Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokohan sitä raatsisi luopua tuosta telkkarista

Vierailija
08.10.2017 |

Ei ole ollut päällä koko vuonna. Joskus alkukesällä nyppäsin siitä johdotkin seinästä kun ukkosti enkä ole niitä vieläkään takaisin laittanut. Suomalaisia tv-kanavia en ole myöskään enää seurannut ollenkaan.

Tabletilta tulee katsottua nykyään kaikki mitä haluan katsoa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieras. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liitä tabletti telkkuun ja kattele isommasta ruudusta?

Näh, tässä sängyssä on paljon mukavampi makoilla ja katsella :) ei se isompi ruutu anna minulle mitään lisäarvoa katsomiseen.

Ap

Musta on mukavampi sängyssäkin katsoa ohjelmia tv:ltä kuin tabletista. Puhelinta jaksaa makoillessa pitää käsissään mutta tabletti on liian iso. 

Tässä mahan päällä tää pädi pysyy ihan hyvin, suojakuoren läppä pitää pystyssä tai tyyny tukee. Telkkaria en ole ikinä halunnut makkariin, ruma kapistus.

Ap

Mä kun en katso ohjelmia selällään silmälasien takia ja tablettia ei saa vaikka tyynyä vasten vinoon nojaamaan niin tv löytyy makkarista. Eikä ole edes makkarin rumin elementti, kun mulla on koko toimisto makkarissa, kirjanpitokansiot, tulostin, tietokone ja löytyy jopa jumppavälineetkin.

Vierailija
22/28 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieras. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vieras. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liitä tabletti telkkuun ja kattele isommasta ruudusta?

Näh, tässä sängyssä on paljon mukavampi makoilla ja katsella :) ei se isompi ruutu anna minulle mitään lisäarvoa katsomiseen.

Ap

Musta on mukavampi sängyssäkin katsoa ohjelmia tv:ltä kuin tabletista. Puhelinta jaksaa makoillessa pitää käsissään mutta tabletti on liian iso. 

Tässä mahan päällä tää pädi pysyy ihan hyvin, suojakuoren läppä pitää pystyssä tai tyyny tukee. Telkkaria en ole ikinä halunnut makkariin, ruma kapistus.

Ap

Mä kun en katso ohjelmia selällään silmälasien takia ja tablettia ei saa vaikka tyynyä vasten vinoon nojaamaan niin tv löytyy makkarista. Eikä ole edes makkarin rumin elementti, kun mulla on koko toimisto makkarissa, kirjanpitokansiot, tulostin, tietokone ja löytyy jopa jumppavälineetkin.

Mä katselen sängyssä aika usein ihan kyljelläänkin, pädi on silloin myös sängyllä "kyljellään" tyynyä vasten. Lempparipaikkani katsella on kuitenkin olkkarin nojatuoli. Kukin tavallaan :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin parhaaksi näet. Minä katson tv:tä joka päivä ja varmasti katson elämäni loppuun asti, jos vain ohjelmia lähetetään.

Vierailija
24/28 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pidetty vaan pleikkaria varten.

Vierailija
25/28 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika junttia ja 80-lukua vedellä johtoja irti ukkosen takia tänä päivänä.

Vierailija
26/28 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olympialaisia on mukava katsella telkkarista. Ne olisivat taas ensi talvena vuorossa :-).

Vierailija
27/28 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko raatsia sana? Eikö tavallisemmin sanota raaskia?

Achtung!

Vierailija
28/28 |
09.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan sama, onko sulla se laite vai ei, yle-veroa joudut maksamaan joka tapauksessa, ellet ole riittävän köyhä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan