Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ranskanperunasato pilalla :(

Vierailija
08.10.2017 |

Monta pussillista kylvettiin, eikä yksikään ollut itänyt, kaikki siemenranskalaiset vain mustana mössönä. Herne-maissi-paprika meni pilalle jo alkukesästä. Peruna-sipulisekoituksen suhteen olen vielä varovaisen toiveikas, mutta taitaa olla ettei siitäkään saa mitään korjattua.

Miten teidän muiden kotitarveviljelijöiden satojen on käynyt tänä vuonna? Itse laitan ensi vuonna kasvamaan pelkkää riisiä, jos on taas tulossa tällainen vuosi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä kanssa aika kevyet huolet! Yrittäkääpä itse pitää lapset tyytyväisenä, kun kyselevät mummonlihapullien perään ja varamummotkin on jo teurastettu aikoja sitten!

Meillä on sikäli parempi tuuri että asumme  miltei hoivakodin vieressä.

Vierailija
22/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronia oli täällä tulossa ennätyssato. Sitten tuli nämä sateet ja niinhän koko kasvusto vettyi ja lähti kasvamaan uutta makaronia :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän maksaruoho ei kukkinut tänä vuonna , joten taitaa meidän maksaruoat olla vähissä tänä talvena.

Yritimme jälkiruokahaaveissamme kylvää jäätelötötteröitä, mutta jatkuva vesisade pilasi sadon . Tulee softista tai pahimmassa tapauksessa milk shakea.

Vierailija
24/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelupalstaviljely antaa jonkinlaista satoa ympäri vuoden.

Vierailija
25/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On teillä kanssa aika kevyet huolet! Yrittäkääpä itse pitää lapset tyytyväisenä, kun kyselevät mummonlihapullien perään ja varamummotkin on jo teurastettu aikoja sitten!

Venäjällähän jäi kiinni se yksi varmaan mummonlihaakin kauppaava pariskunta, mutta ehkä sieltä saa yleisemminkin, onhan se laulukin "Venäjänmaa, soi lapsilleen, vanhoja mummoja, ja niiden sisällä, on uusia mummoja, ja niiden sisällä, on uusia mummoja, ja niiden sisällä, on uusia mummoja".

Vierailija
26/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Genuiinisato korjattu, nyt parkitsen nahkoja!

Mitä sinä syötät teidän genuiineille?

Ovatko kovinkin kranttuja,

eivätkä huoli lanttuja? 

Vierailija
27/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku antaa vinkkejä smoothiepesaiden kasvatukseen? Niistä tulee itselläni vain shotteja.

Vierailija
28/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopsuttelin puutarhassa tänään. Punaisenviinimarjapensaan alta pulpahteli jotakin. Lähemmin tarkasteltuani huomasin sen olevan punaviiniä. Kovin nuorta ja bukeeltaan vaatimatonta, mutta lupaavaa. 

Aionkin pullottaa sitä ja kypsytellä pikkuhiljaa. Mieluisa yllätyshän se oli.

Vierailija
29/29 |
08.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän pettynyt kun mies ei saanut pilkittyä koko viime talvena yhtään kalapuikkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi