vain sattuu olemaan hyvät manipulointitaidot ja tarve käyttää niitä toisiin ihmisiin. Rassukkakiusaaja on myytti eikä pidä oikeasti paikkaansa.

Mistä sellainen sadistinen kiusaamistarve oikein kumpuaa?

Se kumpuaa kotoa. Vanhemmat eivät välitä tai ovat avuttomia eivätkä opeta ja kasvata lapsiaan.

Meidän koulussa kiusaajan äiti on 46-vuotias ja pukeutuu teinimäisesti. Pinkkiä yms. Hiukset kuin teinillä ja tyrkyttää itseään jokaiselle miehelle. Isä on kuin lapatossu.

Kiusaaja hakee huomiota kun kotona varmaan on aviokriisi päällä. Kun äiti lutkamainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti olet väärässä. Kiusaaja on ihan tavallinen ihminen, jolla vain sattuu olemaan hyvät manipulointitaidot ja tarve käyttää niitä toisiin ihmisiin. Rassukkakiusaaja on myytti eikä pidä oikeasti paikkaansa.

Tutkimuksissa on selvinnyt että moni kiusaaja on itse ollut myös kiusattu. Itse uskon kyllä että monella kiusaajalla voi ollakin paha olla, se nyt ei vaan tippaakaan oikeuta tekoa.

Vierailija
24/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole. Hän kiusaa, koska on typerä mulkku.

Vierailija
25/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla kiusataan kun ei ymmärretä miten rankkaa voi olla.

Vastatkaa te sitten miksi kiusaatte?

Vierailija
26/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kumpuaa kotoa. Vanhemmat eivät välitä tai ovat avuttomia eivätkä opeta ja kasvata lapsiaan.

Meidän koulussa kiusaajan äiti on 46-vuotias ja pukeutuu teinimäisesti. Pinkkiä yms. Hiukset kuin teinillä ja tyrkyttää itseään jokaiselle miehelle. Isä on kuin lapatossu.

Kiusaaja hakee huomiota kun kotona varmaan on aviokriisi päällä. Kun äiti lutkamainen.

Juu, kiusaajien äiteillä on pinkki tukka.

Vierailija
27/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadismi ja empatiakyvyttömyys kumpuaa varhaislapsuudesta kun vauvan/lapsen tarpeisiin ei vastata. Äti voi olla tunnekylmä tai yliväsynyt ja aikaa ei riitä kaikille lapsille kuten erittäin monilapsisissa perheissä. Olen päätellyt että siksi tietyissä uskonnollisissa piireissä on niin paljon kiusaamista. Kumpuaa varhaislapsuuden hoidon puutteesta.

Vierailija
28/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikeasti pitäisi puhua myös kiusatuista ja hänen sodiaalista taidoistaan.

Lähiaikoina olen törmännyt kahteen "norsuun posliinikaupassa"-tapaukseen, jotka kokevat tulevansa kiusatuksi koko muun koululuokan taholta.

Kyseessä on kuitenkin tavalliset lapset, jotka haluavat leikkiä, eivät tulla jyrätyksi yhden paikalle ryntäävän, kova äänisen määräilijän taholta, joka sitten kotona ilmoittaa tulevansa kiusatuksi. Sitten aikuiset pohtivat mitä tehdä, sanoako lapselle sinun täytyy leikkiä koiraa, ettei yksi tunne itseään kiusatuksi? Sillä niinhän meille on opetettu, kiusaamista on se, että joku tuntee tulleensa kiusatuksi.

Aina asiat eivät ole musta-valkoisia, mutta siitähän ei saa puhua, heti sanotaan olet itse kiusaja, joka kasvattaa kiusaajaa.

Vierailija
29/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta oikeasti pitäisi puhua myös kiusatuista ja hänen sodiaalista taidoistaan.

Lähiaikoina olen törmännyt kahteen "norsuun posliinikaupassa"-tapaukseen, jotka kokevat tulevansa kiusatuksi koko muun koululuokan taholta.

Kyseessä on kuitenkin tavalliset lapset, jotka haluavat leikkiä, eivät tulla jyrätyksi yhden paikalle ryntäävän, kova äänisen määräilijän taholta, joka sitten kotona ilmoittaa tulevansa kiusatuksi. Sitten aikuiset pohtivat mitä tehdä, sanoako lapselle sinun täytyy leikkiä koiraa, ettei yksi tunne itseään kiusatuksi? Sillä niinhän meille on opetettu, kiusaamista on se, että joku tuntee tulleensa kiusatuksi.

Aina asiat eivät ole musta-valkoisia, mutta siitähän ei saa puhua, heti sanotaan olet itse kiusaja, joka kasvattaa kiusaajaa.

Ja aina jonkun pitää tuoda se esimerkki, jossa "kiusaaminen" on kiusatun omaan syytä. 99%:ssa tapauksissa se ei ole millään tavalla kiusatun omaa syytä ja kiusattu ei ole tehnyt mitään ansaitakseen kiusaamista,

Vierailija
30/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P***apuhetta. Olen kurkkuani myöten täynnä tuota kiusaajia paapovaa ja päähän paijaavaa asennetta. Kiusaaja on k**ipää, kuten joku jo tässä ketjussa kiteytti.

