Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaajalla on PAHA OLLA siksi hän kiusaa

Vierailija
08.10.2017 |

Jos hän olisi tyytyväinen ja tasapainoinen ihminen niin hänen käytöksensä olisi ihailtavaa.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihavalla pomolla Tarjeenalla paha olo?

Vierailija
2/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajalla on hyvä olla, mutta kiusaaminen parantaa ennestään hyvää oloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olet väärässä. Kiusaaja on ihan tavallinen ihminen, jolla vain sattuu olemaan hyvät manipulointitaidot ja tarve käyttää niitä toisiin ihmisiin. Rassukkakiusaaja on myytti eikä pidä oikeasti paikkaansa.

Vierailija
4/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihminen (tai ihmiset) on ansainneet kiusaamisen. Jos teet mulle väärin, kärsit itse.

Vierailija
5/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti olet väärässä. Kiusaaja on ihan tavallinen ihminen, jolla vain sattuu olemaan hyvät manipulointitaidot ja tarve käyttää niitä toisiin ihmisiin. Rassukkakiusaaja on myytti eikä pidä oikeasti paikkaansa.

Mistä sellainen sadistinen kiusaamistarve oikein kumpuaa?

Vierailija
6/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot vaikka pahat peräpukamat, kiusaaja tekee silti väärin.

Vierailija
7/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaja on kusipää, siksi hän kiusaa.

Vierailija
8/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Tietynlaiset kiusaajat oikein puhkeavat kukkaan, juuri saadessaan tehdä pahaa. Mitä kierompaa, ensin muka-huomaamatonta pahanteko on, sitä suuremmat kiksit otus saa. Ja viatonta esittävä naama on että voi voi, mitä mä muka oon tehnyt? Näitä valon enkeleiksi naamioituneita paholaisia on aivan liikaa.

Vierailija
9/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Tietynlaiset kiusaajat oikein puhkeavat kukkaan, juuri saadessaan tehdä pahaa. Mitä kierompaa, ensin muka-huomaamatonta pahanteko on, sitä suuremmat kiksit otus saa. Ja viatonta esittävä naama on että voi voi, mitä mä muka oon tehnyt? Näitä valon enkeleiksi naamioituneita paholaisia on aivan liikaa.

Hoidon tarpeessa, tavalla tai toisella

Vierailija
10/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä juuri, että ne kiusaajat saa nautintoa pahan tekemisestä. Kiusaajan mielestä hänen elämänsä mukavampaa, kun hän saa loukata muita.

Vierailija
11/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paradoksaalista kyllä he samalla kärsivät siitä. Kun aina löytyy joku jota kadehtia, koskaan ei voi olla tyytyväinen itseen koska kateus. Tuota ongelmaa ei ole sisäisesti vahvoilla ihmisillä.

Vierailija
12/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajilla on niin vaikeeta!

Siinäpä selitys kaikkeen.

Vierailija
13/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietääkin olla.

Vierailija
14/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kuulla monta vuotta myöhemmin, että kiusaaja oli paikallisen tunnetun kylähullun tytär. Isänsä tyttö selkeästi.

Vierailija
15/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiusannut ketään ainakaan muualla kuin keskustelupalstoilla, mutta sadistisuus tulee siitä jos itseä on kohdeltu sadistisesti, ei ole oppinut muutakaan tapaa kokea elämää. Ei sitä yhtäkkiä aleta empaattiseksi jos itseäkin on aina kohdeltu kuin roskakalaa, eikä kuin ihmistä. Voi olla toteuttamatta sadismiaan mutta sen asteesta riippuen se on yhtä vaikeaa kuin joku koittaisi olla koko ikänsä vaikkapa puhumasta toisille ihmisille.

Vierailija
16/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

P***apuhetta. Olen kurkkuani myöten täynnä tuota kiusaajia paapovaa ja päähän paijaavaa asennetta. Kiusaaja on k**ipää, kuten joku jo tässä ketjussa kiteytti.

Vierailija
17/67 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kusipäätä ei vain yhtään haittaa vaikka häntä kutsuttaisi kusipääksi. Se on joillekin jopa meriitti.

Vierailija
18/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaat, että sinulla on kykyjä manipuloida toisia ja johtaa heitä harhaan. Tätä kautta koet olevasi ylempi, parempi kuin sinun mielestäsi tyhmä kiusattava. Toistuvat onnistumiset ja alistamiset aiheuttavat kaltaisissasi ihailua jua tekvät sinusta luovan ja vahvan. Tämä rokkii sinua jatkamaan, koska kuka tahansa pitää siitä, että suosittu ja ihailtu. Myös pelon käyttö saa sinulle lisää ihailijoita, he ovat puolellasi, koska jos eivät ole, he pelkäävät joutuvansa kiusaamisesi kohteeksi. He tietävät etteivät pysty nousemaan sinun luovuuttasi vastaan, koska ovat olleet puolellasi todistamassa kykyäsi alistaa ns. heikompaa.

Jostain tuolta se kumpuaa.

Vierailija
19/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sanottuna minua ei kiinnosta p*skan vertaa miltä kiusaajasta tuntuu. Minua kiinnostaa miltä minun kiusausta lapsestani tuntuu.

Vierailija
20/67 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut paha olo lähes koko elämäni enkä ole koskaan kiusannut ketään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme