Tähdet, tähdet 2017 -keskustelu
Kommentit (3857)
Miksi Maria muuten horisi siinä alussa Jannalle, että olisi halunnut kuulla kun tämä laulaa Metallicaa. Jannan biisihän olisi ollut ACDC:tä?
Tää yhden tyypin Nelli-viha niin kääntyy itseään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Nellistä tulee jotenkin mieleen edesmennyt Kikka. Sama käden vispaus ja kiljahtelut.
Sinäpä sen sanoit, olen miettinyt, ketä Nelli muistuttaa. Ja Kikkahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Ennen tulosten julkistamista Veeti näytti siltä että tietää putoavansa.
No kaipa se on itsekin huomannut että ääni on mennyt. Sen lisäksi myös musikaalisuus, mikä onkin jo oudompi juttu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt tippui kaksi? Jos se Metsäketo ois jatkanut, niin olisko tippunut kolme?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja spagaattiakin piti väläytellä. Kaikki ekstrapointsit kotiin kun ei laulu/räppimeriiteillä onnista.
Voiko enempää kateus paistaa? Kun kyseessä on nuori, lahjakas ja kaunis nainen niin aina tulee kuraa niskaan, ootte te noloja :D
Nuori on joo, mutta ei erityisen lahjakas ja juuri siksi saakin kritiikkiä. Muutenkaan tuo sun kateuslogiikkasi ei oikein avaudu, Erika kun saa kehuja viikosta toiseen vaikka on samaa ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt tippui kaksi? Jos se Metsäketo ois jatkanut, niin olisko tippunut kolme?
Siis oliko tämä kahden kilpailijan putoaminen ihan alkuperäisen suunnitelman mukaista? Vai eikö kukaan tiedä?
Vierailija kirjoitti:
Haluan nähdä Jannan reaktion, kun putoaa!
Janna kesti hyvin, halaili ja hymyili. Minua Janna putoaminen harmittaa, tykkään Jannasta . Ja tykkään Veetistä, väärät siis putos mun mielestä. Ja kyllä, äänestin kumpaakin.
Vierailija kirjoitti:
Nellistä tulee jotenkin mieleen edesmennyt Kikka. Sama käden vispaus ja kiljahtelut.
Voi apua, niinpäs onkin ihan sama vispaus :-)
Mun suosikit tällä kaudella on Andre ja vähän yllättäen Elias ja Nelli. Erja, Eerika ja Mikael on myös tosi taitavia, mutta jättää vähän kylmäksi kuitenkin. Jannika on kokonaisuutena huonoin jäljellä olevista, vaikka tänään olikin hyvä. Janna ja Veeti joutivatkin jo pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko tämä kahden kilpailijan putoaminen ihan alkuperäisen suunnitelman mukaista? Vai eikö kukaan tiedä?
Minä luulin alussa kuulleeni, että eka pudotuksessa putoaa 4. Eli odotin nyt kolmen putoavan, mutta väärin luulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja spagaattiakin piti väläytellä. Kaikki ekstrapointsit kotiin kun ei laulu/räppimeriiteillä onnista.
Voiko enempää kateus paistaa? Kun kyseessä on nuori, lahjakas ja kaunis nainen niin aina tulee kuraa niskaan, ootte te noloja :D
Nuori on joo, mutta ei erityisen lahjakas ja juuri siksi saakin kritiikkiä. Muutenkaan tuo sun kateuslogiikkasi ei oikein avaudu, Erika kun saa kehuja viikosta toiseen vaikka on samaa ikäluokkaa.
Hohhoijakkaa. Ei erityisen lahjakas? Kyllä Nelli on ollut yksi parhaista Erikan lisäksi viikosta toiseen. Tänäänkin oli teknisesti vaativin biisi Nellillä kuten Palefacekin totesi, hänellä varmasti asiantuntemusta enemmän asiasta kuin sinulla. En kyllä itse keksi mitään muuta motiivia ylläolevaan kommenttiisi kuin kateus.
Andre oli suosikkini tänään etukäteen ja jälkikäteen myös.
Jos nyt unohdetaan Erikan seiskajulkisuus, niin eihän se edelleenkään osaa laulaa lainkaan. Tuommosta showta kykenee pyörittämään mutta laulullisesti tosi ontuva artisti.
Ai että kun maistuukin ihanalle tämän illan tulokset. Useita kymmeniä euroja se maksoi, kun piti seitsemää kilpailijaa äänestää turisteista eroon pääsemiseksi. Tästä eteenpäin on se ja sama kuka tippuu missäkin järjestyksessä :)
Vierailija kirjoitti:
Ai että kun maistuukin ihanalle tämän illan tulokset. Useita kymmeniä euroja se maksoi, kun piti seitsemää kilpailijaa äänestää turisteista eroon pääsemiseksi. Tästä eteenpäin on se ja sama kuka tippuu missäkin järjestyksessä :)
Mitä varten sä äänestät? Tai lähinnä kai miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä sen sanoit, olen miettinyt, ketä Nelli muistuttaa. Ja Kikkahan se on.
Tuo kikkamaisuushan on mainittu täällä jo stadionrock-jakson jälkeen eli ilmeisesti et ole seurannut ketjua tarkemmin ;)
Mun suosikit ovat Mikael, Elias ja Nelli.
Nellissä häiritsee vain hieman se tietyn roolin vetäminen. Samat opetellut, överit eleet ja ilmeet reagointina jokaiseen asiaan. Mutta onhan hän huikeen lahjakas ja jotenkin tosi kiva katsella esiintymistään. Osaisi vain esitysten ulkopuolella olla aidompi.
Mikael tosi pro ja uskottava ollut jokaisella vedollaan, ja valinnut biisit hyvin. Tosi komeakin.
Elias yllätti tänään ja viimeksi; on hänessä muutakin kuin kilttiä söpöä naapurinpoikaa.
Seuraavaksi voisi tippua pois Jannika ja Andre. Sitten alkaakin mennä vaikeaksi, riippuu aina ihan päivän esityksestä.
Erika on kyllä yllättänyt positiivisesti. Erja on ollut suosikki alusta asti.