Niin minäkin olen. Oltaisiinko vihdoin kävelemässä valoa kohti tästä helkkarin "halaa rikollinen ehjäksi"-vääryydestä? Paijattu on k-päitä jo vuosikymmeniä, mutta eivät ne muuta tee kuin nauravat partaansa ja jatkavat  totuttuun tapaansa. Olisi aika jo myöntää, että maailmaan syntyy epäonnistuneita yksilöitä, joita ei voi parantaa mitenkään, kaikkein viimeksi aivottomalla lässytyksellä, josta ne vaan saavat lisää polttoainetta pahuuteensa.

Vierailija
31/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tälläinen lapsi, jonka mielestä muut kiusaa kun eivät suostu koira- leikkiin.

Prosessi käynnissä, kotona asiasta puhutaan mutta toisaalta pitää jättää homma lapsille itselleenkin. Porukka kasvattaa toisiaan.

Vierailija
32/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se vanha käsitys, mutta se on iät ja ajat sitten osoitettu vääräksi.

Vierailija
33/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aina jonkun pitää tuoda se esimerkki, jossa "kiusaaminen" on kiusatun omaan syytä. 99%:ssa tapauksissa se ei ole millään tavalla kiusatun omaa syytä ja kiusattu ei ole tehnyt mitään ansaitakseen kiusaamista,

Onko sinulla jotain faktaa tuon prosenttilukusi tueksi, vai heititkö sen ihan hatusta keskusteluun?

Vierailija
34/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi tyytyväinen ja tasapainoinen ihminen niin hänen käytöksensä olisi ihailtavaa.

Voi kiusaaja parkaa =( Vai olisiko vihdoinkin aika alkaa huolehtimaan kiusatusta eikä vain paapomaan kiusaajaa?

Vierailija
35/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se tarkoita sitä, että ihminen on rassukka, jos hänellä on paha olla, tuo mitä ap sanoi otsikossaan, on ihan totta!

Vierailija
36/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellä on paha olla. Vai kuvitteletteko te, ettei sadistilla voisi olla paha olla? Hän voi peittää sen itseltään kyllä, ja siksi sadismi on mahdollista, ja näyttää sille, että ei itse kärsi, mutta sellaisella ihmisellä on paha olla sisimmässään, jos vain mitenkään edes pääsisi kosketuksiin sen sisimpänsä kanssa. On ehkä niin paha se olo, ettei siihen voi ilman vankkaaa terapiaa koskeakaan.

Vierailija
37/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusaaja on kusipää, siksi hän kiusaa.

Hän on kusipää, koska kiusaa, mutta hän kiusaa, koka hänellä on paha olla.

Vierailija
38/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Tietynlaiset kiusaajat oikein puhkeavat kukkaan, juuri saadessaan tehdä pahaa. Mitä kierompaa, ensin muka-huomaamatonta pahanteko on, sitä suuremmat kiksit otus saa. Ja viatonta esittävä naama on että voi voi, mitä mä muka oon tehnyt? Näitä valon enkeleiksi naamioituneita paholaisia on aivan liikaa.

Sinä et nyt ymmärrä. Sellainen ihminen on saanut pahaa jota ei pysty käsittelemään, eikä kestämään. Se on totta, ettei hän tunnista sitä itsessään, eikä siksi ehkä itsekään tunnista voivansa pahoin. Mutta jos hän pääsisi kosketuksiin sen pahoinvoinnin kanssa, jonka on joutunut hautaamaan, niin sillä ihmisellä olisi aivan hirveän paha olla. Se haudattu paha olo ei kuitenkaan pysy kiltisti poissa etteikö se ohjailisi kantajaansa. Eihän pahuus muuten vahingollista olisikaan. Kokemansa pahuudenhan voisi silloin vain haudata.

Hän ei kiusaa siksi, että voi hyvin, vaan siksi, että hänellä on sitä pahaa oloa, jonka ovat muut eli oma koti häneen istuttaneet.

Vierailija
39/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä juuri, että ne kiusaajat saa nautintoa pahan tekemisestä. Kiusaajan mielestä hänen elämänsä mukavampaa, kun hän saa loukata muita.

Niin, sitä valoa vasten, että hänhän kärsii niistä hänelle tehdyistä pahuuksista, joten sen levittäminen ympäristöön helpottaa omaa oloa, totta. Mutta hänelle tehtiin ensin pahaa. Tekijänä aikuiset, kun hän oli avuton lapsi.

Vierailija
40/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valta jonkun toisen yli on ihan älyttömän koukuttavaa. Ihan kuin huume tai alkoholi, se tuottaa mielihyvää ja saa jatkamaan. Huomiontarve, pakko saada huomiota hyvällä tai pahalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi