Jokohan sitä raatsisi luopua tuosta telkkarista
Ei ole ollut päällä koko vuonna. Joskus alkukesällä nyppäsin siitä johdotkin seinästä kun ukkosti enkä ole niitä vieläkään takaisin laittanut. Suomalaisia tv-kanavia en ole myöskään enää seurannut ollenkaan.
Tabletilta tulee katsottua nykyään kaikki mitä haluan katsoa.
Kommentit (28)
vieras. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vieras. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liitä tabletti telkkuun ja kattele isommasta ruudusta?
Näh, tässä sängyssä on paljon mukavampi makoilla ja katsella :) ei se isompi ruutu anna minulle mitään lisäarvoa katsomiseen.
ApMusta on mukavampi sängyssäkin katsoa ohjelmia tv:ltä kuin tabletista. Puhelinta jaksaa makoillessa pitää käsissään mutta tabletti on liian iso.
Tässä mahan päällä tää pädi pysyy ihan hyvin, suojakuoren läppä pitää pystyssä tai tyyny tukee. Telkkaria en ole ikinä halunnut makkariin, ruma kapistus.
ApMä kun en katso ohjelmia selällään silmälasien takia ja tablettia ei saa vaikka tyynyä vasten vinoon nojaamaan niin tv löytyy makkarista. Eikä ole edes makkarin rumin elementti, kun mulla on koko toimisto makkarissa, kirjanpitokansiot, tulostin, tietokone ja löytyy jopa jumppavälineetkin.
Mä katselen sängyssä aika usein ihan kyljelläänkin, pädi on silloin myös sängyllä "kyljellään" tyynyä vasten. Lempparipaikkani katsella on kuitenkin olkkarin nojatuoli. Kukin tavallaan :)
Ap
Tee niin kuin parhaaksi näet. Minä katson tv:tä joka päivä ja varmasti katson elämäni loppuun asti, jos vain ohjelmia lähetetään.
Meillä on pidetty vaan pleikkaria varten.
Aika junttia ja 80-lukua vedellä johtoja irti ukkosen takia tänä päivänä.
Olympialaisia on mukava katsella telkkarista. Ne olisivat taas ensi talvena vuorossa :-).
Vierailija kirjoitti:
Onko raatsia sana? Eikö tavallisemmin sanota raaskia?
Achtung!
Se nyt on ihan sama, onko sulla se laite vai ei, yle-veroa joudut maksamaan joka tapauksessa, ellet ole riittävän köyhä.
Mä kun en katso ohjelmia selällään silmälasien takia ja tablettia ei saa vaikka tyynyä vasten vinoon nojaamaan niin tv löytyy makkarista. Eikä ole edes makkarin rumin elementti, kun mulla on koko toimisto makkarissa, kirjanpitokansiot, tulostin, tietokone ja löytyy jopa jumppavälineetkin.